Gość mdzalewscy Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 niedawno kupiłem nowy przegub i wybrałem wersię tańszą bez pierścienia ABS, który podobno się przekłada ze starego przegubu, jak to jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 witam . najćlepiej to rozłożyć i ponierzyć suwmiarką . no i porównać . pierścień się zbija z przegubu ... polecam zrobić to delikatnie ... bo może pęknąć bo jest ze stali magnetycznej. ale bez przesady... wyczyść popsikaj np:WD-40 i zejdzie.. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 może warto podgrzać ten wieniec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ciniak Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 na 100% jak wymieniałem lewą półoś to właśnie zrobiłem tak jak piszesz. Wystarczy zdjąć go ze starego przegubu i załozyc na inny. Półośki i przeguby są takie same w każdym 2.0 nawet w GT. Pierścień znajduje sie tylko w autach z ABS i jest ściągany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 dokładnie jak mówicie zdjąć i załozyć... ja musiałem "toczyc" przegub pod pierścień bo akurat mojego przegubu nie było (23 zęby) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macias-1981 Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 I jest sens bawić się?? Toczyć, itp??? Ile zaoszczędziliście??? Pomylisz sie o milimetr i możesz pożegnać się z ABSem. Warto??? Z tego co wiem to różnica jest koło 30 zł... Przecierz te pieniądze nie warte są takiej zabawy z przegubami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 z Dzodzo zmienialismy w mojej primie.nie jest tak latwo zdjety pierscien nalozyc na nowy przegub.wiecej tej operacji nie chce robic:-)wole doplacic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 macias-1981, akarczma, problem polegał nie na przełożeniu ABSu (zębatki) na nowy przegub tylko na dostaniu do mojej W10 kompletu... okazuje się ze mój nismok jest jakimś przejściowym egzemplarzem i akurat to bylo robione w krótkiej serii (przegub z 23 zębami - gdzie pozostała "10" mają tych zębów 22 - i w tym był problem) poza tym przekładka była robiona na mikrometrach a nie na oko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.