Guest murzynek2519 Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 koledzy sprawunia jest nastepujaca przyjechalem autkiem wczoraj zgasilem wszystko oki dzis wsiadam krece nie odpala patrzylem wtryski suchutkie nie podaje paliwa jaka moze byc przyczyna czyzby pompa wtryskowa sie skonczyla???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baciarek Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Sprawdź czy przewód elektryczny nie przetarł się na pompie, sprawdź czy nie padł czujnik położenia wału a tak na sam przód to sprawdź kody błędów - czyli na podklejonych tematach masz instrukcje jak odczytać kody - to podstawa, my wróżkami nie jesteśmy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest murzynek2519 Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 sprawdzilem kody mam 21 18 i 15 te dwa pierwsze byly juz wczesniej teraz ten 15 jeszcze doszedl???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 15 to czujnik położenia suwaka w pompie współpracującego z nastawnikiem Kod 18 a 21 to zawór kąta wtrysku Ponoć wymiana wtryskiwacza sterującego niweluje ten błąd. z 15 i 18 to weź i w końcu wyczyść nastawnik i pompę z syfu. Przy padniętym czujniku wału korbowego nie zawsze wyskakuje kod 47 Jak nie ma napięcia na śrubie od elektrozaworu to na 90% czujnik walnięty, albo masz tak już zajudłany nastawnik że komp nie podaje sygnału startowego na pompę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAAAD Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Tzn że jak bedzie wyskakiwał błąd 18 do czyszczenia nastawnik to może kiedys nie odpalić i pompa jest zasyfiona za bardzo? A jakie mogą byc wczesniejsze objawy tego? Bo z tym nastawnikiem to dużo osób ma do czynienia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gawa Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 a po co tłumaczyć jak kolega już pyta n---ty raz... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 sie nie wczytywałem ale jednego nie zrobił i sie dziwi że reszta pada tak... Koledzy dobrze radzą słuchać i wykonać bo będziemy karmić potwora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 a po co tłumaczyć jak kolega już pyta n---ty raz... Dokładnie Pomału jak widzę że to post Murzynka to zwyczajnie nie chce mi się odpisywać Jęczydubstwo i tyle Nic się samo nie naprawi a i innego sposobu też nikt nie wymyśli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nobel Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 U mnie była podobna sytuajcja zgasiłem i przy ponownym uruchomieniu nie odpalił. zaprowadziłem do warsztatu, powiedzieli wstępnie że paliwo zanieczyszczone i się zatkało. wymienili filtr paliwa (Boscha) za 54 zł + 20 robota, powiedzieli że nie zrobią bo niewiedzą co jest bo niby podłanczali pod komp. ale nie było żadnego błedu i kazał zaprowadzić do serwisu nissana. w nissanie kolejka 7 dzni okazało się że to czujnik położenia wału, rachunek 670zl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baciarek Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 Bardzo ładnie Czujniki położenia wału chodzą w nissanie po 500 zł a zamiennik z opla bodajże za 300 zł jest, tylko trzeba wtyczkę przełożyć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.