Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] 2.0 td lift nie odpala


Guest murzynek2519
 Share

Recommended Posts

Guest murzynek2519

koledzy sprawunia jest nastepujaca przyjechalem autkiem wczoraj zgasilem wszystko oki dzis wsiadam krece nie odpala patrzylem wtryski suchutkie nie podaje paliwa jaka moze byc przyczyna czyzby pompa wtryskowa sie skonczyla????

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź czy przewód elektryczny nie przetarł się na pompie, sprawdź czy nie padł czujnik położenia wału a tak na sam przód to sprawdź kody błędów - czyli na podklejonych tematach masz instrukcje jak odczytać kody - to podstawa, my wróżkami nie jesteśmy :blink:

Link to comment
Share on other sites

15 to czujnik położenia suwaka w pompie współpracującego z nastawnikiem Kod 18 a 21 to zawór kąta wtrysku Ponoć wymiana wtryskiwacza sterującego niweluje ten błąd. z 15 i 18 to weź i w końcu wyczyść nastawnik i pompę z syfu. Przy padniętym czujniku wału korbowego nie zawsze wyskakuje kod 47 Jak nie ma napięcia na śrubie od elektrozaworu to na 90% czujnik walnięty, albo masz tak już zajudłany nastawnik że komp nie podaje sygnału startowego na pompę.

Link to comment
Share on other sites

Tzn że jak bedzie wyskakiwał błąd 18 do czyszczenia nastawnik to może kiedys nie odpalić i pompa jest zasyfiona za bardzo?

A jakie mogą byc wczesniejsze objawy tego?

Bo z tym nastawnikiem to dużo osób ma do czynienia.

Link to comment
Share on other sites

a po co tłumaczyć jak kolega już pyta n---ty raz...

Link to comment
Share on other sites

sie nie wczytywałem ale jednego nie zrobił i sie dziwi że reszta pada tak... Koledzy dobrze radzą słuchać i wykonać bo będziemy karmić potwora <_<

Link to comment
Share on other sites

a po co tłumaczyć jak kolega już pyta n---ty raz...

 

Dokładnie Pomału jak widzę że to post Murzynka to zwyczajnie nie chce mi się odpisywać

Jęczydubstwo i tyle Nic się samo nie naprawi a i innego sposobu też nikt nie wymyśli

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

U mnie była podobna sytuajcja zgasiłem i przy ponownym uruchomieniu nie odpalił. zaprowadziłem do warsztatu, powiedzieli wstępnie że paliwo zanieczyszczone i się zatkało. wymienili filtr paliwa (Boscha) za 54 zł + 20 robota, powiedzieli że nie zrobią bo niewiedzą co jest bo niby podłanczali pod komp. ale nie było żadnego błedu i kazał zaprowadzić do serwisu nissana. w nissanie kolejka 7 dzni :) okazało się że to czujnik położenia wału, rachunek 670zl.

Link to comment
Share on other sites

Bardzo ładnie :) Czujniki położenia wału chodzą w nissanie po 500 zł a zamiennik z opla bodajże za 300 zł jest, tylko trzeba wtyczkę przełożyć. :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...