Coobcio Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 Z powodu braku kasy musiałem się rostać ze swoim NISMO shortshifterem ale spoko pozostał w rodzinie Tak więc z racji tego że dostałem od GREG76 jego orginalną dzwignie zmiany biegów (swoja stara gdzieś zgubiłem) postanowiłem ją nieco zmodyfikować tak żeby miała ona jak najkrutrzy skok. Trwało to cholernie dlugo i trzeba bylo pomolestować paru ekspertów, efekt końcowy: W stosunku do seryjnej dzwigni wydłuzyłem element znajudjący się pod jablkiem o 30mm (troche wiecej jak w NISMO) do tego żeby nie zawadzał wybierak o wydech dorobić trzea było dystansa 30mm z aluminum a na koniec dla polepszenia image i zredukowanai wagi tego pęłnego druta zostąpiłem jego kawałek polerowaną rurką ze stali nierdzewnej. I jak wam sie to podoba ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukmack Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 a jak to dziala w praktyce ? wygląda na calkiem przemyslaną konstrukcję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 no prosze jakie cudo powstalo z mojejej wajhy :wink: wyglada calkiem zawodowo. szkoda tego twojego szortsziftera ale poszedl do dobrego zyda i bedzie sie nim opiekowal jak ojciec najlepszy :!: jak zamontujesz to do krowy to sprawdzimy jak to dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 O kurde ale musialem sie napocić zeby to zachcialo działac, musilem poszerzyc otwory w drązku reaktancyjnym teraz wydaje sie że to zadziała, wyglada to teraz tak: Ta cała moja robota ma za zadanie przyspeiszyć zmiane biegu o jakieś 0,1-0,15 sek podczas wyścigu a to bardzo bardzo duzo, podczas jazdy na ćwiartke musze beig zmieniać 3 razy wiec teoretycznie zyskam na tym prawei 0,5 sek to tak jakby dołozyć ze 30 koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 wracaj z czeresni i jedziemy na spalarke i sie pomierzy a wieczorkiem jakis leszczy wyleczy ze zludzen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 pewnie ze się pomierzymy juz G-techa będe mieć Leszczy owszem owszem ale jest jedna lipa sporo osób zna moje auto więc może się nie nabrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 pewnie ze się pomierzymy juz G-techa będe mieć Leszczy owszem owszem ale jest jedna lipa sporo osób zna moje auto więc może się nie nabrać szczegolnie po twojej pryma-aprilisowej akcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 OK, a możesz Coobcio powiedzieć jaka była długość drążka pod jabłkiem do oczka przed wydłużeniem??? Chciałbym wiedzieć ile mniej więcej procentowo to wydłużyłeś? Aha, i czy ktoś ma porównanie skoku w dźwigni w P10 i N14??? Bo u mnie jest obecnie skok jak w autobusie miejskim... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 normalnei tak jest jak mowisz... Dokałdnie o 31mm wydłurzylem czyli procentowo jest to pk. 100%, ruch dzwigni zmiany powinien sie zredukować o jakieś 60-70% tego żadna firma nie robi, Nismo ktory mialem redukował o 40% i bylo kozak gdyby nie nadmierny luz (mała średnica jablka). U Grega uporaliśmy się z tym problemem bo mial inne gniazdo jablka. Nismo miało +22mm wzgledem seri. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 potwierdzam ze z shifterem mam duzo mniejszy skok i kazdy kumpel zasiadajacy za sterami mojej dziwki to potwierdza. jesli Cooba to jeszcze skrocil to wyrazy uznania i czekam kiedy sie tym pobawie pewnie dopiero po czeresniach..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 no nareszcie Coobcio pokazales na forum jak to zrobic mniej wiecej Qrde jak wroce z poznania to moze to rozbiore i pokombinuje troche... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 W gruncie rzeczy to nei takie skomplikowane jest, na początek zeby nie mieć problemów wydłuż dzignei o jakieś 20mm i zastosuj 5mm podkladke miedzy mocowanie jablka a drązek reaktancyjny, oszczedzi ci to meczenia z pilwoaniem drązka reaktancyjnego oraz ograniczy podginanie blachy termicznej nad tlumikiem srodkowym. U mnei dizki temu dystansowi drązek zmiany biegów a w zasadzie jego dolne mocowanie znajduje się na pierwotnej wysokości więc luz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slimak Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Witam wszystkich mam oryginalne razem z drążakaki do sprzedania jakby ktos chciał moj numer to 606120444 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 Zobaczcie co znalazlem na jednym forum 8) Cos dla mnie - wszyscy scinaja a ja bym jeszcze przedluzyl Zrobione z super-hiper aluminium wazy zaledwie 190g :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 Widać ze tym jakaś Chinka jeździ ktorej ciągle mało i mało :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Widać ze tym jakaś Chinka jeździ ktorej ciągle mało i mało :wink: Jezdzi nim koles. Nazywa sie Habib Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k11 Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Widać ze tym jakaś Chinka jeździ ktorej ciągle mało i mało :wink: Ktoś po prostu pomyślał. Czas zmiany biegu to nie tylko machnięcie wajchą z... na... ale i czas przeniesienia ręki z kierownicy na dźwignię... r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 No fakt przy moich zastosowaniach ciągle trzymam dloń na lewarku zmiany biegów bo w dyscyplinie 1/4 mile to poprostu nie da się innaczej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.