Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera P11 2.0Td


Gość Grammatik_2004

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Grammatik_2004

Panowie ja już ręce rozkładam...Wybłyskałem kod 94 sprawdziłem czujnik miernikiem niby oki dla proformy wyrwałem inny czujnik żeby tylko przełożyć nic błąd w dalszym ciągu się pali...Tak miałem problemy z pompą wtryskowa wiec nabyłem używkę zamontowałem auto chodzi super cicho nie kopci nie haczy nie gaśnie ale kuźwa błąd 94 cały czas widnieje tylko on nawet nie moge go usunąć nie wiem co mam już badać odłączyłem kleme od ako zobaczymy rano.

A teraz co mogę jeszcze zbadać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz awarię w obwodzie a nie w samym zaworze czy pompie. Po co kupowałeś pompę i zawór jak może to być jakaś bzdura z kabelkiem. Ja tam bym zajął się kompem i przewodami a nie pompą., Czytaj ze zrozumieniem.. Posprawdzaj przewody i nie goń zaraz na szrot po drugiego kompa. Może elektronik wgra ci nowego softa za jakieś rozsądne pieniądze albo przelutuje jakiś tam rezystorek czy inny tranzystorek w nim, albo poprostu skasuje "zimne luty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

należałoby przestudiować manuala i zobaczyć które kable z których pinów idą do zaworu i zmierzyć rezystancje czy nie ma jakiejś przerwy na kabelku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Grammatik_2004

A skąd miałem wiedzieć ze ma to Morze jakiś związek z komputerem jutro sprawdzę cały obwód bo tak naprawdę mam dość jazdy po mechanikach naprawde kazdy gada co innego ja słucham tez sie ludzi doświadczonych>radze sie na owym forum i tak mam rece założone w kieszeni kto mi poprawi zimne luty hehe w poznaniu albo wgra soft do komputerka unas nie ma pojęcia naprawiamy stara cześć TYLKO NOWE zwykły elektryk samochodowy poradzi sobie z tym zagadnieniem czy tez musi być jakiś spec fachowiec..

A pompę nabyłem bo tak i tak zrypałem nastawnik pocudowałem..Ale dobra mniejsza z tym>>>A MOŻNE KTÓRYŚ Z FÓRMANOWICZÓW {PRZERABIAŁ KODZIK 94

 

A gdzie moge zdobyć owego manuala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z nastawnikiem się nie cuduje, ja swój z pompy zdejmowałem a chyba z 10 razy i do tej pory śmigam autem, zacznij od sprawdzenia które kabelki idą od kompa do zaworu , potem rozepnij kość ze złączami od kompa i przy pomocy miernika uniwersalnego i drugiej osoby sprawdź czy od kompa do zaworu na każdym z kabelków jest jjakaś rezystancja, myśle że wiesz o czym mówie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...