Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zbyt niskie obroty silnika


Gość karan79

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

 

Dziwną rzecz zaobserwowałem ostatnio w moim Patrolu 3,0Di. Po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach wuczuwam dość spore wibracje silnika, które wg mnie sa spowodowane nieznacznym spadkiem obrotów. Dzieję się tak z reguły w momencie gdy dojeżdżam do skrzyżowania i dość długo utrzymuję autko na biegu np. do momentu osiągnięcia 900-1000obr/min. Jeśli bieg zrzucę wcześniej np. przy 2 tyś. obr/min nic się nie dzieje.

Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją? Czym może być spowodowany taki stan rzeczy? Mam nadzieję, że to nic poważnego. Zerknąłem już do zbiornika paliwa i wszystko wygląda ok. Wymieniłem tylko opaski na przewodach bo ledwo trzymały, ale to oczywiście nic nie zmieniło.

Pozdrawiam

Karan79

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pada Ci koło dwumasowe ... kosztowna usterka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Pada Ci koło dwumasowe ... kosztowna usterka

 

 

Uuuu... to fatalnie. Miałem nadzieję, że jakiś syf przypchał mi dopływ paliwa bo szczerze mówiąc cała sprawa zbiegła się idealnie z zatankowaniem do pełna. Muszę w instrukcji pogmerać czy nie ma jakiegoś osadnika między bakiem i filtrem paliwa.

OFF-ROADER - dzięki za odpowiedź

 

Witam ponownie

 

Upały się skończyły i zaniżanie obrotów również. Czy jest jakiś czujnik temp. zewnętrznej który może brać udział w doborze mieszanki paliwowo-powietrznej?

 

Pozdrawiam

 

Dziś udało mi się niestety znaleźć prawdopodobną przyczynę zachowania silnika - "dziurawy" intercooler.

Dodam, iż po sprawdzeniu na kompie wszystkie parametry pracy wyszły ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Komputer nie pokaże Ci w Nissanie takich parametrów ...

Miałeś typowe objawy padającego koła dwumasowego ... jak widać dobrze się skończyło

 

Zrób jeszcze próbę ... odłącz kostkę od przepływomierza i zobacz co się dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze było, ale sie skończyło. Mocy przybyło, ale po dwóch dniach objawy powróciły - rozgrzany silnik=wibracje, na zimno wszystko ok.

Czym "zaowocuje", a raczej co powinno się dziać po wyciągnięciu kostki?

 

 

Jeszcze jedno pytanie. Jak powinna wyglądać przepływka od środka? W mojej nic nie znalazłem, poprostu czysty przelot.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość valdi-chlodnice

Witam w pierwszym poście kolega umieścił zdjęcie intercoolera w naszym wykonaniu. Nasze 15 letnie doświadczenia w zakresie naprawy chłodnic. Oferujemy Państwu wymiane rdzenia ponieważ:

 

Wadą fabryczną intercoolerów w PATROL jest to, że znajduję się on na silniku. Drgania silnika powodują trwałe uszkodzenie intercollera,

które nie nadaje się do naprawy. Dlatego też oferujemy państwu wymianę rdzenia na nowy wzmacniany rdzeń. W ten sposób likwidowana jest przez nas wada fabryczna. Gwarantujemy, że taki intercooler wytrzyma wiele lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość Chłodnice Konarscy

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Z przyjemnością chciałbym Was poinformować, że mamy promocję na wymiany rdzeni w intercoolerach. Promocja będzie trwała tylko do końca kwietnia. Ceny naprawdę atrakcyjne. Jakość wymiany rdzenia bardzo wysoka.

 

Podaję link na allegro

 

http://allegro.pl/intercooler-nissan-patrol-gr-ii-y61-3-0-tdi-nowy-i2998570621.html

 

Pozdrawiam i zapraszam do Warki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...