GeorgeGt Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Witajcie Klubowicze Dziwna sprawa... po wczorajszym powrocie od dziewczyny (80km) i zgaszeniu auta dziś rano nie chciał zapalić ... kręci kręci ale nie zapala. Zauważyłem też, że przy rozruchu nie zapala się kontrolka silnika (nie mogę zrobić auto-diagnostyki ) więc to wydaję mi się problemem. gdzie jeśt główny przekaźnik i który to? mam nadzieję, że to to a może coś innego? ps. samochód zapalany wczoraj może z 25 razy i żadnego problemu podczas jazdy też wszystko ok zresztą jak zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 najpierw sprawdź czy żarówka się nie spaliła, i wtedy zrób autodiagnostykę, a inne kontroli świecą?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 (edytowane) najpierw sprawdź czy żarówka się nie spaliła, i wtedy zrób autodiagnostykę, a inne kontroli świecą?? no wszystko świeci i gaśnie kiedy trzeba dziwna sprawa ale z drugiej strony kochany samochodzik, że dowiózł do domu idę zobaczę kontrolkę i napiszę DINO żarówki są ok zamiana nic nie daję Edytowane 9 Maja 2010 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 sprawdz działanie ECCS relay-przekaźnika w komorze silnika na 100% jak nie przełącza tz czasem może dawać w d... to nie masz zasilania na aparat zapłonowy i przeplywkę nie odpalisz ..... możesz dziada zwykłym zamienić albo zrób tak że wepnij kawałek przewodu w grube kable tego przekaźnika autko odpal powinno odpalić pozdro ,,, sygnał na odpalenie przekaźnika po przekręceniu stacyjki na kontrolki działa tylko 5 sek tz odepnij sobie kostkę od aparatu albo przepływki i wsadź miernik w pomarańczowy kabel i mase ustaw sobie tak by było widać z komory silnika i przekręć stacyjkę pewnie sie nie pojawi... zamień sobie przekaźnik na próbę i zobacz w P11 może to być kabel czarno czerwonym paskiem ,,,, .... ja już miałem u siebie kompa jak w p11 no nic zmień przekaźnik powinno pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 (edytowane) sprawdz działanie ECCS relay-przekaźnika w komorze silnika na 100% jak nie przełącza tz czasem może dawać w d... to nie masz zasilania na aparat zapłonowy i przeplywkę nie odpalisz ..... możesz dziada zwykłym zamienić albo zrób tak że wepnij kawałek przewodu w grube kable tego przekaźnika autko odpal powinno odpalić pozdro ,,, sygnał na odpalenie przekaźnika po przekręceniu stacyjki na kontrolki działa tylko 5 sek tz odepnij sobie kostkę od aparatu albo przepływki i wsadź miernik w pomarańczowy kabel i mase ustaw sobie tak by było widać z komory silnika i przekręć stacyjkę pewnie sie nie pojawi... zamień sobie przekaźnik na próbę i zobacz w P11 może to być kabel czarno czerwonym paskiem ,,,, .... ja już miałem u siebie kompa jak w p11 no nic zmień przekaźnik powinno pomóc Tofu a który to ten przekaźnik w skrzynce w silniku? jest ich 6 ogólnie...aj idę przełożę wszystkie ze starego GT i zobaczę na gazie zapali po dłuższym kręceniu ale gdy tylko przerzucę na benzynę nawet z 5tys idzie na dół i gaśnie, nie reaguje na pedał tak jakby go nie było Edytowane 9 Maja 2010 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 opis to ECCS reley czy jakoś tak ,, dalej ci się check nie świeci ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 opis to ECCS reley czy jakoś tak ,, dalej ci się check nie świeci ... no dobra Tofu wymienione wszystkie przekaźniki i słychać, że ładnie cykają po odłączeniu akumulatora wróciła kontrolka check engine autodiagnoza wykazała 55 sprawdzaliśmy tez przekaźnik gazu na taki sam z opla taty i nic pompy nie słychac wogóle przy włączeniu... jak robić pompę na krótko i co jeszcze aby zapalał na benzynce ps. jezeli pompa padnie nie ma problemu bo jest ale czy mogła paść jak w baku zawsze poł zbiornika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 sprawdz bezpiecznik od pompy i przekaznik też jest ale jak wsio wymieniłes wszystkie to ok ...zawsze sie możesz wpiąć w kable idące do pompy czerwono czarny gruby kabel i zobacz czy dostaje napięcie /.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 (edytowane) sprawdz bezpiecznik od pompy i przekaznik też jest ale jak wsio wymieniłes wszystkie to ok ...zawsze sie możesz wpiąć w kable idące do pompy czerwono czarny gruby kabel i zobacz czy dostaje napięcie /.. fuel pump w kabinie sprawdzany i wymieniony może i bym się wpiął ale nie mam miernika a na krótko to mogę puścić masy z akumulatora i zobaczyć czy lata czy jeszcze gdzieś się wpinać? ps. przekaźnik od pompy jest pod maską czy w kabinie? dobra pompa na krótko chodzi ale auto nie lata już nie wiem jutro jadę do znajomego mechanika i zobaczymy Edytowane 9 Maja 2010 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 ecu steruje masa na przekaznik w komorze silnika i pompa po odpaleniu stacyjki działa też przez kilka sek ,,, dalej zobacz bezpieczniki i przekaznik jest koło tego co od ecu idzie to a i tak samo działa reszta poczyść masy przy kolektorze ssącym może to że ecu gubi masę na sygnały .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 ecu steruje masa na przekaznik w komorze silnika i pompa po odpaleniu stacyjki działa też przez kilka sek ,,, dalej zobacz bezpieczniki i przekaznik jest koło tego co od ecu idzie to a i tak samo działa reszta poczyść masy przy kolektorze ssącym może to że ecu gubi masę na sygnały .. przy przekręceniu kluczyka nie ma brzęku pompy, po zrobieniu na krótko i dopompowaniu paliwa zapala ale na krótko... gdzie jest ten przekaźnik dokładnie Tofu pod maską czy w kabinie? tak jak już chyba pisałem na gazie zapali po 10 sekundowym kręceniu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 TU masz bezpieczniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 TU masz bezpieczniki dzięki DINO patrzyłem już wcześniej ale nie ma fotek a ja u siebie na skrzynce z przekaźnikami tej koło abs nie mam napisane i nie wiem który to skurczybyk od pompy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 p11 ma jeszcze zestaw koło aku ??? o tych mowie ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 (edytowane) p11 ma jeszcze zestaw koło aku ??? o tych mowie ,,, no ma ale z tamtych wyjmowałem tylko jeden ten duży i on jest od akumulatora (dzięki rozłączeniu go i zresetowaniu kompa włączył się check ) to co chyba skoczę i tam poprzekładam byłem wymieniłem wszystkie ze starej skrzynki i to samo jak ma troszeczkę paliwa w przewodach albo postoi to zapali go na benzynie po 5 sekundach ale trzyma go na 300 obrotów i później gaśnie... co to jest, że prąd nie idzie na pompę eh Edytowane 9 Maja 2010 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 nie sądzę że ecu przestał działać i nagle zaczął ,, podejrzewam ze przekaźnik ożył musisz znaleść przekażnik op pompy i jest to zestaw przy AKU tz jest tam od klimy od ECU i od pompy paliwoeej i jeszcze coś ja tak mam w P10 w p11 licze że jest podobnie po prawej stronie są takie jak radiatora klaksonu i innych pierdół świateł jak nie masz opisów na pokrywach to kulawo może popattrz na kolory grubych pabli i skumaj który idze do pompy bo myśle że tylko tyle Cie trzyma teraz a może brak masy sciągnij rozpizówkę Ecu do p11 albo ja Ci mogę pomóc który pin odpowiada za sygnał do pompy bo to tak działa że Ecu wysyła mase na jako sygnał do przekaźnika pompy paliwa i pompa pompuje zobacz jaki masz kolor na pompie a potem zobacz króry przekaznik ma taki sam !!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 nie sądzę że ecu przestał działać i nagle zaczął ,, podejrzewam ze przekaźnik ożył musisz znaleść przekażnik op pompy i jest to zestaw przy AKU tz jest tam od klimy od ECU i od pompy paliwoeej i jeszcze coś ja tak mam w P10 w p11 licze że jest podobnie po prawej stronie są takie jak radiatora klaksonu i innych pierdół świateł jak nie masz opisów na pokrywach to kulawo może popattrz na kolory grubych pabli i skumaj który idze do pompy bo myśle że tylko tyle Cie trzyma teraz a może brak masy sciągnij rozpizówkę Ecu do p11 albo ja Ci mogę pomóc który pin odpowiada za sygnał do pompy bo to tak działa że Ecu wysyła mase na jako sygnał do przekaźnika pompy paliwa i pompa pompuje zobacz jaki masz kolor na pompie a potem zobacz króry przekaznik ma taki sam !!!!!!!!! no dobra Tofu który przekaźnik z tego gówienka jest od pompy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 no dobra Tofu który przekaźnik z tego gówienka jest od pompy to jest od prawej strony a nie od aku 111111111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!! choćiaż nie wiem nie mam p11 ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 (edytowane) to jest od prawej strony a nie od aku 111111111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!! choćiaż nie wiem nie mam p11 ,,,, poczekaj poczekaj co to znaczy aku? bo dla Mnie to akumulator a ja mam to przy akumulatorze a przy prawym zderzaku mam drugą puszkę z przekaźnikami tam jest bodajże 12 miejsc a ja mam 6-7 zajętych. czyli powiedz mi który to ten patrząc od grodzi silnika... bo sam już nie wiem ta wieksza skrzynka jest po prawym zderzaku a mniejsza jak na zdjęciu Edytowane 9 Maja 2010 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 poczekaj poczekaj co to znaczy aku? bo dla Mnie to akumulator a ja mam to przy akumulatorze a przy prawym zderzaku mam drugą puszkę z przekaźnikami tam jest bodajże 12 miejsc a ja mam 6-7 zajętych. czyli powiedz mi który to ten patrząc od grodzi silnika... bo sam już nie wiem ta wieksza skrzynka jest po prawym zderzaku a mniejsza jak na zdjęciu no to co jest przy Aku Akumulatorze ,, w P11 może być inaczej ,,, czyli to foto co dałeś to jest to cudo przy akumulatorze ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 no to co jest przy Aku Akumulatorze ,, w P11 może być inaczej ,,, czyli to foto co dałeś to jest to cudo przy akumulatorze ,,, tak dokładnie skrzynka ze zdjęcia pierwszego jest przy akumulatorze właśnie jak na zdjęciu drugim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 hm to dziwne to juz trzeba smyrać servisówki bo nie wiem co odpowiada że pompę u mnie po prostu jest fuel pump ,, a nie masz jakiegoś alarmu ,,, szukaj po kolorach kabli od pompy na który przekażnk idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 hm to dziwne to juz trzeba smyrać servisówki bo nie wiem co odpowiada że pompę u mnie po prostu jest fuel pump ,, a nie masz jakiegoś alarmu ,,, szukaj po kolorach kabli od pompy na który przekażnk idzie u mnie jako jedyny podpisany fuel pump jest bezpiecznik w kabinie ale jego już wymieniłem ... jadę zaraz po elektrykach zobaczymy co wymodzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 no to powodzenia ja bym wyszedł od pompy i patrzył gdzie idzie kabel sprawdził obwód miedzy bezpiecznikiem a stykiem na pompie i dalej jechał do przekaźnika ... po kolorach kabli muszą znaleźć gdzie idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 witam wadę znaleźli podobno jakoś płytka przy przekaźniku pompy nie łapie zrobił zimne luty i wszystko było pięknie sprawdzałem wiele razy ale dojechałem do domu deszcz przestał padać poszedłem jeszcze raz a tu zonk znowu nie pali się check engine i samochód nie zapala... ps. koleś powiedział, że jak stanie się to samo to będzie trzeba jakąś płytkę wymienić ale dokładnie nie chciał mówić... pewnie aby mu roboty nie zabrać no i trzeba odnowa się umawiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.