Gość reinkkrz Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Mam problem z ABS Primera 1600 p11 98 rocznik odczytałem kod błyskowy 25 - czujnik prędkości koła przednie LH - obwód otwarty Co konkretnie może być przyczyną tego błędu ? Jak to można naprawić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Mam problem z ABS Primera 1600 p11 98 rocznik odczytałem kod błyskowy 25 - czujnik prędkości koła przednie LH - obwód otwarty Co konkretnie może być przyczyną tego błędu ? Jak to można naprawić ? zwalony czujnik zwalony kabel od czujnika brud na czujniku ... napisz czy kontrolka pali się cały czas czy po jakieś sytuacji a będziemy wiedziec w którą stronę ci pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość reinkkrz Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 zwalony czujnik zwalony kabel od czujnika brud na czujniku ... napisz czy kontrolka pali się cały czas czy po jakieś sytuacji a będziemy wiedziec w którą stronę ci pomóc Kontrolka ABS po ustawieniu kluczyka w pozycji ON gaśnie po ok. 3 sek. Czasami szczególnie z rana po wykonaniu kilku manewrów zapala się kontrolka ABS i pali bez przerwy do momentu wyłączenia zapłonu. Po ponownym załączeniu w pozycji ON kontrolka ABS gaśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Kontrolka ABS po ustawieniu kluczyka w pozycji ON gaśnie po ok. 3 sek. Czasami szczególnie z rana po wykonaniu kilku manewrów zapala się kontrolka ABS i pali bez przerwy do momentu wyłączenia zapłonu. Po ponownym załączeniu w pozycji ON kontrolka ABS gaśnie. czyli przerwany kabel od czujnika ale bardziej obstawiam zabrudzony czujnik od syfu zimowego .... poprostu jak skręcasz kołami i koła odchodzą to gubi sygnał .. miałem tak w P11 GT i pomogło wyczyszczenie konkretne czujnika abs i wszystkiego co jest za tarczą (mi też wracało wszystko do normy po zgaszeniu ) ps. więc zajmij się dokładnie lewym przednim czujnikiem a powinno być dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość reinkkrz Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 czyli przerwany kabel od czujnika ale bardziej obstawiam zabrudzony czujnik od syfu zimowego .... poprostu jak skręcasz kołami i koła odchodzą to gubi sygnał .. miałem tak w P11 GT i pomogło wyczyszczenie konkretne czujnika abs i wszystkiego co jest za tarczą (mi też wracało wszystko do normy po zgaszeniu ) ps. więc zajmij się dokładnie lewym przednim czujnikiem a powinno być dobrze Sprawa się okazała bardziej skomplikowana czujnik na pomiar ma około 50 kohma do masy Co można w takim przypadku zrobić.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 to znaczy, że jest zły?? jak tak to trzeba go wyciąć, brak szans na odzyskanie przerobiłem to samo u ślubnej w pumie, i wsadzić nowy 1/2h roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość galamarcin Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Witam ja tez walcze z ABS w P11 i sprawa wyglada tak kontrolka pali sie cąły czas po odczycie z kompa wyszlo mechanikowi ze jest otwarty czy przerwany obwód kola PP. czy mam rozumiec ze to jest kabel gdzies przelamany i nalezalo by wymienic kabbel?? dodam ze ostatnio robilem pomiar miernikiem od kostki w strone czujnika i na lewym kole wygladalo wszystko ok a na prawym przy ruszaniu kierownica pomiary wychodzily kosmiczne co o tym sadzicie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.