Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Jak i czym zakonserwować podwozie i wewnętrzne blachy karoserii w [16]


kamilETZ

Recommended Posts

Witam :) mam taki problem znalazłem na podwoziu ogniska korozji nie dużo ale są... trzeba to jakoś zabezpieczyć co bedzie najlepsze żeby rdze zneutralizować i póżniej to miejsce zabezpieczyć ktoś może jest z tym w temacie.... a i drugie pytanie jak zabezpieczyc wewnętrzne blachy chodzi mi najbardziej o bagażnik bo mam sedana i pod wykładzinami bocznymi i wnęce koła zapasowego są minimalne naloty rudej a wiem że przecież kiedyś to postąpi więc musze przeciwdziałać. z góry dziękuje

Link to comment
Share on other sites

Kolego od środka najlepiej podkład + lakier od spodu dobrze wyczyścić, podkład i na to baranek

Dobrze mówię?

Link to comment
Share on other sites

Uważam, że nie ma co kombinować ze specyfikami, proponuję Cortanin na widoczne ogniska rdzy i Fluidol do profili zamkniętych.

 

Edit: Wszelkich baranków unikam jak ognia, jeśli powłoka się rozszczelni korozja ma pod taką pierzynką pole do popisu...

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Wiesz co ja osobiście przetestowałem fajny a zarazem bardzo tani specyfik a mianowicie potrzebne nam będzie:

1.Smar

2.Bitex

3.Przepalony olej

Do słoika nalewasz troche oleju dokładasz smar.Oleju dolewasz tyle żeby w miare smar stał się żatki a i jeszcze dodam że najleprzy smar to łożyskowy taki zielomy ponieważ dobrze się rozpuszcza przypatkiem nie dawaj tawotu ,tawot w zetknięciu z wodą się wypłukuje. Ja robiłem po trochu w słoiczku 0,5 litra i ta mieszanka zajmowała pół słoika. Później dolewasz do pełna biteksu. Dzięki biteksowi dobrze się później tym maluje. Bierzesz dobry gruby pędzel smarujesz spód auta i driftujesz na żwirze żeby to wszystko przykużyć wtedy zrobi się taka fajna skorupka a woda i błocko poprostu od tego odpada. :) Co do profili zamkniętych to może być fluidol tylko że on wysycha po pewny czasie. Ja osobiście rozrobiłem ten sam smar tylko że z benzynką i to wpsiknąłem pod ciśnienim pistoletem. Minus jest taki że do kiedy benzyna nie odparuje śmierdzi w aucie ale puźniej jest spokój. Za to plus to chyba najważniejszy brak rdzy na długie lata ponieważ smar zawsze będzie tłusty. Minusem konserwacji kupowanych w sklepach takich jak Bitgum czy tez sam Bitex jest to że z nich po pewnym czasie robi się skorupka i odpada a mój specyfik gwarantuje że zabespieczy Ci autko na długie lata:) Mam przykład na własnej skórze bo moje ex ex autko w którym zrobiłem całą blache i właśnie tak zabespieczyłem nie rdzewieje do dzisiaj (robiłem to w 2005r) a był to Escort z 91r czyli auto które musi rdzewieć:) A do bagażnika musisz kupić coś co ztwardznieje ja bym polecał gume techniczną to jest to czym fabryka smaruje spawy i łączenia blach. Kupisz to w każdym sklepie z lakierami. No i na gume oczywiście troszke lakierku i będziesz miał cacy autko:) A ijeszcze Ci powiem że pracowałem w lakiernictwie i właśnie tak zabezpieczaliśmy auta przed korozją. Pozdrawiam :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...