Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zawias Sunny GTI


ammaimon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam pytanko, jak mozna poprawic prowadzenie Sunnego GTI zeby zrobic FWD pozeracza zakretow? Chodzi mi konkretnie o to, ze teraz auto dosc latwo wyjezdza przodem w zakretach, a w szybkich winklach pochyla sie latwo i podskakuje troche.. Jak narazie mam amorki przod Sachs Advantage (84% kazdy), tyl KYB Excel-G (nowki) i sprezyny H&R -30mm. Caly zawias jest tez na poliuretanach.. Zastanawiam sie nad: regulowanymi mocowaniami amorkow z przodu np. Teina zeby zrobic maly negatyw, nie wiem jak moga poprawic wlasciwosci jezdne grubsze stabilizatory np. Whiteline`a z Ebay, rozporka na przod.. Oprocz tego byc moze niedlugo bede mial termin na wspawanie rollbara z zastrzalami do tylnych kielichow, co zepnie pewnie troszke tyl i poprawi rozklad mas przy okazji ;)

 

Jakies sugestie?

 

Wiecie skad dostac rozporke przod do Sunnego w rozsadnych pieniadzach ( troche szkoda kasy na oryginalna np Sparco :P )

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpórki z almery nie trzeba przerabiać! Po co takie druciarstwo skoro wystarczy wymiana szpilki na dłuższą w górnym mocowaniu amora. Ponadto jak ktoś ma kolektor lowport to będzie problem po takiej przeróbce jaką proponujesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jakie masz opony--może poprostu potrzeba ci gum na niskim profilu i rancie--gwarantowana poprawa prowadzenia!a druga sprawa z przodu masz silnik ,tył jest dużo lżejszy-to normalne że przodem w szybkich zakrętach wyjeżdża na zewnątrz...ps,takie wachacze regulowane na lekki negatyw z przodu to sam bym do primery wzioł kupił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felgi 15" i opony 195/55 r15 takze nie ma szalu jesli o to chodzi, ale niechcialbym wrzucac wiekszych felg, zeby nie zamulic auta.. Wiadomo, ze fwd z silnikiem z przodu wyjezdza w zakretach, ale zawsze da sie poczynic takie modyfikacje, zeby to zminimalizowac ;) ma ktos jakis link, albo zna firme ktora robi progresywne sprezyny do Sunnego? czy jeszcze z jakiegos innego nissana sprezyny pasuja tez do N14? bo narazie mysle o progresywnych sprezynach i tej nieszczesnej rozporce, bo jak wjedzie rollbar i zepnie mi tyl samochodu, to przod sie rozjedzie :D

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u sibie przerobiłem amorki bym miał regulacje konta pochylenia koła, z prozdu dałem netat -2 stopnie i jest mega przepaść inne auta, każdy zakręt wchodzę z prędkością +15-20km/h

i nie ma czegoś takiego prze auto pluje przodem, nie ma takiej tarki jakby, jak ostro się przecholuje to po prostu bardzo łagodnie się ześlizguje auto.

Opon na takim negacie bardziej nie wpiepsza a wręcz przeciwnie przy szybkiej torowej jeździe złuzywają się znacznie równomierniej a nie tylko po zewnątrz...

 

Wada to minimalnie gorsza trakcja na starcie i hamowania praktycznie nie zauważalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to prawda z tymi kątami ale dobra sprężyna i zawias to podstawa . Ja mam z Przodu KAY Ultra SR i jest super z tyłu też miałem ale się skończyła, szukam czegoś innego w niższej cenie bo 580zł za szt. to troszkę dużo ale na KYB rewelka.Coobcio może wiesz gdzie sprzedają taniej ?? albo coś innego byś polecił w dobrej cenie?

Edytowane przez gary182
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do sunny rewelacyjny wybóe spręzyn to będzie LESJOFORS--sa dosyc komfortowe a zachowanie sunnego jest świetne-wiem bo testowałem to w n14 sedan przez poł roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, nie musza byc komfortowe, wazne zeby auto tak nie podskakiwalo na poprzecznych nierownosciach jak np. jest asfalt nie do konca dobrze polozony to mi tak auto hopie :D myslalem, ze moze progresywne sprezyny zalatwia sprawe, bo te ktore mam, sa twardsze, sa obnizajace, ale szalu nie ma ;)

 

Coobcio jak wyglada dokladnie ta modyfikacja o ktorej mowisz? Masz jakies fotki pogladowe czy cos? :)

 

Ciekawe jaka roznica bylaby po zamontowaniu tego Stabilizatory B)

 

Pozdr

Edytowane przez ammaimon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foto poglądowe mam w swoim opicie 200SX S14 tutaj na forum - teraz korzystam z laptopa i nie chce mi się przewietrzać tematu...

Całą operacja polega na poszerzeniu frezem otworów górych przy dolnym mocowania mc persona i to wsyztko.

 

Powiem CI że negat -2,5 to na torze na seryjnym zawiasie pojedziesz szybciej niż na ULTRA SR -35mm na H&R...

Przy tym komfort serii absolutnie zachowany :)

 

A po tym modzie nie zapomnij pojechać na zbieżność i żeby ci wyrównali kąty po obu stornach...

Zbiezność ustaw tak by w górej granicy dla serii się znalazła tzn. jak narty układa skoczek narciarski - chyba rozbieżnie, przody szerzej jak tyły :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...