Gość Tomus Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huling Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Witam. W takim razie ja mam pytanie. W moim QQ mam moduł zamykania szyb po zamknięciu auta. Niestety szyba kierowcy prawie nigdy się nie domyka do końca. Serwis w salonie, gdzie kupowałem auto twierdzi, że nie można tego naprawić. Jak Wy rozwiązaliście ten problem - da się to naprawić, czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hektor Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Witam również jest nowy. Mam pytanie o filtr DPF. Czy faktycznie jest taki problem z zapychaniem filtra. Z tego co się czyta na forum to prawdziwy koszmar. czy jest to powszechna niedogodność w QQ 2.0 DCI. Czy poprawiono to w nowym modelu 2010. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 (edytowane) Witam również jest nowy. Mam pytanie o filtr DPF. Czy faktycznie jest taki problem z zapychaniem filtra. Z tego co się czyta na forum to prawdziwy koszmar. czy jest to powszechna niedogodność w QQ 2.0 DCI. Czy poprawiono to w nowym modelu 2010. Zapychanie filtra DPF ma związek z tym jak jeździsz, na jakich dystansach i jak długo a nie z modelem samochodu . Jeśli jeździsz po mieście na krótkich dystansach to duże prawdopodobieństwo, że Ci się zapcha. Był o tym program w TURBOKAMERA - koleś kupił VOLVO, a że jeździ po mieście to mu się zapycha i musi bulić. Oczywiście problem dotyczy jedynie diesli Edytowane 10 Maja 2010 przez cosmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robko30 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Zapychanie filtra DPF ma związek z tym jak jeździsz, na jakich dystansach i jak długo a nie z modelem samochodu . Jeśli jeździsz po mieście na krótkich dystansach to duże prawdopodobieństwo, że Ci się zapcha. Był o tym program w TURBOKAMERA - koleś kupił VOLVO, a że jeździ po mieście to mu się zapycha i musi bulić. Oczywiście problem dotyczy jedynie diesli w Qashqaiu 2.0 dci klopot jest tym wiekszy, ze trzeba wymienic cały olej, który nie dość że jest drogi to jeszcze trzeba go wlać 7,5 Litra. koszt w serwisie to ponad 700 PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 (edytowane) w Qashqaiu 2.0 dci klopot jest tym wiekszy, ze trzeba wymienic cały olej, który nie dość że jest drogi to jeszcze trzeba go wlać 7,5 Litra. koszt w serwisie to ponad 700 PLN zawsze możesz przyjechać ze swoim olejem i zapłacisz dużo taniej. Serwis nie powinien robić problemów, z wlaniem oleju od właściciela - no chyba że nie spełnia wymogów instrukcji. Z drugiej strony, nie bez przyczyny powstało stwierdzenie, że naprawy/wymiany w dieslach i turbodieslach są droższe niż w benzyniakach. Ale różnica w litrach jest spora -> 1.6B - 4.3L oleju vs 2.0dCI 7.5L oleju/. Edytowane 10 Maja 2010 przez cosmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Witam Przede wszystkim musiałbym mieć samochód na serwisie i wtedy cokolwiek mógłbym napisać, ponieważ przyczyn związanych z usterka o której kolega napisał jest sporo, przede wszystkim trzeba posprawdzać układ elektryczny w samochodzie oraz sprawdzić komputerem czy nie ma przypadkiem jakiś błędów BCM, jak coś zapraszam postaram sie pomóc. Witam Z doświadczenia mogę napisać że jest to temat rzeka ponieważ ja u siebie na serwisie miałem 1 powtarzam jeden przypadek kiedy faktycznie filtr się przy pchał i trzeba było wykonać regenerację a wynikało to z tego że kobietka kupiła sobie qashqaia i jeździ tylko po mieście, więc miał prawo się przytkać, także raczej jest to temat troszeczkę naciągnięty przynajmniej moim zdaniem, ale jak to mówią każdy ma swoje zdani. Przede wszystkim trzeba pamiętać przy zakupie takiego samochodu z takim silnikiem iż trzeba po prostu czasami "przegonić" taki samochód ponieważ on uwielbia wysokie obroty także od czasu do czasu wyjechać za miasto bujnąć się ze 140 i wszystko będzie jak trzeba. W modelu 2010 zostało wgrane nowe oprogramowanie do komputera aczkolwiek z tego co się orientuję przy DPF nie było nic dłubane. jakby ktoś chciał się strasznie pozbyć DPF to są ich emulatory. Nie wiem z czym to się je, ale istnieje takie rozwiązanie. Może ktoś bardziej znający się na temacie się wypowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honnki Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Witam kolegę Tomus na forum. W związku z tym iż serwisy nissana generalnie mają użytkowników w d... a kolega zaoferował się ze odpowie jako fachowiec na ewentualne pytania chciałbym zapytać o dość często poruszaną (dużo wcześniej) sprawę na tym forum. Opiszę po krótce mój przypadek. Odebrałem QQ z salonu i kiedy radość opadła na następny dzień zauważyłem iż lakier w dotyku jest chropowaty a na czarnych plastikach widać kropki w kolorze nadwozia -wyglądało to tak jakby samochód stał obok innego malowanego z tym że kropki były na wszystkich częściach plastikowych dookoła pojazdu. Pojechałem do serwisu i na drugi dzień odebrałem auto już ok z tym że dużo tych kropek mam do dnia dzisiejszego. Pan w serwisie tłumaczył iż są to pozostałości po złym rozkonserwowaniu pojazdu. W zwiazku z tym mam pytanie czy rzeczywiście jest to możliwe i jest coś takiego i jest to tak cholernie cięzkie do usunięcia? Ewentualnie czym spróbować usunąć kropki z plastików? Drugie pytanie dotyczy głośników na podszybiu- wiem że są tam doprowadzone kable i zostaje tylko podpięcie ale u mnie znalazłem kabel z prawej strony -może jakaś podpowiedz gdzie zajrzeć w jaki sposób je wyciągnąć bo podpięcie głośnika za 150 zł w serwisie nie specjalnie mi odpowiada. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffall Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 (edytowane) Ja też mam do kolegi Tomusa pytanie, tym razem dotyczące piszczącego paska napędu w silniku 1.6 Zgłaszałem dwukrotnie temat do serwisu (zresztą u Waszej Mamusi czyli w Budmat Płock) i dwukrotnie zostałem olany - koledzy serwisanci proponują mi wymianę płatną. Tymczasem na forum Tiddy znalazłem informację od kolegi R35, że pasek jest wadliwy i wymiana objęta jest gwarancją dla aut wyprodukowanych przed 11/08/2008 z jednostka napedowa typu HR16. Mój QQ jest z kwietnia 2008 r. No więc jak to jest z tą gwarancją?? Edytowane 12 Maja 2010 przez raffall Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kserokop Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Ja też mam do kolegi Tomusa pytanie, tym razem dotyczące piszczącego paska napędu w silniku 1.6 Zgłaszałem dwukrotnie temat do serwisu (zresztą u Waszej Mamusi czyli w Budmat Płock) i dwukrotnie zostałem olany - koledzy serwisanci proponują mi wymianę płatną. Tymczasem na forum Tiddy znalazłem informację od kolegi R35, że pasek jest wadliwy i wymiana objęta jest gwarancją dla aut wyprodukowanych przed 11/08/2008 z jednostka napedowa typu HR16. Mój QQ jest z kwietnia 2008 r. No więc jak to jest z tą gwarancją?? U mnie też wymienili na gwarancji pasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abp Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Witam kolegę Tomus na forum. W związku z tym iż serwisy nissana generalnie mają użytkowników w d... a kolega zaoferował się ze odpowie jako fachowiec na ewentualne pytania chciałbym zapytać o dość często poruszaną (dużo wcześniej) sprawę na tym forum. Opiszę po krótce mój przypadek. Odebrałem QQ z salonu i kiedy radość opadła na następny dzień zauważyłem iż lakier w dotyku jest chropowaty a na czarnych plastikach widać kropki w kolorze nadwozia -wyglądało to tak jakby samochód stał obok innego malowanego z tym że kropki były na wszystkich częściach plastikowych dookoła pojazdu. Pojechałem do serwisu i na drugi dzień odebrałem auto już ok z tym że dużo tych kropek mam do dnia dzisiejszego. Pan w serwisie tłumaczył iż są to pozostałości po złym rozkonserwowaniu pojazdu. W zwiazku z tym mam pytanie czy rzeczywiście jest to możliwe i jest coś takiego i jest to tak cholernie cięzkie do usunięcia? Ewentualnie czym spróbować usunąć kropki z plastików? Drugie pytanie dotyczy głośników na podszybiu- wiem że są tam doprowadzone kable i zostaje tylko podpięcie ale u mnie znalazłem kabel z prawej strony -może jakaś podpowiedz gdzie zajrzeć w jaki sposób je wyciągnąć bo podpięcie głośnika za 150 zł w serwisie nie specjalnie mi odpowiada. pozdrawiam kolego masz auto po naprawie blacharskie i to fuszerce. W fabryce pierwsze się auto maluje, a potem mocuje resztę. Niezły kit wciskają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honnki Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Nie wiem czy jest po naprawie bo nie jestem fachowcem w tej sprawie, ale wiem że łatwo jest wyciągać pochopne wnioski. O ile wiem a jestem jednym z kilku którzy wnioskowali o założenie tego podforum to problem z lakierem miałem nie tylko ja. Dlatego skłania mnie to do wykluczenia najpierw innych możliwych scenariuszy. Jeśli jednak okazałoby się że jest to auto bite wtedy będe myslal co dalej.Równie dobrze mógłbyś tak napisać do kolegów którzy uskarżają się na awarie sprzęgła lub innych podzespołów że ktoś im je powymieniał. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abp Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 (edytowane) Nie wiem, jakli związek mają awarię podzespołów auta do jego malowania? Ale takie przypadki też się zdarzają, wystarczy oglądać TVN TURBO. W każdej fabryce pierwsze auto się maluje a potem uzbraja. Kolega który uruchamiał linie produkcyjne w większości fabrykach na świecie, widział tylko w oplu jak naprawiają auta które mają jakieś elementy źle zmontowane. W innych fabrykach auto idzie do kasacji. Często się zdarza że auto jest uszkodzone podczas transportu. Ja miałem przypadek jak sprzedawca uszkodził moje jeszcze nie odebrane auto wjeżdżając do serwisu. Nie wiem kto był "szczęśliwym" odbiorcą tego auta:) Takich historii było dużo, wystarczy poczytać gazety. Edytowane 14 Maja 2010 przez abp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honnki Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 abp uwierz mi że ogladam TVN TURBO i wcale nie neguje twojej teorii że był bity bo znam wiele takich przypadków. Staram się wykluczyć inne opcje zanim udam sie do rzeczoznawcy bo jak napisałem wcześniej było kilka przypadków chropowatości lakieru na tym forum, a daleki jestem tak jak Ty to robisz od stawiania diagnozy poprzez łącza na podstawie tylko czyjejś wypowiedzi. Zadałem pytanie Tomusowi ponieważ pracuje w serwisie i od niego oczekuje odpowiedzi czy spotkał się z podobnym przypadkiem (w końcu nie kupiłem auta w jego salonie tylko w łodzi )i też potraktuję to jako podpowiedz i ewentualne podjecie dalszych działań. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sceptyk Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 (edytowane) A miał sie tutaj Tomus udzielać. Jak na razie żadnych konkretów tylko lanie wody. Jakaś ściema, antyreklama budmatauto2? A powstaje dialog oczekujących na odpowiedź. Edytowane 14 Maja 2010 przez sceptyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 może problemy poruszone przez użytkowników wykraczają poza wiedzę i kompetensje usera Tomus :> Tak, czy siak zapowiadało się dobrze a wyszła do chrzanu. Zamiast brać za działania PR niech się Tomus weźmie za klientów w budmata coś tam - może oni skorzystają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek abdi Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Nie no, dajmy mu szansę. Nie każdy musi być codziennie na forum - to dopiero trzeci dzień. Może wyjechał? Może urlop, jakieś szkolenie? Może być milion różnych powodów nieobecności na forum przez kilka dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Nie no, dajmy mu szansę. Nie każdy musi być codziennie na forum - to dopiero trzeci dzień. Może wyjechał? Może urlop, jakieś szkolenie? Może być milion różnych powodów nieobecności na forum przez kilka dni. jeśli chcę mieć dobry PR to musi :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubik77 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Jak narazie powstał temat o Tomusiu ... wiec jego PR nie jest taki zły wszak się wypromował, o nikim z nas nie rozmawiamy a o nim tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 (edytowane) Jak narazie powstał temat o Tomusiu ... wiec jego PR nie jest taki zły wszak się wypromował, o nikim z nas nie rozmawiamy a o nim tak o toyocie też się ostatnio dużo mówiło ;> sukces że ho ho Edytowane 14 Maja 2010 przez cosmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffall Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Dziękuję za "wyczerpującą" odpowiedź, która niestety nie dotyczy tego o co pytałem. Wydaje mi się, że nie musisz być adwokatem Twoich kolegów-nauczycieli z Płocka. Proszę tylko o informację: Czy pasek napedu dla QQ 1.6 wyprodukowanych przed sierpniem 2008 jest wadliwy i jego wymiana jest bezpłatna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huling Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 W moim QQ też mam wystającą maskę na ok. 5 mm. Czy mógłbyś sprawdzić, czy jest objęty kampanią naprawy? Numer VIN: SJNFBNJ10U2007523. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honnki Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Tomus dziękuje za udzielenie odpowiedzi na moje pytania.Szczególnie uspokoiłeś mnie z tym lakierem choć na pewno sprawdzę czy nie był bity bo niestety pewnie nam nie powiesz ale sam wiesz co się dzieje w polskich salonach i jakie wałki kręcą dilerzy.A jesli jeszcze o lakierze to nadal zastanawiaja mnie te malutkie kropeczki którymi były obsypane WSZYSTKIE plastiki dookola auta, są one jak pisałem w kolorze nadwozia i mimo iż jest ich juz mało ale co to jest za srodek?, czy mógłbyś ewentualnie wstawić fotkę takiego nierozkonserwowanego nowego auta? Co do montażu głośników to bardzo chętnie bym skorzystał gdyby nie odległość ale jeśli salon łodzki (choć do tej pory na serwis nie narzekam)zagra nie fair to jestem gotów zostawić kasę w Twoim serwisie. Mam jeszcze pytanko dotyczące znanego problemu tylniego zawieszenia. Wszyscy wiedzą że jest ona krótko mówiąc do d... ale kiedy na pierwszym przeglądzie pomarudziłem że tłucze owszem sprawdzili podregulowali tylnia klape!!!!! i stwierdzili że jest ok. Niestety mało jeżdzę i nie wybiję go zbyt szybko ale każdy tzw. leżący policjant to uderzenie podobne do urwania się całego tyłu samochodu. Czy macie jakieś wytyczne, czy jest na to jakaś akcja serwisowa i jak rozmawiać z serwisem by wymienili mi to g.... na lepsze.Drugie moje pytanie dotyczy klimatyzacji bo w moim qq (wersja VISA)uważam że nie działa tak jak powinna. odwiedziłem serwis i owszem wymienili czynnik wpuscili tam jakis srodek barwiący i stwierdzili że jest ok. Myślę o wymianie filtra kabinowego bo słyszałem że ma duży wpływ na działanie klimy ale może się myle może masz jakieś sugestie.?Moim zdaniem ona po prostu słabo chłodzi. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubik77 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 honnki ... problemy które opisujesz występują w wersji przed liftem czy nowej ?? Nie masz w profilu fotki, żadnych informacji wiec pozostaje mi się tylko domyślać której wersi QQ to dotyczy. Jako przyszły użtkownik wyczytuje wszystkie plusy i minusy o których piszecie a braki w profilach troszkę utrudniają zbieranie tych informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honnki Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 dubik77 posiadam wersję sprzed liftingu i generalnie jestem zadowolony z autka. Tomus serdeczne dzięki za odpowiedzi na moje pytania i jeśli mogę prosić o zamieszczenie fotki to będzie miło.Co do tej klimy to określiłeś super ale właśnie taka jest. Mam zamiar w przyszłości zainwestować troszke w poprawienie wyglądu autka np nakładki na zderzaki przód, tył, przyciemnienie szyb wymiana radia na stację multimedialna dlatego jesli oferta Twoja byłaby konkurencyjna to opuszczę łódzkiego dilera. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi