Gość blady75 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Witam. Jestem nowym użytkownikiem. Mam Nissana Almerę N16, r. prod. 2000, 1,8 KAT, 84KW, 114 km. Od dwóch lat go mam, i zaczął mi więcej palić o około litr na 100 km oraz rano mam problemy z uruchomieniem tj. obroty skaczą i nawet gaśnie. Elektryk na komputerze ustalił, że to kod usterki PO171 czyli słaby skład mieszanki. Okazało się, że nie ma filtra paliwa i on nie wie co można zrobić. PROSZĘ O POMOC!!! Bo zbliża się wakacyjny wyjazd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość solar Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Na początek można sprawdzić sondę. Jak jest uszkodzona to może wskazywać zbyt ubogą mieszankę, w wyniku czego układ może ją wzbogacać i z tego zrobił się litr więcej. Co do obrotów to może być krokowiec. Może trzeba go przeczyścić. Przyczyną może być także zła proporcja powietrza i paliwa. Więc sprawdź jeszcze dolot powietrza. Tyle ja. Może ktoś jeszcze dopisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blady75 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Znalazłem coś takiego na innym forum: Napisz proszę co myślisz: "chodzi o I-szą sondę która ten błąd wychwyca. Koniec końców po wymianie listwy wtryskowej i przepływomierza autko spowrotem buja się na niemieckich autobahnach do 190 km/h i jurNe jak ja :mrgreen: ..Ale ja jeszcze wyczyściłem/dokładnie umyłem przepustnicę przeprowadziłem jej adaptację i podczas tego zabiegu odkryłem że opaska na gumowej rurze łączącej rezonator jest kompletnie luźna(zasyłało "lewe" powietrze) ;-/ . Acha co do adaptacji Koleś w ASO zdradził sekret : Po każdym rozpięciu kostki z czujnika położenia przepustnicy(niezbędnego przecież podczas jej czyszczenia) trzeba zresetować kompa/ja odłączyłem "+" klemę na lekko ponad 24h i potem adaptacja czyli zapalamy zimny silnik przy wyłączonych wszystkich urządzeniach pokładowych i czekamy aż autko się na wolnych obrotach samo zagrzeje do temp. stałej. Wówczas siadamy za kierownikiem i "ognia" 8-)". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.