Gość Tomek Sobota Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Cześć Wydaje mi się że trochę dziwnie mi skrzynia pracuje. Zwlaszcza przy wrzucaniu 3 biegu muszę umiejętnie "wcelować" i ogólnie to skrzynia jakoś tak z oporami chodzi? Co można sprawdzić? Czy w waszych Almach też tak jest? Samochód ten mam od niedawna i dopiero go poznaję. Dodam że oglądałem przed kupnem inną Almerkę i było to samo. A jak jest u Was? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Czy jak autem sie stoi a nie jedzie to czy ten objaw mija ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek Sobota Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Czy jak autem sie stoi a nie jedzie to czy ten objaw mija ? Sprawdziłem przed chwilą i nie ma żadnej różnicy. Trójka wchodzi z oporem. Czasem lżej, czasem ciężej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 Jednej osobie doradziłem zeby wyczyscic i na nowo naspoamorwać tuelje na drożku reaktancyjnym a takze to samo zrobić z "jablkiem" on lewarka zmiany biwgów - sprobój powinno być lepiej ale ja obstawiam co żę to oslona termiczna blokuje drązek. Poweidz czy beigi 1,3 i 5 chodzą ciezej niz 2, 4 i R ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek Sobota Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 Jednej osobie doradziłem zeby wyczyscic i na nowo naspoamorwać tuelje na drożku reaktancyjnym a takze to samo zrobić z "jablkiem" on lewarka zmiany biwgów - sprobój powinno być lepiej ale ja obstawiam co żę to oslona termiczna blokuje drązek. Powiedz czy biegi 1,3 i 5 chodzą ciezej niz 2, 4 i R ? Nie, wszystkie pozostałe chodzą ok, 1 i 5 bez problemów. Jedynie ta 3, nie wchodzi gładko z położenia neutralnego, powinno być to jedno pchnięcie, a musze umiejętnie wcelowywać w położenie trzeciego biegu. Chyba będe musial poszukać jakiegoś kanału i obejrzeć czy to jest problem z drążkami, czy z samą skrzynią. Od czego ta osłona? Od silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.