Caesar Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Zastanawiam się dlaczego w teren poszukiwane są zwykle maksymalnie duze średnice felg np. 17", 18" ? Wydaje mi się, że 15" z wysokim profilem lepiej pojedzie w błocie i po kamieniach niż szeroka felga i niska opona. Chyba, że jestem w błędzie? Problem oceny wizualnej auta uważam za nieistotny w tym przypadku. Nie będę ukrywał, że nie mam doświadczenia w tej kwestii, a uczenie się na własną rękę moze kosztować sporo kasy! Nadchodzą wakacje i na firmowych oponkach 205R16 8PR nie pojeżdżę w Bieszczadach i co tu kupić. Przymierzam się do felg 15" i opon NEXEN 235/75/15 MT. Czy ktoś to popiera taką koncepcję dla NP300 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 pewnie ze lepsza wysoka opona a mala felga, problem w tym, ze do niektorych aut nie wchodza 15 czy nawet 16 ze wzgledu na zaciski hamulcowe - kolega ma wlasnie taki problem - szuka terenowych felg 17 i opon MT do nich, i ciezko w tym wymiarze cos znalezc za normalna cene Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caesar Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Czy opona 235/85/16 zmieści się w NP300? Czy rozbije nadkole na wertepach? ...kolega ma wlasnie taki problem - szuka terenowych felg 17 i opon MT do nich, i ciezko w tym wymiarze cos znalezc za normalna cene Akurat to zauważyłem - niestety bieżnikowane... http://www.allegro.pl/item1079515049_opona_4x4_265_65_17mt_dakar_kopia_bfg_mt.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...