Gość arturek35 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 (edytowane) Witam! Koledzy ratunku i pomocy. Mam od niedawna założoną instalacje gazową sekwencyjną KME w mojej primerce P12 silnik 2.0. Jestem zszokowany jak sprawdzam spalanie gazu- w miescie 20 litrów- Szok. Co moze byc nie tak? na trasie tez wydaje mi sie ze 13 litrow to sporo. Czy moze byc to wina dysz? Na paliwie też ma duże spalanie. Silnik ma przejechane 100tyś, olej i filtry wymieniane, zadnych bledów komputer nie pokazuje. Gdzie szukac przyczyny? Zgory dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Moze ktos poleci mi tez jakiegos dobry warsztat mam na mysli gazownika w Warszawie. P.S Po dzisiejszej rozmowie z gazownikiem stwierdził on ze jezeli tak duzo pali na gazie i na benzynie to moze to byc wina przepływomierza.Co Wy na to? Edytowane 29 Czerwca 2010 przez arturek35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Witam! Koledzy ratunku i pomocy. Mam od niedawna założoną instalacje gazową sekwencyjną KME w mojej primerce P12 silnik 2.0. Jestem zszokowany jak sprawdzam spalanie gazu- w miescie 20 litrów- Szok. Co moze byc nie tak? na trasie tez wydaje mi sie ze 13 litrow to sporo. Czy moze byc to wina dysz? Na paliwie też ma duże spalanie. Silnik ma przejechane 100tyś, olej i filtry wymieniane, zadnych bledów komputer nie pokazuje. Gdzie szukac przyczyny? Zgory dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Moze ktos poleci mi tez jakiegos dobry warsztat mam na mysli gazownika w Warszawie. źle zamontowana instalacja, jedź tam gdzie montowałeś i każ to ustawić, spalanie w Twoim motorze powinno oscylować w granicach 11-13L/100km w mieście i 9-10/100km w trasie. a na PB duże s[alanie od czasu założenia instalacji??? KME to nie za dobry wybór do tego auta, daj jakieś zdjęcia instalacji i napisz co tam masz, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 (edytowane) Zrób zdjęcia spod maski. Interesują mnie nawierty w kolektorze (w miarę możliwości oczywiście) rodzaj i usytowanie reduktora, rodzaj wtryskiwaczy gazowych (pewnie Matrixy). Jak zrobisz o co cię proszę być może coś poradzimy. PS Dobry od instalacji gazowych w W-wie to podobno gość "Nikodem", który pisze na www.lpg-forum.pl. Tam też znajdziesz kontakt do niego. Edytowane 29 Czerwca 2010 przez mind Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 prędzej nieszczelność jak się autko zachowuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arturek35 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 źle zamontowana instalacja, jedź tam gdzie montowałeś i każ to ustawić, spalanie w Twoim motorze powinno oscylować w granicach 11-13L/100km w mieście i 9-10/100km w trasie. a na PB duże s[alanie od czasu założenia instalacji??? KME to nie za dobry wybór do tego auta, daj jakieś zdjęcia instalacji i napisz co tam masz, Witam! Po dzisiejszej rozmowie z gazownikiem stwierdził on ze jezeli tak duzo pali na gazie i na benzynie to moze to byc wina przepływomierza.Co Wy na to? Zrób zdjęcia spod maski. Interesują mnie nawierty w kolektorze (w miarę możliwości oczywiście) rodzaj i usytowanie reduktora, rodzaj wtryskiwaczy gazowych (pewnie Matrixy). Jak zrobisz o co cię proszę być może coś poradzimy. PS Dobry od instalacji gazowych w W-wie to podobno gość "Nikodem", który pisze na www.lpg-forum.pl. Tam też znajdziesz kontakt do niego. Witam! Po dzisiejszej rozmowie z gazownikiem stwierdził on ze jezeli tak duzo pali na gazie i na benzynie to moze to byc wina przepływomierza.Co Wy na to? Załączone miniatury Zrób zdjęcia spod maski. Interesują mnie nawierty w kolektorze (w miarę możliwości oczywiście) rodzaj i usytowanie reduktora, rodzaj wtryskiwaczy gazowych (pewnie Matrixy). Jak zrobisz o co cię proszę być może coś poradzimy. PS Dobry od instalacji gazowych w W-wie to podobno gość "Nikodem", który pisze na www.lpg-forum.pl. Tam też znajdziesz kontakt do niego. Witam! Po dzisiejszej rozmowie z gazownikiem stwierdził on ze jezeli tak duzo pali na gazie i na benzynie to moze to byc wina przepływomierza.Co Ty na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 na tym zdjęciu mało co widać tylko reduktor, a obroty Ci skaczą??, że ma to być wina przepływomierza?? niech podepnie kompa i zrobi zrzuty ustawień i wtedy popatrzymy co i jak, zdejmij pokrywę i zrób zdjęcia co tam masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 pokaż kotku co masz w środku ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d3cK Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Mi pali 16 l gazu i 14l Pb w mieście, a wymieniałem świece, czyściłem przepływkę, przepustnicę i nic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Mi pali 16 l gazu i 14l Pb w mieście, a wymieniałem świece, czyściłem przepływkę, przepustnicę i nic... sondę sprawdzałeś?? mi palił 13L ostatnio 15L ale to było bawienie się w strojenie instalacji, a teraz jeszcze nie wiem bo nie tankowałem ale po wskaźniku wygląda fajnie, i ja jeszcze mam trochę wiecej kucyków sprawdź zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 sonda jak pada daje sygnał interpretowany przez ecu jako ubogo i ecu przelewa silnik ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d3cK Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 jak sprawdzić sondę i zapłon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 auto diagnostyka kabelkiem tz zworkę jest opis na stroniegłównej w dziale zrób to sam albo link w dziale primera przyklejony przez Dino a zwierasz piny we wtyczce zaraz Ci dam linka .. oto co każdy powinien znać ... http://www.nissanklub.pl/index.php/zrob-to-sam/46-inne/81-autodiagnostyka-elektroniki-silnika-sr20-ga16-ga14 odpalasz auto w tym mrugającym trybie i trzymasz na 2000 rpm sonda ma mrugać tz check ,,,,jak jest jedna zaświecona to bogato a jak zgaszona to ubogo ,,,,itd ecu zmienia czasy wtrysku wiec zmienia też stan paliwa,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 jak sprawdzić sondę i zapłon? sonda: wpinasz miernik w czarny i ma falować od 0 do 1V na PB na LPG od 0 do 0.8V zapłon: na zdjęciach wdać jak powinien być ustawiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 no nie dokońca z tym zapłonem bo na foto jest na maxa przyspieszony pewnie sprawka Coobcia i jako że lpg cały czas wiec tak może byc normalnie to tak na połowie tego ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 pewnie sprawka Coobcia wróżka czy cuś na PB też ładnie lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 ja na starym silniku coprawda tam była głowa -0,5mm to miałem mniej a i tak stukało na Pb ,aż sie przeraziłem co sie dzieje jak mi w mieście lpga zabrakło i na pb popitalałem ,,, ale moment miała primka lepszy ja teraz sie nie uda i łeb do regeneracji to zdejmę troszkę ,,,z wysokości,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d3cK Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 sonda: wpinasz miernik w czarny i ma falować od 0 do 1V na PB na LPG od 0 do 0.8V zapłon: na zdjęciach wdać jak powinien być ustawiony te zdjęcia nic mi nie mówią Nie znam się na samochodach... ale sondę przy najbliższej okazji sprawdzę, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pen Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 no nie dokońca z tym zapłonem bo na foto jest na maxa przyspieszony pewnie sprawka Coobcia i jako że lpg cały czas wiec tak może byc normalnie to tak na połowie tego ,,, nie jest do końca. brakuje jakieś 3 milimetry do końca albo i lepiej.Tak jak mówisz połowa tego ja miałem to samochód był wołowaty i było czuć, że przy dodawaniu gazu jakby ktoś z tyłu samochód ktoś trzymał. A terz po własnie takich ustawieniach samochó ma kopa i się wkręca w biegi. Poza tym, gdzies było napisane, że czujnik stukowy wyeliminuje ewentualne stuki :-). A co może się stać jak się będzie jeździło na za bardzo przyspieszonym zapłonie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 bedzie właśnie stuk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Oj to chyba kolejny przpypadek niekompetencji gazownika... Tak się składa, że mam w swojej Primerca zamontowane KME na którym zrobiłem coś koło 60 tyś km i owszem problemy były, ale wynikające głównie z niekompetencji tego co zakładał i jeszcze większej głupoty tego co później regulował. To jest instalacja ze średniej półki i pod warunkiem dobrej regulacji spisuje się przyzwoicie. W moim przypadku oznacza to w zasadzie porównywalne osiągi na benzynie i lpg oraz spalanie gazu 8,5 do 12 L (8,5 długa trasa, 12 warunki miejskie, w cyklu mieszanym 10-11). Żeby ją dobrze wyregulować to konieczne jest podpięcie map sensora i bardzo dokładne zebranie mapy wtrysku. Ja jeździłem z mapsensorem przez 3 dni co dało piękne pokrycie mapy wtrysku LPG z mapą benzyny. Do tego drobne korekty, wymiana głowicy parownika (KME spitolił parownik, ale teraz ponoć poprawili) i śmiga już 2 latka jak ta lala. Co do przepływomierza to wątpię...jeśli na benzynie spalał w normie to nie ma to wpływu na lpg. Mało tego, pamiętam u mnie padła przepływka (normalne zużycie po 160 tyś przebiegu)i nie miało to żadnego wpływu na pracę silnika na lpg (gasł na benzynie, ale o dziwo na lpg chodził bez zakłóceń). Także nie daj sobie ciemnoty wciskać. Jeśli na benzynie chodzi dobrze a problemy pojawiają się po przełączeniu na lpg to nie ma bata, problem musi tkwić w instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 kme nie ma korekt po cisnieniu i klękający parownik zabił Ci głowice to raz to dyskwalifikacja KME dalej Kme silver u mnie strasznie klękał rozwiercanie i przeróbka ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pen Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 bedzie właśnie stuk a skąd ten stuk skoro działa czujnik spalania stukowego? Poza tym stuków nie słychać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 jak stuka to słychać chodzi o momenty gdy napszykład masz niskie obroty i obciążenie silnika u mnie np jak się gdzieś toczyłem i redukujesz na 2ujkę i otwarte okna niskie obroty o prędkość to klekotał wtedy co do KME to tak jak pisalem brak korekt w stagu są i wydłużają czas wtrysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Jest jakaś odpowiedź/diagnoza od autora tematu? Może u innych też takie dziwa się dzieją i szukają info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 cofnąć zapłon zawsze można ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.