Gość TWIN Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Witanko, Chyba zachorowalem na taki tłumiczek. SEBRING albo ewentualnie REMUS Ma ktos taki wynalazek albo orientuje sie ile cos takiego kosztuje w Polsce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 uniwersalne remusy sa po ok 800 zeta, dedykowane powyzej 1000, tu jest pare dzwiekow sebringa - najlepsze efekty w zakladce porsche 8) http://www.tlumiki.pl/sound.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TWIN Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Chce dedykowanego i chyba bardziej skłaniam się do Sebringa. W katalogu D&W był w promocji z końcówek za 151€. W nowym numerze kosztuje już 320€. Ciekawe czy jakaś polska firma ma takie Sebringi w ofercie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Kurde, czemu one są takie drogie :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TWIN Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Bo są piękne i nie maczał w nich brudnych paluchów żaden Pan Zenek tłumikarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Bo są piękne i nie maczał w nich brudnych paluchów żaden Pan Zenek tłumikarz Piękne słowa :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Są beznadzienie drogie i nic ze sobą niereprezentują. Za taką kase to bym wolal przerobić poł wydechu i to z kwasa zeby lepiej szło i brzmiało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TWIN Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Zgadzam się z tym że są drogie ale dalsza częśc twojej wypowiedzi jest dla mnie śmieszna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 wszystko zalezy czego sie oczekuje, jak ktos chce miec bajer w aucie w postaci renomowanego tlumika to czemu nie ale warto wiedziec ze jest w polsce kilka firm ktore robia wydechy na europejskim poziomie pod konkretne zamowienie a dowodem tego jest np dozywotnia gwarancja i to jakie auta tam ludzie podstawiaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TWIN Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Nie uważam że taki tłumik jest jedynie bajerem. Jego trwałość i jakość wykonania jest na najwyższym poziomie. Zgadzam sie z tym że jest kilka polskich firm robiacych tłumikina wysokim poziomie. Miałem tłumik firmy MG Motorsport w poprzednim autku robiony oczywiście na zamówienie i z dorzywotnią gwarancją. Po 2 latach rozspawał się w środku może był to pojedyńczy wypadek ale dość niemiło go wspominam gdyż za tłumik zapłaciłem 600zł. Poza tym zachwycam się tak tym tłumikiem Sebringa ze względu na to że jest zrobiony pod mojego Dieselka a nie spotkałem się jeszcze z polskim wyrobem dobrze współpracującym z dieslem z reguły dźwięk i osiągi sa całkiem zadowalające natomiast nieunikniony jest czarny osad ze spalin na zderzaku. Natomiast przy tłumikach dedykowanych Sebringa czy Remusa miałem się okazje przekonać że taki efekt nie wystepuje ale może po prostu mało jeszcze widziałem dobrych polskich tłumików. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Za pewno masz silnik TURBO Disela do niego nie ma lepszego końcowego tlumika jak przelotowy... Nie chce mi się tłumaczyć, wiadomo że największy lans bedzie jak na końcówce tlumika bedze jakiś napisik typu Remus czy Sebring, zaróno jedna jak i druga firma stosuje te same puszki tlumików w wielu autach np. Matiz ma puszke taka sama jaka jest w MERCEDESIE E 1,8 i 2,0 (Przypadek REMUSA) Więc życze udanych zakupów kierując się tylko hasłem "WINYLS ADD POWER" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Mam u siebie w Primerce tłumik Remusa dedykowany (kupiłem już razem z autem) i uważam że dzwięk jest świetny, zresztą nie tylko ja. Nie jest przesadnie głośny, ma piękny basik i jak musiałbym go wymieniać to tylko na taki sam, poza tym uważam że tłumik dedykowany do auta to jedyne słuszne rozwiązanie (po prostu jest testowany). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dendrolog Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 wlasnie sie zastanawiam nad wywaleniem seryjnego tlumika koncowego i zalozeniem "mruczacej" koncowki. Czy macie moze jakies typy firm ktore robia do Nissmo taki sprzet.Zalezy mi zeby zamknac sie w cenie 400 zl.Z gory dziekuje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pron! Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Chyba Ulter by się znalazł dedykowany, do 400zł powinno starczyć. A z tego co słyszałem na innych samochodach to mruczy i nie za głośny. www.ulter.com.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Chłopaki odradzam Ultera prosze nie pytajcie dal czego... Jak jest ktos chetny to koelga chce spzedać prawie nowego z gwarancją cena 120zł i tak drogo jak na taki badziew nie mówiąc o tym ile nowy kosztował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 A jednak poproszę o wyjaśnienie czemu tłumik Ultera to badziew :?: Sam miałem w Citroenie i byłem z niego zadowolony. A ten twój kolega to ma wydech do N16 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Ma uniwersalnego nic nie wartego. Konstrukcja ultera mi sie poprsotu nie podoba... Jest to zwykly tlumik przelotowy z zatyczką w środku fatalne rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.