daryka Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Jutro w "Auto Świecie" w dziale używane opis Nissana Primera 1.8 po face liftingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Widziałem - po wymianie górnych wahaczy trzeba wg autośia ustawić zbieżność. Wymiana 2 wahaczy +zbieżność to 1000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snowak1 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 (edytowane) Jutro w "Auto Świecie" w dziale używane opis Nissana Primera 1.8 po face liftingu no, jak to zwykle bywa pismaki się nie popisały... Przesłanie artykułu jest jedno: olejożerca, co jest prawdą pewnie w 10% przypadków, albo i mniej... Edytowane 4 Maja 2010 przez snowak1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daryka Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 "nie wyruszaj bez zapasu oleju" też mi tytuł artykułu eh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vengosh Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 http://www.przeklej.pl/plik/auto-swiat-19-2010-pdf-0013ng7k76jo - dla tych co mają kiosk ruchu 100km od domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jACA1 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 ładne bajki tam piszą. Ciekawe czy ktoś z tych pismaków przejechał Nissanem choć 1000km... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 No to jednostkę 1.8 ładnie nam załatwili, aż dziw, ze nie dali na tytuł "Unikaj Nissanów z silnikiem 1.8". Ciekawe skąd oni wzięli te 90kkm, po których zaczyna się "picie" i silnik do remontu!? A w moim przypadku to, jeszcze bardziej ciekawie się robi gdy spojrzę na swój licznik gdzie widnieje ok 150kkm (z ASO wiem że żadnych remontów silnik nie przechodził), i z dotychczasowych obserwacji wychodzi mi zużycie 0.5l na 5-6kkm. Ale nie ma się co martwić, bo oni tam opisują Primerkę z jakimś silnikiem 1.8i, a ja nie dość że mam Tino to z silnikiem QG18DE - i wszystko jasne :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arthi Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Co wy sie koledzy tak denerwujecie? Bardzo dobry artykul, wysoka koncowa ocena primery. Moim skromnym zdaniem silniki 1.8 to rzeczywiscie najslabsze jednostki, lepiej 2.0 ostatecznie 1.6 jesli komus zalezy na ekonomii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snowak1 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 (edytowane) Co wy sie koledzy tak denerwujecie? Bardzo dobry artykul, wysoka koncowa ocena primery. Moim skromnym zdaniem silniki 1.8 to rzeczywiscie najslabsze jednostki, lepiej 2.0 ostatecznie 1.6 jesli komus zalezy na ekonomii. heh... i znowu się zacznie co lepsze :-) Podaj nam jeszcze w jakiej masz budzie auto żeby było wiadomo jakie budy najlepsze... Jak na moje to gówno nie artykuł... chyba tylko parametry techniczne się zgadzają bo je skopiowali skąś.... ceny części, typowe usterki itp z kosmosu... Edytowane 5 Maja 2010 przez snowak1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek8301 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Co wy sie koledzy tak denerwujecie? Bardzo dobry artykul, wysoka koncowa ocena primery. Moim skromnym zdaniem silniki 1.8 to rzeczywiscie najslabsze jednostki, lepiej 2.0 ostatecznie 1.6 jesli komus zalezy na ekonomii. ... zgadzam się z Tobą, ale tak to już jest że w polskim AUTO-BILDzie samochody i silniki japońskie sa dyskryminowane. każdy jeden silnik niemieckiego auta(opel,vw,ford,audi, itd.), bierze olej - ale o tym się nie pisze bo dla niemców jest to norma!!!! Ale kiedy coś takiego dzieje się z "japończykiem" to jest to SKANDAL ŚWIATOWY !!!!! "dziwny ten niemiecki naród" ... a co do silnika 1.8 miałem "go" Almerze Tino i nie dam na niego złego słowa powiedzieć ,oleju dolewałem od wymiany do wymiany (15 tys.km) ok.0,5l !!!! kultura pracy i elastyczność na bardzo wysokim poziomie!!!! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daryka Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Moja Primera 1.8 ma już nalatane ponad 160 tys. km i nie bierze ani gram oleju, chyba trochę przesadzili z tym "braniem" oleju po 90 tys. km. Swoją drogą ciekawy jestem skąd Pan redaktor zaczerpną taki informacji hmm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemcio_s Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 No to mój diesel powinien chlać więcej oleju niż benzyna a tu proszę od wymiany do wymiany nawet grama. Pewnie chcą abyśmy się na Opelki przesiedli dla ratowania rodzimego niemieckiego interesu :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kyniu1985 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Moja primera 2.0 sr20de ma przelatane 303 tys km i oleju od wymiany do wymiany pół litra bierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arthi Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 (edytowane) Moja primera 2.0 sr20de ma przelatane 303 tys km i oleju od wymiany do wymiany pół litra bierze. Bo sr320de to najlepszy silnik, 1.8wyzylowali, przekombinowali, za duzo elektroniki. Zapewne przy normalnej jezdzie nie ma problemow, ale nawet na forum mozna spotkac sie z opiniami, ze przy dynamicznej jezdzie bierze olej. Jesli bralbym p11 to tylko z hatchback 2001 z sr20de, swietna buda ze swietnym silnikiem... No to mój diesel powinien chlać więcej oleju niż benzyna a tu proszę od wymiany do wymiany nawet grama. Pewnie chcą abyśmy się na Opelki przesiedli dla ratowania rodzimego niemieckiego interesu :-) Tam pisali tylko o problemach z 1.8, zreszta patrzac po mobile.de to jedna z popularniejszych jednostek w Niemczech i nie tylko. Edytowane 6 Maja 2010 przez arthi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danielvlv Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 a czy w P11.144 tez byla wada fabryczna polosi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreeN_OnE Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 (edytowane) Co do artykułu to opiszę swoją historię.Kupiłem Primerkę z 2001r. z przebiegiem 92tys. udokumentowanym. Podczas zakupu sprawdzana w ASO (Nissan Japan Motors Kraków ul. Jasnogórska 1)-banda partaczy, skasowali mnie na 350zł i nie wykryli mi właśnie zużytych pierścieni, jakbym miał więcej czasu to nie obyłoby się bez drogi sądowej, pan serwisant po 45min badaniu auta stwierdził, że silnik w stanie idealnym!!-mam kolejną nauczkę od ASO jak najdalej z dala nie tylko z naprawą auta i częściami. Na wolnych obrotach wszystko ok, a po przekroczeniu 3tys. za autem było siwo. Auto chlało mi 1l/100km!! Po wymianie pierścieni, uszczelniaczy i zaworów wylotowych przelatałem 4 tys. i wszystko nareszcie jest tak jak być powinno. Co do silnika to poza tą wadą jest super i ma jedną wyśmienitą zaletę bardzo szybko się nagrzewa co jest super zimą, osiągi i spalanie jak na tą masę i pojemność bdb, tylko dźwięk silnika nie za ciekawy. Edytowane 6 Maja 2010 przez GreeN_OnE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemcio_s Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 to samo mogę napisać o grzaniu diesla w zimę, w te najgorsze mrozy ciepełko po 5 minutach no i silnik też szybko optymalną temperaturę pracy osiąga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolza44 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 (edytowane) a czy w P11.144 tez byla wada fabryczna polosi? Jeśli mowa o "ukręcaniu" półosi, to tak - SR20DE kombi - korozja pod tłumikiem drgań zrobiła swoje. Lewa ukręciłem przy przebiegu 204kkm, ostatnio ( 240kkm )prawa wymieniłem zawczasu. Edytowane 15 Maja 2010 przez kolza44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.