bobroy Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Kilka dni temu wymieniałem amortyzatory i rzuciło mi się w oczy, że w tylnym nadkolu są braki w powłoce ochronnej. To chyba jest jakieś gumowate tworzywo. Przyszło mi do głowy, że może by uzupełnić/pokryć nową powłoką podwozie i nadkola. Czy można to robić? Podobno nie we wszystkich samochodach można to robić i dlatego się pytam. Albo czy wystarczy założyć nadkola z tworzywa, a może jedno i drugie zrobić: zabezpieczyć i założyć nadkola? Jaki jest koszt takiego zabezpieczenia antykorozyjnego podwozia i nadkoli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 witam ja bym nadkoli nie dawał bo bardzo wilgoć przy krawędzi błotnika trzymają( i błoto) a ubytki wyczyścić farbą na rdze malnąć ( jak jest rdza) no i 2-3 warstwy konserwacji nanieść.. po wyschnięciu wcześniejszej pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cysio Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 najpierw oczysc te miejsca z rdzy (naloz fosol badz cortanin) na to poloz warstwe podkladu i na koniec konserwacje dzieki takiemu zabezpieczeniu bedziesz sie dlugo cieszyl podlaga bez ubytkow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 A czy warto zabezpieczyć całe podwozie jakimś Valvoline, albo Biteksem, albo jeszcze czymś innym? czy podwozie jest fabrycznie tak zabezpieczone, że nie musze się martwić? Wiadomo jednak, że kamienie spod kół potrafią czynić cuda w nadkolach, podwoziu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel99 Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 no ja też bym o to zapytał...również przymierzam się do Valvoline`a... warto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 jasne że warto. ale tam lecą całe podwozie 1 warstwą.. polecam najpierw naprawić ubytki .... to będą łatki.... a potem równomiernie dać zrobić konserwo całego podwozia ..... bedzie wszędzie tak samo grubo i odpornie na rdze... pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zicoo Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 Ja tez chcialbym zabezpieczyc swoja Nyse od spodu przez rdza na zime... Sam nnie mam warunkow... Moze mi ktos powiedziec ile to kosztuje... Ewentualenie moze ktos to robil jakims domowym sposobem.... bo niby mam dostep do kanalu...ale o takiej robocie pojecia nie mam... Pomoze ktos ?? :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Sprawa jest prosta! ja robilem u siebie tak: Oczyściłem z piachu, brudu, miejsce zardzewiale oczyściłem szczotką drucianą, polałem preparatem do usuwania rdzy, wysuszylem, pomalowałęm hammerite - naprawde jest dobry (warunek: położyc dwie warstwy) i na koniec zamlowałem rozgrzanym w garnku bitexem. W podwoziu gdzieniegdzie masz dziury - w to sa otwory technologiczne w które wpsikuje sparyem fluidol (coś podobnego do bitexu). I tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bastek1 Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 pojechałem do mechanika, zeby i mi obejrzał autko. po umyciu wyszły 2 dziury, trochę rdzy. zostawiłem na zabezpieczenie, doczyszczenie, itd. koszt 650zł. wachałem się czy zostawić, czy nie, zobaczymy jak wyjdzie za kilka lat a autko to Almerka z 1997r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 JA MAM CALA PODLOGE I PROGI PRYSNIETE BITXEM :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Jaki jest koszt takiego zabezpieczenia antykorozyjnego podwozia i nadkoli? koszt od 250zł w zwyz we Wrocku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Cisio .. jak Ty nakładasz ten Cortanin czy on jest w miare rzadki , mozna go natryskiem kłaść, czy lepiej pędzlem...bo cena jest niewielka to można nalać sporo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ciamey Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Jest takie doskonałe kanadyjskie zabezpieczenie. Nazywa sie Rust-Check. Jest drogie, ale bardzo skuteczne. Sprawdzilem juz na nie jednym samochodzie. Teoretycznie, robiac je regularnie mozna zabezpieczyc caly samochod przed korozja na zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.