Guest karan79 Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 Witam serdecznie Dziwną rzecz zaobserwowałem ostatnio w moim Patrolu 3,0Di. Po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach wuczuwam dość spore wibracje silnika, które wg mnie sa spowodowane nieznacznym spadkiem obrotów. Dzieję się tak z reguły w momencie gdy dojeżdżam do skrzyżowania i dość długo utrzymuję autko na biegu np. do momentu osiągnięcia 900-1000obr/min. Jeśli bieg zrzucę wcześniej np. przy 2 tyś. obr/min nic się nie dzieje. Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją? Czym może być spowodowany taki stan rzeczy? Mam nadzieję, że to nic poważnego. Zerknąłem już do zbiornika paliwa i wszystko wygląda ok. Wymieniłem tylko opaski na przewodach bo ledwo trzymały, ale to oczywiście nic nie zmieniło. Pozdrawiam Karan79 Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 Pada Ci koło dwumasowe ... kosztowna usterka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest karan79 Posted July 30, 2010 Share Posted July 30, 2010 Pada Ci koło dwumasowe ... kosztowna usterka Uuuu... to fatalnie. Miałem nadzieję, że jakiś syf przypchał mi dopływ paliwa bo szczerze mówiąc cała sprawa zbiegła się idealnie z zatankowaniem do pełna. Muszę w instrukcji pogmerać czy nie ma jakiegoś osadnika między bakiem i filtrem paliwa. OFF-ROADER - dzięki za odpowiedź Witam ponownie Upały się skończyły i zaniżanie obrotów również. Czy jest jakiś czujnik temp. zewnętrznej który może brać udział w doborze mieszanki paliwowo-powietrznej? Pozdrawiam Dziś udało mi się niestety znaleźć prawdopodobną przyczynę zachowania silnika - "dziurawy" intercooler. Dodam, iż po sprawdzeniu na kompie wszystkie parametry pracy wyszły ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 Komputer nie pokaże Ci w Nissanie takich parametrów ... Miałeś typowe objawy padającego koła dwumasowego ... jak widać dobrze się skończyło Zrób jeszcze próbę ... odłącz kostkę od przepływomierza i zobacz co się dzieje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest karan79 Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 Dobrze było, ale sie skończyło. Mocy przybyło, ale po dwóch dniach objawy powróciły - rozgrzany silnik=wibracje, na zimno wszystko ok. Czym "zaowocuje", a raczej co powinno się dziać po wyciągnięciu kostki? Jeszcze jedno pytanie. Jak powinna wyglądać przepływka od środka? W mojej nic nie znalazłem, poprostu czysty przelot. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest valdi-chlodnice Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 Witam w pierwszym poście kolega umieścił zdjęcie intercoolera w naszym wykonaniu. Nasze 15 letnie doświadczenia w zakresie naprawy chłodnic. Oferujemy Państwu wymiane rdzenia ponieważ: Wadą fabryczną intercoolerów w PATROL jest to, że znajduję się on na silniku. Drgania silnika powodują trwałe uszkodzenie intercollera, które nie nadaje się do naprawy. Dlatego też oferujemy państwu wymianę rdzenia na nowy wzmacniany rdzeń. W ten sposób likwidowana jest przez nas wada fabryczna. Gwarantujemy, że taki intercooler wytrzyma wiele lat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chłodnice Konarscy Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Z przyjemnością chciałbym Was poinformować, że mamy promocję na wymiany rdzeni w intercoolerach. Promocja będzie trwała tylko do końca kwietnia. Ceny naprawdę atrakcyjne. Jakość wymiany rdzenia bardzo wysoka. Podaję link na allegro http://allegro.pl/intercooler-nissan-patrol-gr-ii-y61-3-0-tdi-nowy-i2998570621.html Pozdrawiam i zapraszam do Warki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.