Gość jkorytko Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Witam mam maly a może i wielki problem a mianowicie w mojej Tince rozlecial się jeden z kluczykow a mianowicie wyłamał się przycisk od zamykania drzwi i tu moje pytanie gdzie i ewentualnie w jaki sposob naprawić taką rzecz oczywiscie poza serwisem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) A z dwóch (drugi kupiony na alledrogo), nie da zrobić jednego? Nie wiem, nie rozbierałem pilotów w swoich kluczykach (zresztą u mnie będą najwyżej gumki do wymiany, bo moje przyciski są gumowe), ale chyba powinna być szansa na przełożenie dobrego przycisku w miejsce wyłamanego?!? Jeżeli dałoby radę, to przy tej operacji może się zdażyć, że rozkoduje się pilot, ale z tym nie powinno być problemu, na forum są opisy ponownego zakodowania pilota. Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Hej Robalek ja bym mu odradzał łączenie kluczyków bo tamten może mu działa a chce naprawić ten uszkodzony? Bo zostanie za chwilę bez kluczyków i wtedy będzie się męczył z NATS-em żeby sobie pojeździć. Dać komuś sprytnemu oswojonemu z lutownicą i wymienić mikrowyłącznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) Bodek05 ale ja mu nie proponuję łączenia kluczyków, tylko podmianę uszkodzonego elementu obudowy, na sprawny element obudowy. Zauważ, że autor napisał "wyłamał się przycisk", to podejrzewam, że ma innego pilota niz ja. Jak wspomniałem, u mnie są (wycierajace, wyrywające się) gumki, i pod nimi mikrostyki, i nie ma się co wyłamywać. Natomisat skoro, jak pisze jkorytko, jemu wyłamał się przycisk, to domyślam się, że posiada inny (niz mój) typ/model pilota (no niestety, nie opisał go nam, nie dał fotki), w którym to pilocie, być może, możliwa jest podmianka przycisku bez żadnej ingerencji w elektronikę. Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 He he wiesz widziałem ten tekst ale przyjąłem że kolega zrobił skrót myślowy i on najpierw stracił gumki a teraz poszedł mu ten mikrowłącznik pod spodem. Nie wiemy który ma rocznik bo fakt widziałem kluczyki od Tinki ale tej nowszej gdzie kluczyk był z caą plastikową obudową czyli mógł się wyłamać ... Odpisze to będziemy więcej wiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) No cóż po raz n-ty, wyszła zależność jakościowa pt."jakość informacji podanych determinuje jakość informacji otrzymanych" A kto pyta, nie błądzi, z tym, że kto umie pytać, ten nie błądzi krócej Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jkorytko Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Hej Tinka jest z 2001 a w kluczyku gumka jest rozerwana i wylamany przycjsk niestety taki kupiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 I jak tam naprawa kluczyka? To chyba nie był jedyny masz drugi od kompletu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) Ja mam taki jak na załączonej fotce, i gdyby poszły mi gumki, a wraz z nimi wyłamał by się mikrostyk, to pokusiłbym się o zmianę elektroniki/"główki", czyli pilota, bo jak czytałem można zaprogramować/wprogramować/zakodować do komputera auta maksymalnie 4 piloty. Myślę więc , że wszystko rozbija się o sprawdzenie jakim modelem jest ten uszkodzony w kluczu od auta, i dokupienie sobie sprawnego identycznego, potem już tylko zabawa z zakodowaniem do komputera auta. Myślę, że można tak się zabawić, bo w przypadku powodzenia przy niewielkim nakładzie finansowym można pozbyć się problemu, a w razie porażki, i tak za wiele się nie traci bo chyba pozostaje już tylko ASO?!? Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Witam. Ja juz u siebie taki kluczyk robiłem. Tez mi sie rozwalił przycisk . Kupiłem drugi mikrołącznik na allegro za jakies 7zł i wlutowałem w pilota (robota na jakies 5 min) No i potem musisz zaprogramowac kluczyk (był opis na forum) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) Zakładałem, że mikrostyk jest tak mały, że zabawa z lutownicą odpada, ale skoro jest jak piszesz, to tylko polepsza sytuację, bo w zależności od środków i zdolności są dwie tanie opcje: lutowanie, lub podmianka pilota Edytowane 20 Kwietnia 2010 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian354 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 witam. Ostatnio wymieniałem mikrostyczki w swoim kluczyku i jest tak jak pisze "muchamati2 - robota na jakieś 5 min" i co najważniejsze obeszło się bez programowania pilota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 (edytowane) O ile sie dorze orientuje to mikroswitch ma wymiary 1x1x2mm -jest wiec malutki i wymaga precyzyjnej zabawy z lutownica coby nie zepsuc calego pilota. Same mikroswitche kosztuja po ok. 2zł za sztuke. Na aukcji Allegro jest to pokazane na innym kluczyku i kosztuje troche duzo 6zl pod nazwa "Przyciski - kluczyk Nissan Almera Primera Micra" (numer 1000627557) lub tutaj Pilot NISSAN - zestaw naprawczy (numer 999870197) Gumki do pilotów (osłona zewnetrzna) kosztowaly na Allegro po ok 50zl. Tak jest to opisane na Allegro: NISSAN KLUCZYK, obudowa, pilot (numer 999851308) Edytowane 27 Kwietnia 2010 przez Tolo74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomecki34 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 (edytowane) O ile sie dorze orientuje to mikroswitch ma wymiary 1x1x2mm -jest wiec malutki i wymaga precyzyjnej zabawy z lutownica coby nie zepsuc calego pilota. Same mikroswitche kosztuja po ok. 2zł za sztuke. Na aukcji Allegro jest to pokazane na innym kluczyku i kosztuje troche duzo 6zl pod nazwa "Przyciski - kluczyk Nissan Almera Primera Micra" (numer 1000627557) lub tutaj Pilot NISSAN - zestaw naprawczy (numer 999870197) Gumki do pilotów (osłona zewnetrzna) kosztowaly na Allegro po ok 50zl. Tak jest to opisane na Allegro: NISSAN KLUCZYK, obudowa, pilot (numer 999851308) Gumki do pilotów są na tej stronce: http://www.allegro.pl/item1015537947_przyciski_do_kluczyk_pilot_nissan.html po 19 zł.za sztukę. Nie są to oryginały ale pasują świetnie.Facet przysyła je z dokładną instrukcją montażu.Ja u siebie wymieniłem i jestem bardzo zadowolony. Edytowane 27 Kwietnia 2010 przez tomecki34 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Mozesz powiedziec jak wyciagnac ta gumke oryginalna stara z kluczyka? Wydaje mi sie ze jest jakimś cudem zespolona z plastikowa obudowa. Mikroswitche sa o wymiarach ok 2mm grubosci 3,5mm szerokosci i 6mm dlugosci, np tutaj po 1zł: http://sklepelektroniczny.com/product-pol-9708-Mikroswitch-SMD-6x3-7x2-5.html http://www.nowyelektronik.pl/searchsklep.php?mode=opis&nr=57879&Mikroswitch TACT-D37H25/180 SMT, Łącznik&nadkat=&kat=PRZEŁĄCZNIKI WYŁĄCZNIKI&nazwa=Microswitch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 (edytowane) A jak już w temacie kluczykowym jesteśmy to, aby polecieć kompleksowo, przytoczę pochodzące stąd: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/53189-centralny-zamek-immobiliser/page__view__findpost__p__630492 , małe "zrób to sam" w kwestii kodowania kluczyka. Jest szansa, że gdyby ktoś był w potrzebie, to ten sposób zadziała. Programowanie pilota P11.144: Włącz i wyłącz stacyjkę 6 razy w ciągu 10 sekund; Po dwóch sekundach kierunkowskazy mrugną dwa razy; Wciśnij i trzymaj przycisk otwierania na pilocie; Wciśnij przycisk zamykania 3 razy (przycisk otwierania cały czas trzymasz); Puść przycisk otwierania; Kierunkowskazy mrugną raz; Włącz stacyjkę; Kierunkowskazy mrugną dwa razy; Wyjmij klucz ze stacyjki i sprawdź działanie, jeżeli wszystko poszło jak w opisie powinien działać. Edytowane 28 Kwietnia 2010 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomecki34 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Mozesz powiedziec jak wyciagnac ta gumke oryginalna stara z kluczyka? Wydaje mi sie ze jest jakimś cudem zespolona z plastikowa obudowa. Mikroswitche sa o wymiarach ok 2mm grubosci 3,5mm szerokosci i 6mm dlugosci, np tutaj po 1zł: http://sklepelektron...-6x3-7x2-5.html http://www.nowyelekt...879&Mikroswitch TACT-D37H25/180 SMT, Łącznik&nadkat=&kat=PRZEŁĄCZNIKI WYŁĄCZNIKI&nazwa=Microswitch Tak to wygląda.Trzeba gumkę podważyć i ostrym nożykiem wyciąć z obudowy.Są tam takie małe jakby włoski które trzeba poprzecinać.Oryginalna guma faktycznie jest wtopiona w obudowę, ale po co przepłacać za oryginał ta za 19 zł w zupełności wystarcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olin_olin Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Witam, Też miałem problem z rozwalonymi gumkani i wyłamanymi mikroswitch'ami. Zamówiłem na allegro "zestaw" - obudowa, 2 swiche, bateria i miniinstrukcja zakodowania. Potem kilka miesięcy zbierałem się z pojechaniem do jakiegoś elektronika, aby przylutował switche No cóż - jak się nie umie, to trzeba płacić tym co potrafią. Byłem przed chwilą w serwisie Unix, Al.Wilanowska 228 - za 30 zł, od ręki wymieniono mikroswitche, działało od razu, bez potrzeby kodowania. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarekdud Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 a ja mam problem innej natury...mam jednego pilota i złamał mi się on...kupiłem nowy klucz do dorobienia i chce go przełożyć...i pytanie odnośnie immobilaizera...w starej części klucza jest taki niebieski element...czy muszę go przełożyć, czy wystarczy, że stary klucz będzie na stałe w aucie np popielniczka?? proszę o szybkie informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbinko098 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Witam moje pytanie jest podobne ,kupiłem Tino z jednym kluczykiem i.... jakby tu najtaniej dorobić drugi byle nie w serwisie no i nie u zawodowych dorabiaczy którzy chcą około 550 zł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Są punkty w których zapłacisz do 200zł z immo. Nie mówię że z centralnym, gdyż nie pisałeś jaki to kluczyk. W serwisie po VIN koszty ok. 700zł. Musisz szukać w swoich okolicach a na pewno znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Też mi padł w jednym klucztu przycisk do otwierania i tego mikro włącznika nie słychać czyli padł i pytanie czy komuś udało się wymienić takowy bez kodowania i tylko li poprzez wlutowanie tego włacznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 U mnie też nie słychać pykania mikrowłącznika, ale pilot działa. Wiem iż mikro jest do wymiany, gdyż potrzebuje dłuższych paznokci aby dobrze go docisnąć i otworzyć samochód i do tego przecierają się gumki. Włączniki przelutują Ci wszędzie. No, ale najlepiej to niech zrobi zakład co się trudni kluczykami i wcześniej niech zapiszą dokładnie kody z kluczyka - tak na wszelki wypadek. Ty masz dwa kluczyki, to jesteś i tak wygrany !!!! Ja mam tylko jeden.!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Dzięki Mirek za podpowiedz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaaaaaro Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Ja wymieniałem taki mikrowłącznik w swoich kluczykach i nie było potrzeby ponownego kodowania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.