PumaRST Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Witam, natknąłem się na opis byłego auta PMW i zainteresowała mnie jedna informacja. Tyczy sie ona walków rozrządu że niby seryjnie miały by one mieć 256*. Proszę o potwierdzenie tej informacji lub zaprzeczenie. jesli to prawda to może ktoś wie skąd i za ile można coż takiego kupić. Może ktoś ma ich numery seryjne itd. Wszelkie info mile widziane link do artykułu: http://www.furious.pl/article/primera-sportline/index.htm swoją drogą jeśli to prawda oraz inne zmiany w silniku to nie rozumiem czemu ta wersja dysponowała tą samą mocą co zwykłe GT Pozdrawiam PumaRST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Hej hej witam ALmera GTI i Primera P11 GT ma dokladnie takie same wałki, zresztą takie same sątakże w Primerze P11.144 (99-2001r... Ps. PMW ja osobiście polecałem wałki Piper CAMS najniższy model STREET - na swojej primerze z planowaną głowicą o 1,5 z kolektorem SSAC, dolotem wraz z przepływką z P11 GT + stożek oraz wydechem 2,5" osiągnąłem na nich 172KM i 219Nm - Wykresu można się doszukać w opisie mojego projektu Srebrnej Primery... AAAA Sportline silnikowo, nąpędowo to zwykłe GT było, jedynie fabrycznie inna falga 17 i jakieś akcenty wnętrza oraz gleba -25mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 i wszystko jasne dzięki za odp. a z innej strony, czy możn a wsadzić wąłek ssący 248* zamiast wydechowego 240* i czy to ma jakiś sens?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 czy możn a wsadzić wąłek ssący 248* zamiast wydechowego 240* i czy to ma jakiś sens?? Można. Czy to coś daje to nie wiem bo miedzy czasie robiłem inne przeróbki.. Wałek wydechowy różni się jeszcze tym że z jednej strony krzywki jest bardziej wklęsły niż ssący. Są to tzw. nabiegi i zbiegi. Zamieniając wałki możne dojść wybijania się przylgni zaworowych w gnieździe a nawet urwania zaworu. u mnie to działa i mam nadzieje że nic się nie urwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Hej hej witam ALmera GTI i Primera P11 GT ma dokladnie takie same wałki, zresztą takie same sątakże w Primerze P11.144 (99-2001r... Ps. PMW ja osobiście polecałem wałki Piper CAMS najniższy model STREET - na swojej primerze z planowaną głowicą o 1,5 z kolektorem SSAC, dolotem wraz z przepływką z P11 GT + stożek oraz wydechem 2,5" osiągnąłem na nich 172KM i 219Nm - Wykresu można się doszukać w opisie mojego projektu Srebrnej Primery... AAAA Sportline silnikowo, nąpędowo to zwykłe GT było, jedynie fabrycznie inna falga 17 i jakieś akcenty wnętrza oraz gleba -25mm Czyli PMW jak zwykle koloryzował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 A już nawet nie pamiętam co on tam pisał... Mogło tak być Ps. Zaworów tu nie urwie ale źle wyprofilowany wałek czyli z odwrotnymi wzniosami, spadkami przy bardzo wysokich obrotach może spowodować płynięcie zaworu - czyli nie będzie nadąrzał on z domykaniem się... W ekstremalnej sytuacji może dojść do kolizji zaworu z tłokiem... A tak to nic poza tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 czyli nie warto ryzykować remontu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.