Gość Tofu Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 może właśnie chodzi o płytkę w przekaźniku pompy paliwa ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 (edytowane) może właśnie chodzi o płytkę w przekaźniku pompy paliwa ,, Tofu ale jak ja mu mówiłem że mam wszystko z drugiego autka to on mówi, że nie będzie pasować i że to będzie mnie kosztować 150 zł... czuję że chce wyciągnąć kasę na siłę.. gdzie jest ta płytka przekaźnika?, bo nie wierzę aby nie pasowała z P11 GT ps. z tego co kojarzę to przekaźnik pompy jest połączony z ECU i jak uwalony to Check się nie zapali i auto nie dostaje paliwa Edytowane 12 Maja 2010 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 wiesz ja sie opieram na wiedzy z P10 z 96 zresztą połączenia były takie jak w p11 Ecu wysyła sygnał masowy na przekazniki :pompy paliwa : przekaznik zasilania ECU (przepływki i aparatu zapłonowego ) inny kanał to odpala tak wentyle chłodnicy musisz znaleść który przekaznik odpowiada za pompe paliwa i tyle generalne te kosteczki działaja tak masz 4 kable jeden obwód (cienkie kable) to elektromagnes co jak dostanie 12v i mase(od ecu) to zamyka obwód grubych kabli i idzie prąd na pompe i inne .. zobacz jaki kabel zasila pompe a potem patrz do którego przekaznika to idzie odłącz aku jak być miał miernik to łatwo sie sprawdza obwód który kabel ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 wiesz ja sie opieram na wiedzy z P10 z 96 zresztą połączenia były takie jak w p11 Ecu wysyła sygnał masowy na przekazniki :pompy paliwa : przekaznik zasilania ECU (przepływki i aparatu zapłonowego ) inny kanał to odpala tak wentyle chłodnicy musisz znaleść który przekaznik odpowiada za pompe paliwa i tyle generalne te kosteczki działaja tak masz 4 kable jeden obwód (cienkie kable) to elektromagnes co jak dostanie 12v i mase(od ecu) to zamyka obwód grubych kabli i idzie prąd na pompe i inne .. zobacz jaki kabel zasila pompe a potem patrz do którego przekaznika to idzie odłącz aku jak być miał miernik to łatwo sie sprawdza obwód który kabel ... dobra poszukam ale z elektryki jestem cieniutki, więc będzie ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 zainwestuj te 10 zł w miernik daje dużo frajdy ,,, podstawa to kolory kabli może u Ciebie jest jeden zbiorczy przekaznik ten duży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 po zakupieniu miernika i lataniu po kabelkach znalazłem wadę a mianowicie zepsuty przekaźnik (pompa ma pierwszy przekaźnik po lewej stronie nad skrzynką bezpieczników ), i zaoszczędziłem 150 zł dzięki wszystkim za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 No widzisz jaka Frajda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.