Andrzej330 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 To ta nagrzewnica nie ma regulacji nawiewu. Widziałem taką, ale nie przyglądałem się dokładnie czy ma regulację intensywności. Chyba że regulacja jest z przodu na oba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 ja mam w nawiewie taki bajer na puszke/napoj :> w lato fajnie klima chlodzi :>>> i daje rady;P drugim rzędem foteli nagrzewnice z ręcznym przełącznikem OPEN - CLOSE , raz przełożyłem na otwarte , ale dzieciaki krzyczały że za gorące powietrze leci i zamknełem jak było.fakt jak jest na open to nawet jak nie jest wlczon to ciut leci cieple powierze ale nieduzo [ped powietrza] :> a ja ostanio odkrylem ze nie podoba mi sie silnik ma za mala pojemnosc:DDDDD :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dudzers Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 PO uważnym przeczytaniu wszystkich opinii ,doszedłem do wniosku że teraz należałoby zadać pytanie odwrotne. Czemu kupiłem Serenę ? I mamy odpowiedzi na część wad auta. Szukałem dużego kombi bo potrzebuję przewieść narzędzia i materiały budowlane na mniejsze i większe odległości ,nawet 400 km. Wypad 6-osobową rodziną też chętnie. Trafiłem Serenę i mi pasi. Mam 5 drzwi 1,6 silnik , immobilajzer ,wspomaganie i nic więcej bo i po co. Osiągi na plus ; tylko 20 cm auto jest dłuższe od Almery a do środka wkładam elementy nawet 3,5 m długie . mam mały promień zawracania ,ładuję nawet 850 kg ,8 osób i nikt na brak miejsca nie narzeka ,jechałem max 180 km/h 5-osób . Auto jest dość proste i toporne ,ale broni się w porównaniu z innymi w tej klasie . Poza tym to zgadzam się z opiniami o większości wad;schowki,łączniki,dostęp. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 te pod fotelami maja tylko ,,open close ,,a dwupoziomowy wentylator zalącza sie z przodu To niezbyt przemyślane, ale dobrze że w ogóle jest. wersje z nagrzewnicą w boczku mają płynna regulacje ,,ciepło zimno,, i czterostopniową regulacje wentylatora z tyłu i samo załanczanie z przodu To wiem, bo taką mam. [ Dodano: Sob 17 Lis, 2007 20:08 ] PO uważnym przeczytaniu wszystkich opinii ,doszedłem do wniosku że teraz należałoby zadać pytanie odwrotne.Czemu kupiłem Serenę ? I mamy odpowiedzi na część wad auta. Szukałem dużego kombi bo potrzebuję przewieść narzędzia i materiały budowlane na mniejsze i większe odległości ,nawet 400 km. Wypad 6-osobową rodziną też chętnie. Trafiłem Serenę i mi pasi. Mam 5 drzwi 1,6 silnik , immobilajzer ,wspomaganie i nic więcej bo i po co. Osiągi na plus ; tylko 20 cm auto jest dłuższe od Almery a do środka wkładam elementy nawet 3,5 m długie . mam mały promień zawracania ,ładuję nawet 850 kg ,8 osób i nikt na brak miejsca nie narzeka ,jechałem max 180 km/h 5-osób . Auto jest dość proste i toporne ,ale broni się w porównaniu z innymi w tej klasie . Poza tym to zgadzam się z opiniami o większości wad;schowki,łączniki,dostęp. Pozdrawiam Kupiliśmy, bo nam się podobała pod pewnymi względami. Jak to zrobiłeś, że jechałeś 180 km/h. Chyba z górki. To auto z silnikiem 1.6 Vmax podane przez fabrykę to bodajrze 155 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dudzers Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Co do nagrzewnicy z tyłu , nie mam i dobrze mi z tym . Jak to zrobiłeś, że jechałeś 180 km/h. Chyba z górki. To auto z silnikiem 1.6 Vmax podane przez fabrykę to bodajrze 155 km/h. Fabryka podaje 150 km/h .Na obwodnicy Krakowa ,było lekko z górki ,zjazd na Zakopane . prędkość sprawdzona przez CB radio. -> upiliśmy, bo nam się podobała pod pewnymi względami. Właśnie ,kwestia wyboru i ceny, albo luksus ,albo pożytek . Zestaw 1 patrz Murano. Zestaw 2 kup Serena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Co do nagrzewnicy z tyłu , nie mam i dobrze mi z tym . Wierz mi, że naprawdę dobra to jest sprawa. No i samochód szybciej się nagrzewa. Fabryka podaje 150 km/h .Na obwodnicy Krakowa ,było lekko z górki ,zjazd na Zakopane .prędkość sprawdzona przez CB radio. -> I wytrzymał tyle. Ja najwięcej jechałem 135 km/h na prostej drodze na gazie. Wiecej nie próbuje. Robi się za głośny. Właśnie ,kwestia wyboru i ceny, albo luksus ,albo pożytek . Zestaw 1 patrz Murano. Zestaw 2 kup Serena. Jak bym miał kasę kupiłbym Navarę. Tak jak piszesz. Ja brałem pod uwagę cenę i zastosowanie. A koniecznie w grę wchodził jakiś vanik lub mpv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Jak to zrobiłeś, że jechałeś 180 km/h. Chyba z górki. To auto z silnikiem 1.6 Vmax podane przez fabrykę to bodajrze 155 km/h.łahahah dobre mialem naklejke orginalna na ktorej widnialo VMAX = 160 KM/h byla naklejona na liczniku :> [chociaz to tez moze zalezc jaki silnik wielpunkt albo mono o ile to ma jakikolwiek znaczenie] i tyle jechalem sarna na A4 :> jak wracalem do domu 6 osob + bagaz... na benzynie troche to trwalo zanim sie rozkulala ale doszla nie wyobrazam se jechac 180 km/h [zamkniecie budzika w zasadzie] ;} bo glosno a spalanie to cyba 30/100 O_o przy 160 spalanie mi wyszlo gdzies... 16/100 hyyhyh porpsotu wskazowka z paliwa leciala na dol ze noamlnie szlo ja obserwowac:> na gazie bezproblemowa predkosc jaka osiagam to 140 a potem to juz trza czekac i czekac i czekac... az dojdzie do tych 160 w sumie i tak skrznia w sarnie jest ójowa:> za krotka 1 i 2 no i w sumie 3 tez... na 1 moglaby pociagnac do 50 :} na 2 do 80 ;P a zeby miec 80 to trza kurna juz 3 wrzucic;x co do nagrzewnicy z tylu... jak zacznie ci parowac autko w zime albo po deszczu to zrozumiesz jej zalete.. bo te auto paruje niemilosiernie :X wersje z nagrzewnicą w boczku mają płynna regulacje ,,ciepło zimno,, i czterostopniową regulacje wentylatora z tyłu i samo załanczanie z przodudo wora! wole miec 5 drzwi niz 4 a w sumie 3 D: bo klapa ne wchodze... niz plynna regulacje z tylu 2stopniowa w zupelnosci wystarcza jak sie nagrzeje to sie poprostu ja wylacza i git:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Tak się zastanawiam, czy coś nie wykombinować z nawiewem na 3 rząd siedzeń. Myślę o przeprowadzeniu jakiejś rury z drugiej nagrzewnicy (taki rozdzielacz) dalej tunelem na tył. Tam wyciąć dziurę i wstawić małą kratkę. Tylko czy zda to egzamin. Pomyślę nad tym na wiosnę, bo teraz za zimno na takie zabawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dudzers Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Ciekawostka; wtedy miałem padniętą sondę lambda , wolne obroty padaczka ,a wysokie za to wariat. co do nagrzewnicy z tylu... jak zacznie ci parowac autko w zime albo po deszczu to zrozumiesz jej zalete. Mam dwie zimy za sobą , obowiązuje zasada że najpierw nagrzewamy silnik ,czyli ok 3km ,a potem to tylko kwestia ustawień .Wierzcie często trzeba zmniejszać temperaturę. Powodem jest ilość chłodziwa wewnętrznego , czyli oleju 2,9 l . Dla porównania Almera 2,2 Di 5 i oleju , i nagrzewa się znacznie wolniej. [ Dodano: Nie 18 Lis, 2007 21:36 ] PO zmianie sondy niskie obroty wyrównane,za to na wysokich znacznie słabszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SFCTOMEK Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Dudzers , to jest bardzo słuszna zasada , i sprawdzona. Ja mam do roboty 15 km przez miasto, jade na samym początku trójpasmówka , i mam nagrzewnice wyłączoną tylko wentylator się kręci. Po około 3 km ,silnik już ma troche temperatury i wtedy daje nagrzewnice na maksa (suwak na czerwone pole) zamykam na wewnętrzny obieg i w minutke mam ciepłe auto w środku i silnik ma swoją temperature. Potem musze troche zmieszyć bo się robi za gorąco. Co do szybkości to ja moim autem jechałem na A4 , 125 z cała rodziną , bałem się cisnąć a pewnie by poszła szybciej. Jak mi trzeba speedu to mam służbowego Passata , 210 km na A11 robie powszednie jak lece do Berlina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dudzers Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 SFCTOMEK I o to chodzi , tylko że na wewnętrznym obiegu bardziej szyby parują. No i wtedy gdy ktoś na pokładzie dzień wcześniej procenty spożywał :diabel2: Prędkość i hałas ;jeździłem z Kielc do Nowego Targu i była okazja odmulić auto . Hałas największy jest między 110 a 130 km/h ,potem trochę cichnie, zostaje z tyłu ? :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 ja mam najwiekszy przy 110 przy 120 jest odziwo ciszej O_o a powyzej to juz... radio na maxa i mozna jechac :diabel: :diabel: :diabel: :diabel2: :diabel2: :diabel2: :diabel2: :one: :one: :one: :kosci: :kosci: :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Ogrzewanie w Serence daje radę nawet przy -36 st. C i też czasami trzeba przystopować. Bardzo szybko się natomiast schładza. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SFCTOMEK Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Ale nowe Passaty mają pompowtryskiwacze i to dopiero chałasuje już przy 170 km a to nie jest szybkość dla tego auta. więc ja nie widze czasem różnicy jak się po pracy przesiadam z auta do auta, jeżeli chodzi o poziom chałasu oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loxeal Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Na liczniku moja serena ma 300 000 km.(ile naprawdę kto to wie). Sam zrobiłem 150 000 km. Jedynym powodem dla którego chcialbym ja sprzedać jest właśnie hałas. Na razie ją trzymam ponieważ nie widziałem tak małego i pakownego auta tak dobrze zorganizowanego jak serenka. Żyby w trzecim rzedzie siedzeń było słychac radio, zainstalowałem druga parę głośników - teraz jest trochę lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djembe Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Ja musiałem zmienić tłumik i znalazłem taki ładny z nierdzewki...tyle, że od jakiegoś sportowego wariata i tak basował, że jak wyjeżdżałem z domu, to szyby w oknach latały, nie wspominając już o większych prędkościach. Żona mnie skrzyczała, że dzieci budzę jak do pracy wyjeżdżam i dostawiłem jakiegoś malucha ale nadal głośno muszę tego wariata na zwykalaka zamienić:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loxeal Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 Jeździ i jeździ i ma 23 lata i chciałbym coś równie dobrego kupić, ale nie ma. A ona ciągle jeździ i chyba ten plus że jeździ jest największym minusem. Tak patrzę na nowiutkie samochody kilku letnie. Za parę latek będą skończone, a ona nadal będzie jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.