Gość dzikunek Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Hello, mój poważny dylemat patrolowy podrzucam na forum z prośbą o pomoc w podjęciu decyzji. Poszła w hiszpanie głowica w sposób nienaprawialny (pękła przy cylindrze i wałku rozrządu) no i teraz trzeba coś z tym zrobić ;-) do wyboru mam zasadniczo dwie opcje: 1. zakup używki, wg zapewnień w super stanie, po próbach szczelności itp - koszt rzędu 2kPLN płatne "do ręki" - gwarancja rozruchowa 2. zakup takiej: http://allegro.pl/item997639203_glowica_nissan_patrol_rd28_2_8_td_nowa.html - w sumie dużo taniej bo cena jest brutto z pełną fakturą. Producent nie znany, ale Sprzedający zapewnia że nie ma z nimi problemów i nigdy nie było. No i co radzicie? pozdrowienia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 W Jelczu-Laskowicach jest firma, która oferuje całe silniki z osprzętem po trzy tysiące. Może lepiej dołożyć tysiąca i wziąć cały ? Podobno są z demobilu wojskowego po niewielkich przebiegach. Popytaj na forum czy ktoś zna tę firmę. Rozmawiałem dziś o Twoim problemie ze znajomym, który jeździ Pajero i trochę grzebie przy samochodach. Powiedział, że koło Rzeszowa jest profesjonalna firma, która specjalizuje się tylko w robieniu głowic - mają nowoczesne maszyny, spawają, dotaczają gniazda i co tylko. Dają gwarancję. Mają znakomitą renomę. Jesli nadal boryksza się z problemem daj znać, to poproszę go żeby znalazł dokładne namiary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.