Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

p11 SportLine - wałki rozrządu


PumaRST

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

natknąłem się na opis byłego auta PMW i zainteresowała mnie jedna informacja. Tyczy sie ona walków rozrządu że niby seryjnie miały by one mieć 256*. Proszę o potwierdzenie tej informacji lub zaprzeczenie. jesli to prawda to może ktoś wie skąd i za ile można coż takiego kupić. Może ktoś ma ich numery seryjne itd.

 

Wszelkie info mile widziane

 

link do artykułu: http://www.furious.pl/article/primera-sportline/index.htm

 

swoją drogą jeśli to prawda oraz inne zmiany w silniku to nie rozumiem czemu ta wersja dysponowała tą samą mocą co zwykłe GT

 

Pozdrawiam

PumaRST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej hej witam ALmera GTI i Primera P11 GT ma dokladnie takie same wałki, zresztą takie same sątakże w Primerze P11.144 (99-2001r...

 

Ps. PMW ja osobiście polecałem wałki Piper CAMS najniższy model STREET - na swojej primerze z planowaną głowicą o 1,5 z kolektorem SSAC, dolotem wraz z przepływką z P11 GT + stożek oraz wydechem 2,5" osiągnąłem na nich 172KM i 219Nm :)

- Wykresu można się doszukać w opisie mojego projektu Srebrnej Primery...

 

AAAA Sportline silnikowo, nąpędowo to zwykłe GT było, jedynie fabrycznie inna falga 17 i jakieś akcenty wnętrza oraz gleba -25mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wszystko jasne ;) dzięki za odp.

 

a z innej strony, czy możn a wsadzić wąłek ssący 248* zamiast wydechowego 240* i czy to ma jakiś sens??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

czy możn a wsadzić wąłek ssący 248* zamiast wydechowego 240* i czy to ma jakiś sens??

Można. Czy to coś daje to nie wiem bo miedzy czasie robiłem inne przeróbki..

Wałek wydechowy różni się jeszcze tym że z jednej strony krzywki jest bardziej wklęsły niż ssący. Są to tzw. nabiegi i zbiegi. Zamieniając wałki możne dojść wybijania się przylgni zaworowych w gnieździe a nawet urwania zaworu. u mnie to działa i mam nadzieje że nic się nie urwie :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej hej witam ALmera GTI i Primera P11 GT ma dokladnie takie same wałki, zresztą takie same sątakże w Primerze P11.144 (99-2001r...

 

Ps. PMW ja osobiście polecałem wałki Piper CAMS najniższy model STREET - na swojej primerze z planowaną głowicą o 1,5 z kolektorem SSAC, dolotem wraz z przepływką z P11 GT + stożek oraz wydechem 2,5" osiągnąłem na nich 172KM i 219Nm :)

- Wykresu można się doszukać w opisie mojego projektu Srebrnej Primery...

 

AAAA Sportline silnikowo, nąpędowo to zwykłe GT było, jedynie fabrycznie inna falga 17 i jakieś akcenty wnętrza oraz gleba -25mm

 

Czyli PMW jak zwykle koloryzował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A już nawet nie pamiętam co on tam pisał... Mogło tak być :P

 

Ps. Zaworów tu nie urwie ale źle wyprofilowany wałek czyli z odwrotnymi wzniosami, spadkami przy bardzo wysokich obrotach może spowodować płynięcie zaworu - czyli nie będzie nadąrzał on z domykaniem się... W ekstremalnej sytuacji może dojść do kolizji zaworu z tłokiem...

 

A tak to nic poza tym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...