Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

strzela z tlumika na LPG


duchino

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki maly problemik

a mianowicie: Gdy jezdze na lpg to podczas hamowania silnikiem (schodzenia z obrotow na biegu) strzela w tłumik (kilkakrotnie) dosc glosno jakby w sylwestra petardami strzelali!

Na Pb jest OK!!!!

Bylem u gazownikow orzekli ze swiece do wymiany przy okazji wymienili filtr od gazy i podlaczyli pod kompa - niby wszystko wygladalo ok.

Wymienilem swiece, wyczyscilem przepustnice ale strzela jeszcze glosniej

Co z tym zrobic!!!! :cry:, boje sie ze jak strzeli to cos za mna zostanie (np. tlumik:))

Przy przelanczaniu sie z PB na gaz strasznie szarpie i muli (NA DOBRZE ROZGRZANYM SILNIKU), ale jak sie przelaczy to juz jedze dosc plynnie (chociaz mam wrazenie ze ma malego przymula w porownaniu z banzyna)

Auto to nissan Primera P11 2001 silnik 1.6, LPG 2 generacja (zalozona w 2004)

 

Czym grozi takie strzelanie?

czy moge z tym jezdzic czy wymagana jest natychmiastowa interwencja gazownikow:)

 

pozdro

marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki maly problemik

a mianowicie: Gdy jezdze na lpg to podczas hamowania silnikiem (schodzenia z obrotow na biegu) strzela w tłumik (kilkakrotnie) dosc glosno jakby w sylwestra petardami strzelali!

Na Pb jest OK!!!!

Bylem u gazownikow orzekli ze swiece do wymiany przy okazji wymienili filtr od gazy i podlaczyli pod kompa - niby wszystko wygladalo ok.

Wymienilem swiece, wyczyscilem przepustnice ale strzela jeszcze glosniej

Co z tym zrobic!!!! :cry:, boje sie ze jak strzeli to cos za mna zostanie (np. tlumik:))

Przy przelanczaniu sie z PB na gaz strasznie szarpie i muli (NA DOBRZE ROZGRZANYM SILNIKU), ale jak sie przelaczy to juz jedze dosc plynnie (chociaz mam wrazenie ze ma malego przymula w porownaniu z banzyna)

Auto to nissan Primera P11 2001 silnik 1.6, LPG 2 generacja (zalozona w 2004)

 

Czym grozi takie strzelanie?

czy moge z tym jezdzic czy wymagana jest natychmiastowa interwencja gazownikow:)

 

pozdro

marcin

 

Rozumiem, że nie posiadasz seqencji ... masz odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że nie posiadasz seqencji ... masz odpowiedź

 

To 2 generacja.

Chyba Posiadam Cut-OFF - na poczatku strzelal jak puszczalem gaz przy okolo 4tys obrotow.

Pojechalem do gazownikow ustawili mi cut-off na okolo 2000 i teraz strzele prze 2 tys.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość a_b_i_t

Mam taki maly problemik

a mianowicie: Gdy jezdze na lpg to podczas hamowania silnikiem (schodzenia z obrotow na biegu) strzela w tłumik (kilkakrotnie) dosc glosno jakby w sylwestra petardami strzelali!

Na Pb jest OK!!!!

Bylem u gazownikow orzekli ze swiece do wymiany przy okazji wymienili filtr od gazy i podlaczyli pod kompa - niby wszystko wygladalo ok.

Wymienilem swiece, wyczyscilem przepustnice ale strzela jeszcze glosniej

Co z tym zrobic!!!! :cry:, boje sie ze jak strzeli to cos za mna zostanie (np. tlumik:))

Przy przelanczaniu sie z PB na gaz strasznie szarpie i muli (NA DOBRZE ROZGRZANYM SILNIKU), ale jak sie przelaczy to juz jedze dosc plynnie (chociaz mam wrazenie ze ma malego przymula w porownaniu z banzyna)

Auto to nissan Primera P11 2001 silnik 1.6, LPG 2 generacja (zalozona w 2004)

 

Czym grozi takie strzelanie?

czy moge z tym jezdzic czy wymagana jest natychmiastowa interwencja gazownikow:)

 

pozdro

marcin

 

Mam identyczny problem tez gazownik powiedzial mi ze to cos z zaploniem wiec zaczolem z nim walczyc : wymienilem kopolke, palec, swiece, przewody, wyczyscilem przepustnice i nic jak strzelal tak strzela dodam ze mam zalozona instalacje nw wtrysku staga 4 i siedzi w samochodzie od stycznia 2010. Zastanawiam sie czy nie pojechac do innego gazownika ktory nie zna mojego autka i moze on cos poradzi, badz juz sam nie wiem.

Prosze was koledzy o pomoc moze znacie jakiegos dobrego gazownika w wawie ktory o ogarnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz staga to obetnij mnożnik wtrysku gazu na 0 poniżej wolnych obrotów tz jak ci sie zaczyna dla wolnych np 1.2(1,1-1,6)i wtedy czas wtrysku wynosi 2.5 dla pb(1.2xPB czyli 2,5)to niżej sprowadz kropkę z mnożnikiem na dół wtedy powinno zamykać wtryskiwacze przy cut -offie ...

 

dla kolegi z 2 gen to moze krokowiec sie zacina ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość a_b_i_t

jak masz staga to obetnij mnożnik wtrysku gazu na 0 poniżej wolnych obrotów tz jak ci sie zaczyna dla wolnych np 1.2(1,1-1,6)i wtedy czas wtrysku wynosi 2.5 dla pb(1.2xPB czyli 2,5)to niżej sprowadz kropkę z mnożnikiem na dół wtedy powinno zamykać wtryskiwacze przy cut -offie ...

 

dla kolegi z 2 gen to moze krokowiec sie zacina ...

generalnie zapewne masz racje kolego ale ja nie chce sie do tego dotykac dyz mam bardzo niemile doswiadczenia z gazem i to ze azlozylem go do miojego autka w tylko dla tego ze ktos mie do tego przekonal no i oczywiscie ekonomia jazdy na gazie. Wole zeby ktos to zrobil kto zna sie na tym a nie jak u mojego kolegi ze spalilo mu sie auto w ktorym dyl gaz zalozony tydzien wczesniej i mnie poparzylo

 

 

zauważyłem jeszcze jedna rzecz ze strzela mi jak jest cieplo tak okolo 15C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...