DINO Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 W związku z pojawiającymi się co chwila pytaniami o te same problemy związane z użytkowaniem nissmo, postanowiłem założyć temat, w którym będą podawane tylko rozwiązania problemów, nie ma tutaj miejsca na dyskusję i inne sprawy nie związane z tematem i takie posty drazu będą usuwane.Ktoś ma sposób na świecącą się lampkę AIRBAG, na reset zegarów lub coś innego niech zamieszcza tutaj post a do mnie daje info jaki to numer i temat (czego dotyczy) a ja na pierwszej stronie będę uaktualniał na bieżąco.Mam nadzieję, że to pomoże w szybszym znalezieniu problemu, bo jakby nie patrzeć nieraz ciężko przedrzeć się przez wszystkie napisane posty i znaleźć dokłądnie to o co nam chodzi. Dobrze by było też napisać w jakim modelu nissmo zostało to zastosowane i czy jest osiągnięty zamierzony efekt.1. ZRÓB SAM - P102. ZRÓB SAM - P113. ZRÓB SAM - P124. miga kontrolka AIRBAG5. nauka wolnych obrotów6. różne usterki7. programowanie kluczyka8. wartości przepływomierza-P11.144, 2.0 PB -post 109. programowanie kluczyka-cz210. Rozwiązanie problemu wiecznie pojawiającego sie błędu P0420.11. NAUKA WOLNYCH OBROTÓW w PRIMERA P12 1,8 (bez użycia komputera) by Bumcyk - post 1312. zamiana mil na kilometry-P1213. autodiagnostyka, przepływomierz 14. wartości sondy lambda14a. wartości sondy lambda Tytanowej dla silników SR20 montowanych w starszych primerach Di lub WszystkichGTI 15. odczyt błędów silnika za pomocą zworki - złącze OBDII 16. regeneracja rolety P1217. sr20de przepływomierz zamiennik 18. kody błędów 19. Kasowanie inspekcji 20. kasowanie checka podczas jazdy 21. gwizd dmuchawy na 1 biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal17781 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 10. Rozwiązanie problemu wiecznie pojawiającego sie błędu P0420. mała korekta do rysunku, po rozmowach z testerem, @michal17781 otwór na dole fi10 trzeba zmniejszyć na fi5-4, aby tylko był jakiś, od tej zmiany błąd już nie powrócił Tulejka pomiędzy II sonde lambda a rurę wydechową.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 14. wartości sondy lambda dla PB lambda=1 napięcie na sondzie wynosi 0,58V czyli 580 mV. dla LPG lambdy=1 napięcie jest nieco niższe ze względu na inny skład spalin i wynosi 0,46V napięcie na lambdzie nigdy nie jest "stałe" jego wartość ciągle się zmienia i oscyluje w przedziale: 0,2-0,8V dla PB i 0,0-0,9V dla LPG. Jeśli napięcie stale utrzymuje się na jednakowym poziomie albo baaardzo wolno się zmienia to wskazuje to przeważnie na: 1. kończącą żywot sondę, 2. albo jej uszkodzenie, 3. ewentualnie niedogrzanie sondy, przy sondzie jednoprzewodowej, albo uszkodzeniu obwodu lub samej grzałki sprawdzanie sondy lambda 1. silnik nagrzany do temperatury pracy 2. obroty do pomiaru 2000obr/min 3. napięcia jak wyżej 4. nie powinno przekroczyć 1V kiedy bogata kiedy uboga blisko 1V - bogata blisko 0V - uboga sonda cyrkonowa 1V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 15. Odczyt błędów silnika za pomocą zworki - złącze ODB2 (opisane przez kolegę nissan) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 14a. wartości sondy lambda Tytanowej dla silników SR20 montowanych w starszych primerach Di lub Wszystkich GTI Sonda tytanowa ma zupełnie inne działanie niż sonda cyrkonowa wiec by posprawdzać jej działanie musi być podpięta do Ecu tak jak ma być Ecu wysyła sygnał idzie on z obwodu grzałki 12V i na bazie tytanu jego oporu zostaje generowany sygnał zwrotny ,,, Czerwony kabel 12V na grzałkę i na czujnik biały masa grzałki czarny (Sygnał powrotny do Ecu) (od kostki jest on ekranowany) 1. silnik nagrzany do temperatury pracy 2. obroty do pomiaru 2000obr/min 3. napięcia 0(ubogo) - 0.02(Bogato) V lub 0(ubogo) -0.04(bogato) V ... 0v - ubogo X v Bogato 4 . sprawdzanie sposobem autodiagnostyki raczej bardziej miarodajny czyli mruganie 4. nie powinno przekroczyć 5V na wysokich obrotach i obciążeniu [/size][/font] Jedyny zamiennik to NGK OTD2F 3k1 ... innego nie ma i 12mm gwint ,,,inne tytanowe o tym działaniu mają 18mm i trudno wyczuć jak to działa ,,,koszt IC 600zł inne źródła ok max 400zł ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 10a.Usuwanie błędu P0420 w silnikach QG18DE wyprodukowanych przed 09.1999r. LINK DO INSTRUKCJI Na fotografiach przewody od sondy lambda za katalizatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 10a.Usuwanie błędu P0420 w silnikach QG18DE wyprodukowanych przed 09.1999r. LINK DO INSTRUKCJI Na fotografiach przewody od sondy lambda za katalizatorem. można próbować, niestety nie sprawdziło się w przypadku 1.8 dopiero zastosowanie tulejki dało wynik pozytywny 19. kody błędów Kody_Bledow_DTC_PL.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Ad.3 Zrób to Sam P12 - dodatkowa masa tylnych lamp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 Masz może kody do OBD1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.