Gość lukaszs Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Witam, po odłączeniu fotela pasażera jak również kabli odpowiedzialnych za poduszki i ponownym ich podłączeniu kontrolka poduszki nie przestaje gasnąć i wciąż miga na czerwono. Stad moje pytanie czy da radę w sposób kasowania kontrolek check engine skasować ten błąd z pedału gazu i problem zniknie, czy trzeba specjalnie udać się do serwisu bądź sprawdzić podłączenie poduszek. dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleryk Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Witam, po odłączeniu fotela pasażera jak również kabli odpowiedzialnych za poduszki i ponownym ich podłączeniu kontrolka poduszki nie przestaje gasnąć i wciąż miga na czerwono. Stad moje pytanie czy da radę w sposób kasowania kontrolek check engine skasować ten błąd z pedału gazu i problem zniknie, czy trzeba specjalnie udać się do serwisu bądź sprawdzić podłączenie poduszek. dzieki Napisz jaki typ złącza masz czo OBD czy 14 pinowe ostatnio na forum znalazłem metodę kasowania zworką. Kontrolka Ci nie zgaśnie bo wystarczy ze odłączysz kostkę i komputer już wyłapuje błąd wiec trzeba go wykasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Kleryk, nie baw się w doktora, tylko podaj potrzebującemu lekarstwo lukaszs, zajrzyj po sąsiedzku tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/31623-sprawdzanie-i-kasowanie-kodow-usterek-almera-primera/page__view__findpost__p__560008 , miałem okazję poznać empirycznie skuteczność tej metody, i u mnie zadziałało. Jest szansa, że i u Ciebie zadziała równie skutecznie. Powodzonka Widoczności, szerokości, przyczepności. Ps. lukaszs, na forum "ciekawość to..... pierwszy stopień do sukcesu!" warto więc zaglądać do sąsiadów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleryk Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Kleryk, nie baw się w doktora, tylko podaj potrzebującemu lekarstwo lukaszs, zajrzyj po sąsiedzku tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/31623-sprawdzanie-i-kasowanie-kodow-usterek-almera-primera/page__view__findpost__p__560008 , miałem okazję poznać empirycznie skuteczność tej metody, i u mnie zadziałało. Jest szansa, że i u Ciebie zadziała równie skutecznie. Powodzonka Widoczności, szerokości, przyczepności. Ps. lukaszs, na forum "ciekawość to..... pierwszy stopień do sukcesu!" warto więc zaglądać do sąsiadów. Nie bawię się w doktora tylko pytam z grzeczności Bo wtedy bym wytłumaczył jak to zrobić na danym złaczu Ja szczerze się przyznam ze miałem z początku obawy czy się komputer nie spali Ale były one niepostawne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszs Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Z miejsca pragnę podziękować roobalkowi za pomoc, Kontrolkę udało się skasować za pomocą 4krotnego przekręcenia kluczyka według instrukcji w podanym odnośniku, kasa zaoszczędzona na serwisie ;-) Dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Kleryk, duży zielony + dla Ciebie, za gotowość pomocy a z tą "zabawą w doktora", chodziło mi tylko o pominięcie rozpoznania i przejście do rozwiązania - ot taka oszczędność w czasie. lukaszs, cieszę się, że link był pomocny i Twój problem jest już rozwiązany a podziękowania (?!?), nie należą się mnie lecz dobroczyńcy, który opublikował "recepturkę" - bez niego ja nie miałbym co Tobie wskazać Panowie, jak by nie patrzył, sytuacja z każdej strony napawa optymizmem, więc "Radość w sercu, i uśmiech na twarzy!" Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.