Gość mwasilewski Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 (edytowane) Witam. Mam problem z Patrolem 3,0 D 2000r. Po zapaleniu i dodawaniu gazu zapala sie kontrolka silnika i zarazem jest brak reakcji na gaz silnik nie wchodzi na obroty. Prosze doradżcie coś. Edytowane 20 Maja 2010 przez mati4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Napisz coś więcej o objawach ... Zacznij od sprawdzenia filtra paliwa i powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 (edytowane) Proponuję zainwestować 30 - 50 zł i podłączyć go pod komputer w celu zdiagnozowania. Jeśli pali się check engine ECU wskaże błędy. Edytowane 20 Maja 2010 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Poważnych awarii silnika komp nie pokarze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 (edytowane) Check engine świadczy, że właśnie pokazuje. Być może przeszedł tylko w tryb awaryjny. Filtry odpadają, ponieważ check engine jest podpięte pod sterowanie silnikiem. Przy zapchanym filtrze paliwa nie wchodziłby na obroty ale nie paliłaby się kontrolka. Edytowane 21 Maja 2010 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mwasilewski Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 (edytowane) Nie mam mozliwosci podlaczenia do komputera bo do serwisu mam daleko a patrol zepsuty. Filtry są nowe niedawno wymieniane. Jak dodaje gazu to zapala sie ta kontrolka silnika. Edytowane 21 Maja 2010 przez mati4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 (edytowane) Nie musisz jechać do serwisu. Poszukaj chłopaków zajmujących się kasowaniem błędów. Jest sporo takich warsztatów, bo dziś wszystko na elektronice - począwszy od cofania liczników do kasowania inspekcji. Przyjadą na miejsce z laptopem. Uprzedź tylko żeby mięli odpowiednie złącze lub przejściówkę. Jak się podepną niech wejdą na sterowanie silnikiem i zczytają błędy. Jeśli nie będą potrafili rozkodować daj znać, to sprawdzę. Edytowane 21 Maja 2010 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Czary mary może oberwał się katalizator. Zobacz czy z rury dmucha coś spalinami czy cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mwasilewski Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Z rury dmucha spalinami. A mozna gdzies te złacze do latopa mozna kupic? Za ile? Gdzie? Czy wtedy bede mógł sam czytac błedy? Wielkie dzięki wszystkim za pomoc. Sam sie naprawił. Dziś odpaliłem i działa bez problemów. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Złącze to za mało. Trzeba jeszcze mieć softa i trochę się na tym znać. Jeśli się "naprawił", to podjedź do serwisu - niech podłączą pod kompa i sprawdzą co było, bo może się znowu zepsuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mwasilewski Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 (edytowane) Coś gdzieś słyszałem, że to może byc temat padniętego pedału gazu. Ot poprostu styki wyrobiły się i nie było informacji do kompa o dodaniu gazu w pewnym zakresie obrotów.... Byłem na komputerze. Przyczyną jest awaria czujnika połozenia pedału przyspieszenia numer błędu: 43. Obecnie wszystko jest OK. Byłem w serwisie taki czujnik kosztuje 3100 zł. Czy to jest napawialne? Gdzie kupie taniej? Co sądzicie o części używanej i gdzie jej szukać? Diagnozujący poradził żebym przeczyścić styki w kostkach. Co o tym sądzicie, jeżeli wszysto działa? Edytowane 25 Maja 2010 przez mati4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 To samo, co diagnozujący - przeczyścić styki. Czujniki raczej się nie psują. Używkę z rozbitka można kupić pewnie za 50 - 100 zł. Jak nadal będą problemy daj znać, to zajrzę do instrukcji, co tam piszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Używki są po 300-500 zł. Padają, efekt jakby coś iskrzyło w aucie. Przeczyść, może coś pomoże na dłużej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 (edytowane) Sądzę, że gdyby było trzeba, to załatwię za 100 w Lublinie. Edytowane 27 Maja 2010 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mwasilewski Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Dzisiaj jezdzilem autkiem wszystko ok. Jutro bede czyscił styki, jak myslicie lepiej mechnicznie czy psiknac odrdzewiaczem czy WD-40? Jak beda problemy to bede pisał. Gdzie moge poczytac o ty czujniku? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hary979 Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 mam pytanie, czy moglibyscie mi powiedziec gdzie znajduje sie ten czujnik? czy gdzies pod pedalem czy w komputere? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mwasilewski Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Czujnik jest pod pedałem gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.