mike_poz Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Witam ma taki problem. Zamontowalem w aucie instalacje BRC. Wczoraj odebralem auto od gazownika i do dnia dzisejszego zrobilem na LPG ok 140 km i stala sie dziwna rzecz. Auto zaczolo szarpac i przebierac na LPG i na BP a do tego dymic. Wyskoczył CE i mrógał czasem na chwile zgas i znow sie zapalil na stale,ale wiekszosc czasu mrogal. Dotego jak jechalem na LPG odnioslem wrazenie ze z baku BP ucieka mi paliwo. Co moglo sie stac?? Pomocy. Posiadam N16 1.8 16V 2000r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 proponuję podjechać do pana gazownika niech poprawi po sobie instalację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_poz Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 proponuję podjechać do pana gazownika niech poprawi po sobie instalację To zamierzam w pierwszej kolejności jutro zrobic. Tylko zastanawia mnie dlaczego tak szarpie i przebiera na benzynie. I tak mrogajaca kontrolka chec mnie zastanawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 zwieszone wtryski, rozjechane mapy, zwieszony reduktor i wiele innych spraw bez podłączenia do kompa nic nie wymyślisz oczywiście mówię o sekwencji, bo mam nadzieję, że taką zamontowałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_poz Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 zwieszone wtryski, rozjechane mapy, zwieszony reduktor i wiele innych spraw bez podłączenia do kompa nic nie wymyślisz oczywiście mówię o sekwencji, bo mam nadzieję, że taką zamontowałeś Tak mam sekwencje BRC sq24 Tak mam sekwencje BRC sq24 Jestem juz po wizycie w serwise. Stwierdzili ze to nie winna instalacji. Auto po prostu zaczelo pracowac na 3cylindrach. Zalałem jeden cylinder i dlatego nie chodzilo. W domu odczytałem bledy i wyskoczyło nie pamietam teraz dokladnie co, ale jedn blad dotyczyl czujnika przeplywomierza a dwa dokejne nie wiem bo nie mialem ich opisu. Wieczorem postaram sie podac dokladnie oznaczenia bledow moze ktos mial takie same. Błedy to P0100 P0304 P0172 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Jestem juz po wizycie w serwise. Stwierdzili ze to nie winna instalacji. Auto po prostu zaczelo pracowac na 3cylindrach. Zalałem jeden cylinder i dlatego nie chodzilo. W domu odczytałem bledy i wyskoczyło nie pamietam teraz dokladnie co, ale jedn blad dotyczyl czujnika przeplywomierza a dwa dokejne nie wiem bo nie mialem ich opisu. Wieczorem postaram sie podac dokladnie oznaczenia bledow moze ktos mial takie same. "Tak po prostu", dobre sobie. Zpieprzyli sprawę tylko się nie chcą przyznać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.