Coobcio Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Elo Elo! Co sądzicie o lekkim kole zamachowym, dorwałem takie cuś pięknego: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...ssPageName=WDVW Napisane jest że niby dodaje 15koni mechnicznych, jest to na pewno lekka przesada ale prawdą jest że silnik pięknie wchodzi na obroty (na luzie) i za pewne ma większą zdolność do nabierania i wytracania prędkości obrotowej pod obciązeniem. Czy ktoś czymś takim się kiedyś interesował baaa a może kabinował coś ze swoim kołem ? Reklamówki mówią o tym tyle: Advantages: - Frees up horsepower available for acceleration - Quicker shifts - Allows easier heel-toe shifting - Extends transmission synchro life - Extends engine main bearing life - Reduces overall vehicle weight Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Kuba 15 koni to na pewno nie daje. Ta zabawka powoduje ze silnik ma mniejsze opory wlasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Znalazlem ladne zdjecie porównawcze: Ponoć polepsza się przyspeiszenie PS. czy jest ktoś w stanie mi to przetłumaczyć ? Project 200SX 1.6 Turbo JWT Lightweight Flywheel We also installed the GA16 JWT ultra lightweight flywheel. The lightweight flywheel allows the engine to rev much faster and increases horsepower by freeing up energy that would normally be used to turn the heavy stock flywheel. The JWT flywheel weighed in at just over 10 lbs. that's almost half the weight of the stock flywheel. This is an excellent upgrade for any engine, especially for a turbo charged engine, faster the rev, the faster the turbo kicks in, the faster the expression changes on the Honda owners face that you just left behind. This basicially translates into faster off the line times with much improved acceleration. We also wanted to keep as much strain off the GA's transmission as possible. The lighter flywheel does that, as well as takes some additional stress off the synchros and the rest of the drivetrain. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peteros Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Wszystko pięknie, zapomnieli tylko dodać, że kultura pracy z takim chudzielcem na ogół spada na pysk... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 DZiki bombel ! Dorwałem tabelke odnośnie wzrostu mocy w silniku SR20: 1st gear 34.6 hp 2nd gear 13.3 hp 3rd gear 6.9 hp 4th gear 4.6 hp 5th gear 3.6 hp Czyli silnik im mniej obciążony lepiej sie wkreca (przyspeisza) na biegu od 3 w góre praktycznie nie ma róznicy :roll: Tak na moje mniemanie ma to sens ale przy mocach 300KM ++ Narazie sobie odpuszcze puki nie osiągne mocy na akceptowalnym poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 ok gadaelm z kumplem. On ma w maximie lzejsze kolo zamachowe. Sprawa jest taka ze roznicy nie odczuwa Moze na hamowni by cos wyszlo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 a no i jeszcze jedno. jak brac alu kolo zamachopwe to nie od zdziercow JWT tylko fidanza na ebay. spokojnie mozna zaoszczedzic do 300$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 no łądnie... Doczytałem się na daleko zachodznich forach że przez lekkie kolo zamachowe starsznie cięzko o trakcje na I biegu silnik momentalnie się wkręca a u mnie już w tej chwili są non stop Burnauty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 no łądnie... Doczytałem się na daleko zachodznich forach że przez lekkie kolo zamachowe starsznie cięzko o trakcje na I biegu silnik momentalnie się wkręca a u mnie już w tej chwili są non stop Burnauty. bo brakuje szpery przyjacielu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miff Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Warto dodać, że przy odchudzonym kole zamachowym najprawdopodobniej Vmax spadnie i spalanie w trasie wzrośnie(może nieznacznie). Za to napewno w ciasnych kjsach bardzo wskazane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 O V-max raczej w moim przypadku bym sie nei martwił nigdy nie ma problemów z dojechaniem od odcinki na V biegu ale w przypadku aut nieuturbionych moze to rzeczywiście zmneijszyć V-Maxa. No męczący jest taki wybór, niedlugo bede montować spieka wiec bede wyciągać skrzynie i tak pomyslałem zeby wsadzić lżejsze koło ale jakoś za bardzo mnie ono nie przekonuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.