Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] 2.0 td


krzysiek1958

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Primera 2.0 td z 1998r nie chce odpalic. Po wykonanej autodiagnostyce ( gniazdo prostokatne) wymigal blad nr 36. Jeszcze jedno. Napiecie dochodzace do elektrozaworu na pompie po wlaczeniu zaplonu rzedu 0,1V po chwili zanika. W wyszukiwarce znalazlem tylko jeden post na temat tego bledu a mianowice (Przerwa w obwodzie zaworu odcinajacego paliwo). Podejrzewalem tez czujnik polozenia walu korbowego ale wyczytalem ze wtedy nie bylo by napiecia wogole na elektozaworze. CZy ktos z uzytkownikow spotkal sie z tym bledem i jak go usunal. Dziekuje za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/

Tutaj pytamy o problemy z kodami. Jak czujnik uszkodzony to napięcie pokazuje się na chwilę i jest to 12V. Sprawdź wtyczkę do pompy i potem ewentualnie komputer. Przy czujniku jest błąd 47

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek sprawdź czy na zaworze jest rezystancja bo może uzwojenie zaworu sie przepaliło , jak zawór by się okazał dobry to trzeba w manualu sprawdzić któty przewód idzie od sterownika do zaworu i sprawdzić rezystancje na przewodzie od sterownika do zaworu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/

Tutaj pytamy o problemy z kodami. Jak czujnik uszkodzony to napięcie pokazuje się na chwilę i jest to 12V. Sprawdź wtyczkę do pompy i potem ewentualnie komputer. Przy czujniku jest błąd 47

Robilem ta diagnostyke z bratem i za pierwszym razem nie zczytalisny dobrze bledow . Chcielismy drugi raz a tu ladne 55 czyli skasowal bledy. Jednak po dluzszym czasie znowu diagnostyka i caly czas 36. BYc moze ze za pierwszym razem byl ten blad 47 ale kicha. Jutro sprawdze ta wtyczke o ktorej piszesz . Dzieki za sugestie.

 

na początek sprawdź czy na zaworze jest rezystancja bo może uzwojenie zaworu sie przepaliło , jak zawór by się okazał dobry to trzeba w manualu sprawdzić któty przewód idzie od sterownika do zaworu i sprawdzić rezystancje na przewodzie od sterownika do zaworu.

Bardz Ci dziekuje za odpowiedz i jutro miernik w ruch i mierzenie.Oczywiscie nie omieszkam napisac czy primerka odpalila. Czesc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak będziesz sprawdzał sam zawór to rozepnij wtyczkę.

Dzieki bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Po dluzszym okresie(wlasciciel dostal natchnienia) blad nr 36 zostal usuniety. Okazalo sie ze winien byl czujnik polozenia walu korbowego. Zostal wymieniony z Opla vectry .Samochod odpalil . Przewody zostaly podlaczone tak. Zolty z Vectry do czarnego z Nissana , czarny z Vectry do bialego z Nissana ,ekran z ekranem. Tak zadzialalo. Po odpaleniu wyskoczyl blad 47 ale zostal skasowany i juz sie nie pojawil. PO przejechaniu kilku km wlasciciel stwiedzil ze samochod szybko sie grzeje i ze chodzi glosniej. Dodam ze auto dlugo stalo. Po sprawdzeniu bledow wyskoczylo 21 i 12. Blad 21 zostal skasowany i juz sie nie pojawil przy ponownym sprawdzeniu bledow zostal tylko 12 czli przeplywomierz do wymiany. Chcialbym sie zapytac tych ktorzy wymienili ten czujnik na oplowski czy tez maja takie odczucie ze auto chodzi glosniej (tak jakby zawory klepaly) i ze szybciej sie grzeje? Dziekuje za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...