Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

strzela z tlumika na LPG


duchino

Recommended Posts

Mam taki maly problemik

a mianowicie: Gdy jezdze na lpg to podczas hamowania silnikiem (schodzenia z obrotow na biegu) strzela w tłumik (kilkakrotnie) dosc glosno jakby w sylwestra petardami strzelali!

Na Pb jest OK!!!!

Bylem u gazownikow orzekli ze swiece do wymiany przy okazji wymienili filtr od gazy i podlaczyli pod kompa - niby wszystko wygladalo ok.

Wymienilem swiece, wyczyscilem przepustnice ale strzela jeszcze glosniej

Co z tym zrobic!!!! :cry:, boje sie ze jak strzeli to cos za mna zostanie (np. tlumik:))

Przy przelanczaniu sie z PB na gaz strasznie szarpie i muli (NA DOBRZE ROZGRZANYM SILNIKU), ale jak sie przelaczy to juz jedze dosc plynnie (chociaz mam wrazenie ze ma malego przymula w porownaniu z banzyna)

Auto to nissan Primera P11 2001 silnik 1.6, LPG 2 generacja (zalozona w 2004)

 

Czym grozi takie strzelanie?

czy moge z tym jezdzic czy wymagana jest natychmiastowa interwencja gazownikow:)

 

pozdro

marcin

Link to comment
Share on other sites

Przeniosłem do działu LPG

 

wg mnie przy 2 gen nie działa cut off i puszcza ci gaz przy obcięciu wystarczy chyba luknąć ustawienia

Link to comment
Share on other sites

Mam taki maly problemik

a mianowicie: Gdy jezdze na lpg to podczas hamowania silnikiem (schodzenia z obrotow na biegu) strzela w tłumik (kilkakrotnie) dosc glosno jakby w sylwestra petardami strzelali!

Na Pb jest OK!!!!

Bylem u gazownikow orzekli ze swiece do wymiany przy okazji wymienili filtr od gazy i podlaczyli pod kompa - niby wszystko wygladalo ok.

Wymienilem swiece, wyczyscilem przepustnice ale strzela jeszcze glosniej

Co z tym zrobic!!!! :cry:, boje sie ze jak strzeli to cos za mna zostanie (np. tlumik:))

Przy przelanczaniu sie z PB na gaz strasznie szarpie i muli (NA DOBRZE ROZGRZANYM SILNIKU), ale jak sie przelaczy to juz jedze dosc plynnie (chociaz mam wrazenie ze ma malego przymula w porownaniu z banzyna)

Auto to nissan Primera P11 2001 silnik 1.6, LPG 2 generacja (zalozona w 2004)

 

Czym grozi takie strzelanie?

czy moge z tym jezdzic czy wymagana jest natychmiastowa interwencja gazownikow:)

 

pozdro

marcin

 

Rozumiem, że nie posiadasz seqencji ... masz odpowiedź

Link to comment
Share on other sites

Rozumiem, że nie posiadasz seqencji ... masz odpowiedź

 

To 2 generacja.

Chyba Posiadam Cut-OFF - na poczatku strzelal jak puszczalem gaz przy okolo 4tys obrotow.

Pojechalem do gazownikow ustawili mi cut-off na okolo 2000 i teraz strzele prze 2 tys.

 

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Mam taki maly problemik

a mianowicie: Gdy jezdze na lpg to podczas hamowania silnikiem (schodzenia z obrotow na biegu) strzela w tłumik (kilkakrotnie) dosc glosno jakby w sylwestra petardami strzelali!

Na Pb jest OK!!!!

Bylem u gazownikow orzekli ze swiece do wymiany przy okazji wymienili filtr od gazy i podlaczyli pod kompa - niby wszystko wygladalo ok.

Wymienilem swiece, wyczyscilem przepustnice ale strzela jeszcze glosniej

Co z tym zrobic!!!! :cry:, boje sie ze jak strzeli to cos za mna zostanie (np. tlumik:))

Przy przelanczaniu sie z PB na gaz strasznie szarpie i muli (NA DOBRZE ROZGRZANYM SILNIKU), ale jak sie przelaczy to juz jedze dosc plynnie (chociaz mam wrazenie ze ma malego przymula w porownaniu z banzyna)

Auto to nissan Primera P11 2001 silnik 1.6, LPG 2 generacja (zalozona w 2004)

 

Czym grozi takie strzelanie?

czy moge z tym jezdzic czy wymagana jest natychmiastowa interwencja gazownikow:)

 

pozdro

marcin

 

Mam identyczny problem tez gazownik powiedzial mi ze to cos z zaploniem wiec zaczolem z nim walczyc : wymienilem kopolke, palec, swiece, przewody, wyczyscilem przepustnice i nic jak strzelal tak strzela dodam ze mam zalozona instalacje nw wtrysku staga 4 i siedzi w samochodzie od stycznia 2010. Zastanawiam sie czy nie pojechac do innego gazownika ktory nie zna mojego autka i moze on cos poradzi, badz juz sam nie wiem.

Prosze was koledzy o pomoc moze znacie jakiegos dobrego gazownika w wawie ktory o ogarnie

Link to comment
Share on other sites

Guest Tofu

jak masz staga to obetnij mnożnik wtrysku gazu na 0 poniżej wolnych obrotów tz jak ci sie zaczyna dla wolnych np 1.2(1,1-1,6)i wtedy czas wtrysku wynosi 2.5 dla pb(1.2xPB czyli 2,5)to niżej sprowadz kropkę z mnożnikiem na dół wtedy powinno zamykać wtryskiwacze przy cut -offie ...

 

dla kolegi z 2 gen to moze krokowiec sie zacina ...

Link to comment
Share on other sites

jak masz staga to obetnij mnożnik wtrysku gazu na 0 poniżej wolnych obrotów tz jak ci sie zaczyna dla wolnych np 1.2(1,1-1,6)i wtedy czas wtrysku wynosi 2.5 dla pb(1.2xPB czyli 2,5)to niżej sprowadz kropkę z mnożnikiem na dół wtedy powinno zamykać wtryskiwacze przy cut -offie ...

 

dla kolegi z 2 gen to moze krokowiec sie zacina ...

generalnie zapewne masz racje kolego ale ja nie chce sie do tego dotykac dyz mam bardzo niemile doswiadczenia z gazem i to ze azlozylem go do miojego autka w tylko dla tego ze ktos mie do tego przekonal no i oczywiscie ekonomia jazdy na gazie. Wole zeby ktos to zrobil kto zna sie na tym a nie jak u mojego kolegi ze spalilo mu sie auto w ktorym dyl gaz zalozony tydzien wczesniej i mnie poparzylo

 

 

zauważyłem jeszcze jedna rzecz ze strzela mi jak jest cieplo tak okolo 15C

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...