nemo Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 (edytowane) Przy szybkości 120 godzine Na kilometrów, kierownicy Wibracje odczuwam i autko czuje Ze nie trzyma sie Drogi, byłem u mechanika sprawdził wyważenie KoĹ, zasugerował wizyte ASO w, Nic Nie znalezli zasugerowali wymianę felgi / Wszystkich / Edytowane 26 Kwietnia 2010 przez nemo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Jaka micra. Zanim się zapyta o coś, proszę pisać o jaki dokładnie model chodzi i najlepiej go w tytule otagować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Jaka micra. Zanim się zapyta o coś, proszę pisać o jaki dokładnie model chodzi i najlepiej go w tytule otagować. nissan micra K11.2001 r.p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Jest możliwość, że to felgi. Mimo że koła są tradycyjnie wyważone, mogą być delikatnie krzywe, przy większych prędkościach a przede wszystkim obciążone powodują wibracje. Koszty są duże żeby wymieniać felgi, może najpierw spróbuj zamienić przód z tyłem i zobaczyć jak będzie. Albo jak masz możliwość jechać na wyważanie kół na samochodzie tzw. doważanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Dziękuje za odpowiedz,i mam pytanie dlaczego nie można odpowiedzieć bez cytatu Tak wystarczy pisać w szybkiej odpowiedzi na dole. Klikając w odpowiedź odpowiadasz na konkretny post czyli go cytujesz. Cytat usunąłem Diabeł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester15.30 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micra96 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zobacz jeszcze na opony. Jeśli z jednej strony opona bardziej się zużyła (bieżnik np po wewnętrznej stronie opony jest głębszy niż po zewnętrznej) to najprawdopodobniej masz źle ustawioną geometrię zawieszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Jeśli w ASO nic nie znaleźli, to chyba geometrię też mu sprawdzili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micra96 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Uwierz mi, że różnie to bywa Mam praktyki w serwisie Toyoty i zdarza się że mechanicy nie widzą albo nie chcą widzieć opisanego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 To że bywa różnie to wiem. Nawet z takimi prostymi sprawami jak zbadanie zawieszenia. Lepiej jechać do dobrej stacji diagnostycznej, gdzie geometrię też można sobie sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Moze koncowki drążków ? ja mialem to samo w swojej , wymieniłem koncowki drążków i pomogło. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Dzięki za rady sugestie,opony nowe,jak pogrzebali w ASO to jest lepiej,mielismy wyjazd majówkowy,na obwodnicy krakowskiej A4 trzeba było pocisnąc lepiej i nie odczuwałem tych wibracji,na zakopiance juz spokojna jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebas75 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Dzięki za rady sugestie,opony nowe,jak pogrzebali w ASO to jest lepiej,mielismy wyjazd majówkowy,na obwodnicy krakowskiej A4 trzeba było pocisnąc lepiej i nie odczuwałem tych wibracji,na zakopiance juz spokojna jazda. hej, a przed tymi wibracjami to po błocie nie jeździłeś? u mnie tak występuje jak trochę kałuż, błota i terenu zaliczę. Przykleja to się wszystko do felgi od spodu i zasycha. Przy dużej prędkości kierownica drży. Też nie wiedziałem o co chodzi. Uświadomił mnie gość z wulkanizacji przy wymianie opon na letnie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 ech,nasze polskie drogi,codziennie rano i wieczór zaliczam ok.500m czołgowiska,nieumiem tego kawałka nazwać inaczej,ten kawałek drogi jest w budowie już chyba ze 4 lata Poozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.