Grucha Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Witam posiadam nissana primer 1.6 16v rok 1996 p10 w gazie ostatnio mam problemy z paliwem otóz nie chce chodzic na paliwie tzn strasznie kopci i nie trzyma obrotów a na gazie jest wszystko ok mechanik rozłożył rece nie ma pjęci stwierdził ze to może byc przyczyna elektryczna czy ktos może mi pomóć jak mozzna to na maila grucha01@poczta.onet.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Witam posiadam nissana primer 1.6 16v rok 1996 p10 w gazie ostatnio mam problemy z paliwem otóz nie chce chodzic na paliwie tzn strasznie kopci i nie trzyma obrotów a na gazie jest wszystko ok mechanik rozłożył rece nie ma pjęci stwierdził ze to może byc przyczyna elektryczna czy ktos może mi pomóć jak mozzna to na maila grucha01@poczta.onet.pl jak na PB nie za dobrze to może być problem w parowniku, czas na regeneracje, może już przepuszczać i zalewa silnik, czyli nissmo pracuje na PB i dodatkowo dostaje gaz, jak instalacja?? odetnij dopływ gazu (rozłącz instalację LPG) i wtedy zobacz czy się dalej coś dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grucha Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 instalacje miałem rozłączona dalej kopci z rury, chodzi nie równo jak by na jeden gar nie palił no i ni etrzyma obrotów. parownik mialem wymieniony na nowy jakies 3 miesiące temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 a jaka instalacja, sekwencja?? i jak z rury kopci, kolor?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grucha Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 instalacja mixer a kolor kopcenia to czarno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drago256 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 (edytowane) Może kąt wyprzedzania zapłonu? Z tego co mi wiadomo gaz ma więcej oktanów, więc jakby wyprzedzić kąt zapłonu to na gazie powinien lepiej chodzić (co może odbić się na benzynie). Ja bym się też zastanowił nad cewką zapłonową i przewodami. Może jakieś przeskoki iskry nie odczuwalne na gazie (na gazie większe napięcia). Nie było problemów z wtryskami? Edytowane 4 Maja 2010 przez drago256 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grucha Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 (edytowane) przewody mam dosyc nowe ostatnio wymieniłem kopułkie z palcem kiedys gazownik mi troche przestawił zapłon ale chodził dobrze na bezynie. z tego co wiem na gazie jest bardziej czuły na kazdy skok napiecia. są podejżenia że mozę komputer ma otwarte wtryski cały czas albo sonda siadła czy może jakieś podcisnienie sam nie wiem. a kopci gorzej niz diesel właśnie nie wiem jak wtryski Edytowane 4 Maja 2010 przez Grucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drago256 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 (edytowane) Nie wiem jak w Nissanie (w moim nie ma z tym problemów), ale w niektórych autkach głupiało właśnie ze względu na adaptację sondy lambda. Przepustnica była czyszczona? Edytowane 4 Maja 2010 przez drago256 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grucha Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 w tym samochodzie nie było jeszcze nic czyszczone ani wymieniane oprócz swiec pzewodów i kopółki z palcem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drago256 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Jeśli chodzi osondę lambda to bez podpinania fejsu, możesz ją sprawdzić zwykłym miernikiem (nie jest to 100% pewna metoda wykluczająca niedziałanie sondy). Odpinasz wtyczkę od sondy i mierzysz opór (rezystancję) na dwóch białych przewodach. Jeśli jest nieskończona to znaczy, że sonda jest padnięta. Proponuję sprawdzić samochód od strony mechanicznej - przepustnica i EGR. Wybrał bym się też do innego mechanika (może ktoś z forum zna dobrego i taniego w Twoich okolicach). Proponuję też wybłyskać sobie błędy (sposób opisany na forum). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 czemu kolega generuje wątki ,,,co dalej to czarny dym wskazuje na BOGATO ,,, może kompa rozjechało zrób reset i jazda na PB a moze i trafiło jeden wtryskiwacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 EGR. a w tym silniku był EGR?? i z drugiej strony ja mam zaślepiony i lata bez nikakich na PB i LPG, czyli raczej nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grucha Opublikowano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 dzisiaj byłem sprawdzic błedy pokazało 55 czyli brak błedów . bardziej mnie to zastanawia bo rano jechałem na benzynie a popołudniu juz niue chciał chodzić miałem niski stan benzyny myslałem ze może filtr paliwa ale mechanik wykluczył może i to wtrys jakis a tez syszałem ze może komp walnoł ael nie wykazało zadnych błedów sam nie wiem "tofu" napisałes że mam zrobic reset kompa ale może mi powiedziec jak to zrobic bo nie mam zielonego pojęcia tomozna tez zamnknąć bo problemu już nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość A-Mail Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 A można wiedzieć co było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dynamit75 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 A można wiedzieć co było? Nagly aktak przydroznego drzewa Sorki za trolowanie, ale nie moglem sie powstrzymac od tego komentarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.