romeosoul Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 nikt nie każe kupić ci aluminiowe czy stalowe. Dopuszczalne rozmiary kół do wszystkich QQ J11 to także 16" jak i 17" . Od Ciebie zalezy na czym chcesz jezdzic...podobnie temat felg. Ja wybrałem na zime 16" opony bo są srednio o 200pln na sztuce tańsze, za to kupiłem sobie alufelgi bo roznica cenowa do sralowych żadna (aluski uzywane) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot505 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 W poprzednim QQ miałem też zimowe nokian i przejechałem cztery zimy, każda po 20 000 km. Więc nie jest źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suszara Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Moje coopery mam już czwartą zimę. Opony może nie należą do cichutkich ale gdy jest śnieg albo błoto pośniegowe robią roboty chyba oto chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Jak pisałem w innych postach, na 98% będę zimą także jeździł na 225/45/R19. (2% zostawiam - bo się waham co do komfortu jazdy - więc wyjadę z salonu na tym co dają (letnie 19") i zobaczę czy jest się bać czy nie braku komfortu. W mieście poza obfitymi opadami - jeździ się zimą normalnie po czarnym asfalcie - więc kilka dni pojeżdżę i zobaczę - nie powinienem się rozwalić na letnich. W razie czego na zimowe warunki będzie awaryjnie sceniol). No więc na razie stawiam na zimowki w rozmiarze 225/45/R19. Zrobiłem dzisiaj mały przegląd portali, porównywarek i sklepów internetowych. Wyboru żadnego - w ofercie praktycznie tylko 4 modele. Poniżej zestawienie wraz z najniższą ceną jaką znalazłem (brutto za sztukę) Falken HS-449 po 711 PLN NOKIAN WR A3 po 720 PLN Bridgestone LM-25 po 810 PLN Pirelli Sotto Zero Serie III po 1110 PLN Za komplet 4 sztuk: Falken: 2844 (2312 netto) Nokian: 2880 (2341 netto) Bridgeston: 3240 (2634 netto) Pirelli: 4440 (3610 netto) Pirelli odrzucam (nie warto chyba już tyle dać za opony, po drugie niektóre niby były z Run Flat) i będę sobie teraz czytał testy i porównania co wybrać między pozostałymi i na razie najbardziej "podobają" mi się Nokiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszN Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 i zimą też będzie cieszył wzrok nowy QQ na 19" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 A powiedzcie mi jedna zecz. Od dluzszego czasu dopytywalem sie czy przejscie z 19"na 17" pogarsza komfort jazdy. Teraz zapytam inaczej. A teraz ciekawi mnie czy cos poprawia posiadanie 19". Wielu z was ma QQ J11 na felgach 19" i konczy sie sezon letnich opon. Czy jazda na 19"latem cos daje? No bo, ze wyglada super to sam to widze. Ale czy lepiej sie trzyma drogi, lepiej wchodzi w zakrety? Jest to odczuwalne, ze z 19" jezdzi sie lepiej niz na 17? Czy na 19" zuzycie paliwa jest porownywalne -pewnie bedzie odrobine wieksze ale nie wiele- z kolami 17"? Czy oprocz wizualnego samozadowolenia, ze ma sie super felgi w super aucie, sa jakies jeszcze inne plusy uzywania 19" latem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Varicella Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) W jeździe takiej jaką ma większość... tzn miasto i trasy, jest to bez znaczenia... to trochę jak z zakupem butów- czy marka Adidas da Ci lepszy komfort chodzenia do pracy niż "niemarkowe" obuwie z grupy "sportowych"? A i tak wolę kupić Adidasa czy Salomona buty (podobnie z tymi oponami ). I tak jest z 19tkami - oko ma się cieszyć. Nie jeździmy sportowo czy ekstremalnie by docenić lepsze trzymanie się drogi czy lepszy start. jesteśmy laikami i dla nas19 calowe opony o profilu sportowym to artybut nie do wykorzystania i właściwie bez znaczenia. Edytowane 11 Listopada 2014 przez Varicella Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystiangl Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Hej ! Chcę kupić od gościa używane koła zimowe tzn. opony i felgi stalowe. Po wielu próbach, sprzedającemu udało się ustalić rozmiar opon. Twierdzi on że jest to 215/60 r16. Według mnie nietypowy rozmiar. Wiem ze występuje 215/65 r16 lub 215/60 r17. Czy ktoś słyszał o rozmiarze 215/60 r16 w Qashqaiu ? Gość podobno zakupił je w salonie Nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeosoul Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 oczywiście że jest to prawidłowy rozmiar opon do QQ , ja mam taką konfigurację i ... właśnie to co we wcześniejszych postach sugerowałem jest to rozmiar opon dla Suv a nie dla osobówek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystiangl Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 romeosoul , to że 16tki to oczywiste. Tylko czy na pewno też masz 215/60 przy tych 16tkach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 No to Romeo masz za niski profil,co prawda trudniej Ci będzie mandat złapać ,bo gumki będą przekłamywać,obniżają prędkość. Przy 50 kmh---48.38kmh przy 100kmh---96.76kmh przy 150kmh---145.15 kmh Oczywiście jest to odniesienie do 215 65 16 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeosoul Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Ups... zamotałem się lato 215/60/R17 a na zimę 215/65/R16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystiangl Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) No właśnie. To już wiem. Dzięki Edytowane 11 Listopada 2014 przez krystiangl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ben3 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Ups... zamotałem się lato 215/60/R17 a na zimę 215/65/R16 Też właśnie będę chciał zamontować u siebie na zimę ten model w swoim QQ. Mam jedynie dylemat na jaką firmę się zdecydować. Czy te Uniroyal MS Plus 77 http://www.motointegrator.pl/produkty/1197742-uniroyal-ms-plus-77-21565r16-98hto będzie dobra opcja? Czy dobrze się będą spisywały na mokrej, lodowej jak i zaśnieżonej powierzchni? Indeks prędkości do 210 w zupełności mi wystarczy - bo więcej niż 180 staram się nie jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Nie licz na to ,że na lodzie będą trzymały. Co do Uniroyali,dobre wyroby mają,aczkolwiek nie wiem czy nie za głośne.Miałem letnie,super się jeździło,ale szumiały nielicho! Maja indeks 71 db,dość głośne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suszara Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Jestem po wymianie kółek na zimowe 16'' bez czujników... żadna kontrolka się nie pali, dopiero po wejściu w Menu czujników ciśnienia wyświetla się komunikat: Tyre pressure appear while driving. Więc nie ma żadnych komplikacji Romeosoul u mnie było tak samo po wymianie na zimowe ale po kilku dniach jazdy komunikat w menu znikł ,pali się tylko kontrolka od czujników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekK Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 hej, zamierzam kupic zimówki i waham się pomiedzy continentalami i bridgestone, które lepsze waszym zdaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Obie firmy to dobry produkt,ale to Conti od lat bryluje.W zasadzie zawsze na pudle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeosoul Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Uniroyal fulda oraz moje kleber to raczej średnia półka jakosciowa ale w zimie i tak dużych różnic w oponach nie ma. Oczywiście odradzam nankang wanli imperial czy nawet falken barum matador itp. Natomiast klasą samą w sobie jest dla mnie continental np 850. To obecnie nr 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monsinior Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 No a mi mówił sprzedawca w salonie że Barumy są lepsze od Nokianów śmiałem się z niego ale ma prawo może na barumach ma większą marżę Ja jutro jadę jakieś wybrać zobaczymy co mają w ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3Rni Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) Mam aktualnie na felgach nokiany WR SUV3 sunie się bardzo przyjemnie i pewnie. Poprawiły się wyraźnie w oporach toczenia C i hamowaniu C wcześniej były to kategorie E lub F Edytowane 12 Listopada 2014 przez 3Rni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monsinior Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Zobaczę jaki mają wybór ale jeśli cena za Barumy i Nokiany jest taka sama to wiadomo że Nokiany, ja kiedyś miałem Good Yer Eagel F1 w Audi to są opony bardzo dobre koszt chyba był 450 zł za sztukę ale śmigało się na nich aż miło, no zobaczymy dziś co ma salon w ofercie. Wieczorem dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3Rni Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 To, że zmienili naklejki i opisy na oponie to nie znaczy, że jest lepsza... W gruncie rzeczy im bardziej miękka opona i posiadająca agresywny śnieżny bieżnik tym opory powinny być większe... Skoro masz taką wiedzę to ujawnij oszustwo a nie tylko mącisz ludziom w głowie kanapowymi teoriami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeosoul Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Panowie jak będziecie patrzeć na te etykietki to wyjdzie wam że wszystkie opony takie same własciwości mają, tak jak lodówki. Ale to nie lodówka http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2013_winterreifen_test_225_45_r17.aspx?ComponentId=185957&SourcePageId=31821 co prawda nie ten rozmiar opony ale czołówka jest ta sama w każdej rozmiarówce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqtico Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Wiele razy dziennikarze udowadniali że testy opon w ADAC są nie miarodajne i zależą od tego ile zapłacił dany producent opony..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.