Gość przemcio_s Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 U mnie w okolicy to raczej ciężko będzie znaleźć dobrego speca od pomp do primery i to jeszcze takiego co ma oprogramowanie aby ją ustawić. ASO nie dość, że zdziera z ludzi kasę to jeszcze do tego dobrej opinii nie mają jeśli idzie o elektronikę, natomiast tam gdzie go serwisuję nie dysponują oprogramowaniem do japońców w ogóle choć serwis jest uczciwy. Mam jeszcze jedno pytanie, czy są jakieś objawy, że nastawnik się zabrudził i jakie są skutki jazdy z zabrudzonym nastawnikiem. Czy istnieje groźba zjarania pompy lu jej zatarcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Chmielo Woliński sprzedaje graty z niezłym narzutem to i woli wymienić niż czyścić To nie tajemnica że w Wierzchowiskach się wymienia a nie naprawia. Jego rodzina w Skrobowie robi te nastawniki i nie było problemów po ich zabiegach Tak na marginesie to Ci powiem LEJ z KUWEJTU CZYSTĄ tylko sam tankuj na WOG Jak się przerzuciłem na "solarkę" to aż zaczęło mnie denerwować że check się nie zapala Jak tylko nalałem naszej gnojówki to wszystko wróciło do normy Z zatartym nastawnikiem to pompie się nic ni stanie, bo nastawnik steruje dawką wtrysku ( ustawia ilość paliwa) poprzez przesuwanie suwaka w pompie Jeśli się przytnie (najczęściej po puszczeniu nogi z gazu ) to traktor ci zgaśnie, a nie jest to fajne na zakrętach lub przy dużej prędkości gdzie trzeba wyhamować przed łukiem, nie mając wspomaganie na kierze i heblach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz83_2007 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Koledzy jestem tu nowy więc przepraszam że się powtarzam. Próbuje zrobić autodiagnostykę swojej Primerki i ni jak nie mogę. Postępuje wg opisu (zworka włożona w ostanie dwa górne prawe piny, włączam zapłon i kontrolka cheack engine świeci się na stałe) może coś robię źle. Prosiłbym o pomoc. Dodam że Primera jest z 1999 roku silnik 2,0TD Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 (edytowane) 99 to faza przejściowa Jaką masz budę starą czy po lifcie? Może po prostu masz gniazdo OBD 2 (trapezowe) i trzeba zewrzeć inne piny OBD 2 jest w nowj budzie Jeśli jednak to OBD1 (stara buda) to twój błąd polega na tym że najpierw wkładasz zworkę a potem włączasz zapłon. Tutaj trzeba to zrobić na włączonym zapłonie Wszelkie problemy i diagnostykę traktora masz w FAQ dla CD20T http://forum.nissank...k-cd20t-diesel/ Edytowane 8 Grudnia 2010 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 (edytowane) hmm ciekawe rzeczy piszecie Panowie.. ja w swojej primie zawsze najpierw wkładam zworkę, później włączam zapłon i zawsze to u mnie działa różnie bywa z kasowaniem błędów ale za którymś razem wymruga kod 55 jak And Pec mi nie wierzysz to możemy ustawić się na mieście i Ci pokaże tylko muszę immo ogarnąć bo znowu się wali :/ Edytowane 8 Grudnia 2010 przez marlos90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 o to mnie zaskoczyłeś kolego Bo jak tworzyłem instrukcje to kontaktowałem się z użytkownikami w tych kwestiach i u nich jedynie tylko tak działało na gnieździe OBD1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 U mnie chyba raczej tez musiałem najpierw wpiąc spinacz a pózniej zapłon. Jak dobrze pamietam . Może sprawdze i potwierdze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 może w modelach starszych rocznikowo należy po włączeniu zapłonu dopiero wkładać spinacz żeby wyświetliło kody, a w nowszych np 99r jak ja mam może zworka jest widziana przez komputer mimo że zapłon nie jest włączony? jak ktoś mówi że nie działa to może po prostu spinacz nie łączy z pinami, ja mam spinacz tak wygięty że jak wkładam to ok 1cm wchodzi w każdy pin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 A mi się wydaje że różnica może być nie na przełomie 99r i zmianie wtyczki tylko na przełomie roku 2000 gdzie zrobiono lifting samej P11.144. Nawet w serwisówce jest wyraźny podział na modele sprzed którego nr VIN i po. P11.144 z początku produkcji tak jak moja np. ma chyba więcej wspólnego ze zwykłą P11 niż z P11.144 po zmianach niby tylko kosmetycznych. Tak czy owak u mnie nie ma różnicy jak robię diagnostykę. Mam na stałe wpięte przewody do odpowiednich pinów w gnieździe i założony przycisk którym sobie wywyołuje diagnostykę. I nie ma znaczenia czt będę go trzymał i włączę zapłon czy na włączonym zapłonie czy też silniku go przytrzymam. Z kasowaniem jest jakaś większa magia bo tam jakiś czas ma znaczenie chyba między przyciśnięciami żeby skasować czy coś. Ja na razie się zastanawiam nad inną rzeczą. Chodzi o podłączenie auta do kompa. Idzie kupić interfejs Consult który można podpiąć pod gniazdo 14 pinowe. Tylko że z tego co mi się wydaje w dieslu on nie działa? Czy może ktoś sprawdzał? Bo jeżeli by się okazało że da się podpiąć do niego to podpięcie pod wtyczkę "pseudo OBD2" w P11.144 powinna załatwić przejściówka. Potrzebowałbym rozpiskę z kolorami przewodów idących do gniazda niagnostycznego od kogoś kto ma zwykłą P11. Chcę to porównać z kolorami w P11.144. W serwisówce jest kosmos jeżeli o to chodzi. Nie zgadzają się kolory przewodów, ich usytuowanie w gnieździe, mało tego - wtyczka jest odwrotnie numerowana w porównaniu do numeracji wtyku OBD2. Więcej prawdy jeżeli chodzi o podłączenie przewodów jest w manualu do Sereny. Stamtąd też wyszła autodiagnostyka w P11.144 nawiasem mówiąc . Jak ktoś ma rozpiskę kolorów przewodów z P11.144 po 2000 to też niech wrzuci. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Wszystko po to żeby rozkminić w końcu temat jak podpiąć te auto do kompa aby odczytać odpowiednie parametry zasilania paliwem. Wydaje mi się że jeżeli te nastawniki też są Bosch'a to da się je ustawić nawet programami do VW tylko trzeba dać pompiarzom wskazówkę. Pozdrawiam. Bart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pucus Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 (edytowane) Witam wszystkich po raz pierwszy. Chciałem napisać oddzielny post ale wrzucę tutaj. Sprawa następująca: posiadam primerę p11.144 (po vinie pokazuje p11E) 2.0 TD z 11.2000 r. buda po lifice, ale złącze wygląda mi na OBD1(obd2?) bo jest prostokątne (NIE JEST TRAPEZOWE). jest koloru czarnego i nie jest podzielona na sekcje (4,4,4,2) jak złącze OBD1 to białe(jasnoszare). tylko ma 2x8 rzędów jak obd2 zwarcie pina 8 z 16 czyli dwa ostatnie górny i dolny od prawej daje autodiagnostykę oraz sposób 9 i 16 nie wiem dlaczego tak jest ale działa tak, więc może spróbujcie zewrzeć te piny. pozdr Edytowane 25 Stycznia 2011 przez pucus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.