Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Lekkie koło zamachowe


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Elo Elo!

Co sądzicie o lekkim kole zamachowym, dorwałem takie cuś pięknego:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...ssPageName=WDVW

 

Napisane jest że niby dodaje 15koni mechnicznych, jest to na pewno lekka przesada ale prawdą jest że silnik pięknie wchodzi na obroty (na luzie) i za pewne ma większą zdolność do nabierania i wytracania prędkości obrotowej pod obciązeniem.

 

Czy ktoś czymś takim się kiedyś interesował baaa a może kabinował coś ze swoim kołem ?

 

Reklamówki mówią o tym tyle:

Advantages:

- Frees up horsepower available for acceleration

- Quicker shifts

- Allows easier heel-toe shifting

- Extends transmission synchro life

- Extends engine main bearing life

- Reduces overall vehicle weight

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem ladne zdjecie porównawcze:

image74.jpg

 

Ponoć polepsza się przyspeiszenie :D

 

 

PS. czy jest ktoś w stanie mi to przetłumaczyć ?

 

Project 200SX 1.6 Turbo

 

 

JWT Lightweight Flywheel

 

We also installed the GA16 JWT ultra lightweight flywheel. The lightweight flywheel allows the engine to rev much faster and increases horsepower by freeing up energy that would normally be used to turn the heavy stock flywheel.

 

The JWT flywheel weighed in at just over 10 lbs. that's almost half the weight of the stock flywheel. This is an excellent upgrade for any engine, especially for a turbo charged engine, faster the rev, the faster the turbo kicks in, the faster the expression changes on the Honda owners face that you just left behind. This basicially translates into faster off the line times with much improved acceleration.

 

We also wanted to keep as much strain off the GA's transmission as possible. The lighter flywheel does that, as well as takes some additional stress off the synchros and the rest of the drivetrain.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZiki bombel !

 

Dorwałem tabelke odnośnie wzrostu mocy w silniku SR20:

1st gear 34.6 hp

2nd gear 13.3 hp

3rd gear 6.9 hp

4th gear 4.6 hp

5th gear 3.6 hp

 

Czyli silnik im mniej obciążony lepiej sie wkreca (przyspeisza) na biegu od 3 w góre praktycznie nie ma róznicy :roll:

 

Tak na moje mniemanie ma to sens ale przy mocach 300KM ++

 

Narazie sobie odpuszcze puki nie osiągne mocy na akceptowalnym poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no łądnie...

 

Doczytałem się na daleko zachodznich forach że przez lekkie kolo zamachowe starsznie cięzko o trakcje na I biegu silnik momentalnie się wkręca a u mnie już w tej chwili są non stop Burnauty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
no łądnie...

 

Doczytałem się na daleko zachodznich forach że przez lekkie kolo zamachowe starsznie cięzko o trakcje na I biegu silnik momentalnie się wkręca a u mnie już w tej chwili są non stop Burnauty.

bo brakuje szpery przyjacielu :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O V-max raczej w moim przypadku bym sie nei martwił nigdy nie ma problemów z dojechaniem od odcinki na V biegu ale w przypadku aut nieuturbionych moze to rzeczywiście zmneijszyć V-Maxa.

 

No męczący jest taki wybór, niedlugo bede montować spieka wiec bede wyciągać skrzynie i tak pomyslałem zeby wsadzić lżejsze koło ale jakoś za bardzo mnie ono nie przekonuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...