Gość art2850 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 witam może któryś z kolegów dokonał operacji zaślepienia EGR? moi koledzy VWmaniacy na potęgę zaślepiają i ponoć czują poprawę w pracy samochodu. ciekaw jestem opinii. pzdr art Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
automedg Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 witam może któryś z kolegów dokonał operacji zaślepienia EGR? moi koledzy VWmaniacy na potęgę zaślepiają i ponoć czują poprawę w pracy samochodu. ciekaw jestem opinii. pzdr art witam dokonałem tego ale lampka się zapala sprawdzałem ale nie do uzyskania czegoś tylko djagnozy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan_kan Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 witam dokonałem tego ale lampka się zapala sprawdzałem ale nie do uzyskania czegoś tylko djagnozy w 2.2Di 114KM można, ja tak zrobiłem + czyszczenie kolektora ssącego. Przestał kopcić, po 2 latach w końcu przestałem się wstydzić przy przyśpieszaniu w mieście. Kontrolka Check engine się nie zapala. Przyrostu mocy nie zauważyłem. Pozdrawiam Daniel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DANUS Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 w 2.2Di 114KM można, ja tak zrobiłem + czyszczenie kolektora ssącego. Przestał kopcić, po 2 latach w końcu przestałem się wstydzić przy przyśpieszaniu w mieście. Kontrolka Check engine się nie zapala. Przyrostu mocy nie zauważyłem. Pozdrawiam Daniel a gdzie się znajduje mniej więcej ten zawór EGR i co trzeba zaślepić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kondziu81 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Witam. Ponawiam pytanko, gdzie znajduje się zawór EGR i w którym miejscu go zaślepić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RYNI Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 (edytowane) Witam. Ponawiam pytanko, gdzie znajduje się zawór EGR i w którym miejscu go zaślepić? dołączam się do pytania i wklejam zdjęcie wystarczy dorysowac tylko strzałkę no i może parę słów opisu Edytowane 3 Listopada 2010 przez RYNI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkowa15 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 dołączam się do pytania i wklejam zdjęcie wystarczy dorysowac tylko strzałkę no i może parę słów opisu EGR znajduje się obok filtra paliwa po jego lewej stronie.Żeby był dobry dostęp trzeba zdemontować chłodnicę powietrza.....do zaślepienia EGR wystarczy odkręcić dwie śruby( klucz nasadowy chyba 13 lub 14)od strony wydechu.....wyjąć uszczelkę i na wzór tej uszczelki dorobić pełną bez dużego otworu, z blaszki(tylko nie z puszki od piwa bo ta się zaraz przepali)trochę grubszej np. milimetrowej.....następnie obydwie założyć i po sprawie...naprawdę duża poprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek15rw Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 (edytowane) podaj konkrety co i jak Edytowane 7 Listopada 2010 przez bodek15rw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 dołączam się do pytania i wklejam zdjęcie wystarczy dorysowac tylko strzałkę no i może parę słów opisu Trochę OT, ale porównując moją komorę silnika do tej ze zdjęcia, to u mnie jest gnój totalny...!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RYNI Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Trochę OT, ale porównując moją komorę silnika do tej ze zdjęcia, to u mnie jest gnój totalny...!!! Witam UMBERTO napisz co miałeś na myśli ,,gnój totalny"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Chodziło mi o to, że jest super czysto (na zdjęciu) ! Mój stał w "stodole" pół roku z otwartą maską. Wczoraj próbowałem trochę czyścić w środku,ale stwierdziłem, że to syzyfowa praca która nie ma raczej sensu! Wszystko jest mocno zakurzone, ubrudzone itp. Niby bardzo nie przeszkadza, ale syf pod maską powoduje pewien niesmak u mnie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 dołączam się do pytania i wklejam zdjęcie wystarczy dorysowac tylko strzałkę no i może parę słów opisu Tez dolaczam sie do prośby aby ktos zorientowany na zdjeciu strzałka dokladnie okreslił zawór egr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikam Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Witam A może ktoś, kto już przeprowadzał taką operację popełni jakiegoś krótkiego manuala? Pomógłby innym zainteresowanym kolegom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszs Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Panowie, patrzac na ten obrazek w ktorym miejscu trzeba wstawic zaslepienie egr? Wraz z użytkownikiem marekko udało się sporządzić rysunek w którym widać miejsce zaślepienia zaworu EGR, metalową uszczelkę należy zamienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikam Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Panowie, patrzac na ten obrazek w ktorym miejscu trzeba wstawic zaslepienie egr? Wraz z użytkownikiem marekko udało się sporządzić rysunek w którym widać miejsce zaślepienia zaworu EGR, metalową uszczelkę należy zamienić. A możesz zamieścić takowy rysunek na forum? Wielu użytkowników mogło by skorzystać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 (edytowane) Witam. Kolego mikam czy oglądałeś zdjęcie powyżej? Jest tam taka różowa strzałka i zaznaczone miejsce gdzie kolega lukaszs proponuje zaślepić zawór EGR. Ja osobiście nie polecam takiego rozwiązania. Jeśli już to na krótki czas dopóki nie wymienie na nowy. Takie zaślepienie czasami generuje usterki w sterowniku silnika. Edytowane 19 Listopada 2010 przez LeonMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikam Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Witam. Kolego mikam czy oglądałeś zdjęcie powyżej? Jest tam taka różowa strzałka i zaznaczone miejsce gdzie kolega lukaszs proponuje zaślepić zawór EGR. Ja osobiście nie polecam takiego rozwiązania. Jeśli już to na krótki czas dopóki nie wymienie na nowy. Takie zaślepienie czasami generuje usterki w sterowniku silnika. Witam Przepraszam kolego, ale jak pisałem zapytanie, to zdjęcie się nie otwierało. Dlatego moja prośba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Kolego mikam w twoim tekście dwa posty wyżej nie ma informacji o tym, że nie otwierają ci się zdjęcia. Dlatego moja odpowiedż tak brzmiała . I co będziesz zaślepiał EGR? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikam Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Kolego mikam w twoim tekście dwa posty wyżej nie ma informacji o tym, że nie otwierają ci się zdjęcia. Dlatego moja odpowiedż tak brzmiała . I co będziesz zaślepiał EGR? Pozdrawiam. Czy będę zaślepiał? Teraz wiem gdzie to jest i co to jest. Najpierw spróbuję to paskudztwo rozebrać i wyczyścić. Bo być może jest zapaskudzony i dlatego podczas przyspieszania na wyższym biegu zostawiam czarną smugę. Jeśli to nie pomoże, to zaślepię paskudę i będzie lepiej. Jednak wolałbym tego nie robić, dlatego podejmę próbę reanimacji. Poczytałem na innych forach i wydaje mi się, że skutków ubocznych to nie będzie miało, więc dlaczego nie spróbować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Akella Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Witam, ja niestety różowej strzałki nie widzę, czy można miejsce zaślepienia zaznaczyć wyraźniej pls. Witam, ja niestety różowej strzałki nie widzę, czy można miejsce zaślepienia zaznaczyć wyraźniej pls. W punkcie nr.2 jest uszczelka, czy w jej miejsce montujemy zaślepkę?. Znalazłem na allegro taką-czy będzie pasowała? http://allegro.pl/26-zaslepka-egr-nissan-2-5-2-2-yd25-yd25ddti-euro3-i4422850612.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekp Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Czy będę zaślepiał? Teraz wiem gdzie to jest i co to jest. Najpierw spróbuję to paskudztwo rozebrać i wyczyścić. Bo być może jest zapaskudzony i dlatego podczas przyspieszania na wyższym biegu zostawiam czarną smugę. Jeśli to nie pomoże, to zaślepię paskudę i będzie lepiej. Jednak wolałbym tego nie robić, dlatego podejmę próbę reanimacji. Poczytałem na innych forach i wydaje mi się, że skutków ubocznych to nie będzie miało, więc dlaczego nie spróbować? U mnie zauważyłem znaczne ograniczenie dymienia po wyczyszczeniu przepływomierza. Wcześniej po przekroczeniu 3 tyś mocno dymił, teraz kręcę do czerwonego pola i spokój. U mnie oporniki w tym urządzeniu były brudne. Wystarczył pędzelek i benzyna ekstrakcyjna. Czyszczenie był efektem szukania rozwiązania problemu ze zbyt długim kręceniem rozrusznikiem w czasie zapalania. Okazało się że były brudne styki na czujniku położenia wałka rozrządu. Zauważyłem że po jego odłączeniu auto w czasie zapalania puszczało czarnego "bąka", miało podwyższone obroty oraz włączał się natychmiast wentylator. EGR zaślepiałem kiedyś w Fordzie Mondeo. Efekt był odczuwalny (lepsza moc, mniej dymienia), więc może pokuszę się i w nissanie o taki patent. pozdrawiam Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 (edytowane) Nie można całkowicie zaślepić EGR w T30 - będzie błąd kompa. Jak komuś to nie przeszkadza to wystarczy wypiąć wtyczkę z EGR i zostaje 27PLN w kieszeni - efekt ten sam. Ale można w takiej zaślepce wywiercić otwór 5mm i błędu kompa już nie będzie Edytowane 21 Lipca 2014 przez zeshky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ekoludek Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Ludziska zróbcie fotki jak będziecie zaślepiać, bo jestem "lewy" a po fotkach to może dałbym radę sam bez proszenia się znajomych mechaników:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fzr Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Odświeżam kotleta .Zamierzam zabrać się z czyszczenie egr i moje pytanie:na pracującym silniku wypiąłem wtyczkę zaworu i nie było żadnej reakcji silnika jak i kontrolki check .Czy powinna być jakaś reakcja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 W dniu 3.03.2017 o 13:00, fzr napisał: Odświeżam kotleta .Zamierzam zabrać się z czyszczenie egr i moje pytanie:na pracującym silniku wypiąłem wtyczkę zaworu i nie było żadnej reakcji silnika jak i kontrolki check .Czy powinna być jakaś reakcja ? Witam, No to i ja odświeżam kotleta. Możecie napisać o i jak z tym EGR? Wywala błąd czy nie? ma ktoś manuale jak to zrobić? Mod do X Triala 22 DCI 2006r. Z góry dzięki za podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.