Gość Dzidek Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 NISSAN SUNNY 1.4B 16V 1991r wersja N14. Chodzi mi o określenie w którym miejscu na kole pasowym jest GMP. Mam tych punktów chyba z 5 szt równomiernie rozłożonych obok siebie. Na jednym z nich jest kapnięte farbki żółtej i na ten punkt staram się wszystko ustawiać. Niestety wychodzi na to, że nie jest on GMP ponieważ nie wystarcza mi regulacji zapłonu. I tu jest pytanie do znających się na tym modelu: Który z tych punktów jast GMP? lub: Co mam skopane w silniku? Dziękuję za odpowiedzi. Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domino Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 ostatnio bylem na korekcji zaplonu i do prawidlowego ustawienia w naszych silnikach trzeba odlaczyc jeden wezyk podcisniniowy ( od czego dokladnie nie wiem) zatkac go i dopiero regulowac po regulacji zalozyc spowrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubs Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 zero powinno byc na drugiej licząc od lewej ,zresztą powinno byc oznaczone własnie żółta farba (ale sunny to już nie młodzieniaszek i czesto jest to wytarte) ale jak wspomniał domino do regulacji trzeba odłaczyc przewód podcisnienia z takiego małego ustrojstwa zwanego czujnik cisnienia spalin lub ustawiac na 4 punkt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dzidek Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Dokładnie, mam na drugim znaku tę farbkę. Napisałeś, że ustawiać na 4 punkt, czyli na 4 punkt i bez wyprzedzenia zapłonu, czy 4 punkt i 10 +- 2 stopnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.