Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dlaczego duże felgi są tak popularne?


Caesar

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się dlaczego w teren poszukiwane są zwykle maksymalnie duze średnice felg np. 17", 18" ?

Wydaje mi się, że 15" z wysokim profilem lepiej pojedzie w błocie i po kamieniach niż szeroka felga i niska opona.

Chyba, że jestem w błędzie?

Problem oceny wizualnej auta uważam za nieistotny w tym przypadku.

Nie będę ukrywał, że nie mam doświadczenia w tej kwestii, a uczenie się na własną rękę moze kosztować sporo kasy!

Nadchodzą wakacje i na firmowych oponkach 205R16 8PR nie pojeżdżę w Bieszczadach i co tu kupić.

Przymierzam się do felg 15" i opon NEXEN 235/75/15 MT.

Czy ktoś to popiera taką koncepcję dla NP300 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie ze lepsza wysoka opona a mala felga, problem w tym, ze do niektorych aut nie wchodza 15 czy nawet 16 ze wzgledu na zaciski hamulcowe - kolega ma wlasnie taki problem - szuka terenowych felg 17 i opon MT do nich, i ciezko w tym wymiarze cos znalezc za normalna cene

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy opona 235/85/16 zmieści się w NP300?

Czy rozbije nadkole na wertepach?

 

...kolega ma wlasnie taki problem - szuka terenowych felg 17 i opon MT do nich, i ciezko w tym wymiarze cos znalezc za normalna cene

 

Akurat to zauważyłem - niestety bieżnikowane...

 

http://www.allegro.pl/item1079515049_opona_4x4_265_65_17mt_dakar_kopia_bfg_mt.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

ja w swoim NP300 mam 31x10,5 i właśnie 15 cali, bo czym więcej gumy tym lepiej, także śmiało zdejmuj 16 i przekładka na 15 :)

aa.. i nie przesadzaj z ET felgi bo za bardzo wyjdzie za obrys i jak nie masz liftu to będzie kolizja z nadkolami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam,