Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Dławienie powyżej 4000 tysięcy obrotów na każdym biegu


Gość bajczu66
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam proszę o pomoc. Posiadam Nissan Primerę P11 1.8 16V 2001r podczas jazdy na każdym biegu powyżej 4000tysięcy obrotów zaczyna się dławienie lecz samochód dokręca się do odcięcia ale to nie jest to co powinno byc ponieważ kolega ma identyczny pojazd i znacznie jest lepsze przyspieszenie niż w moim samochodzie co może być tego przyczyną bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam proszę o pomoc. Posiadam Nissan Primerę P11 1.8 16V 2001r podczas jazdy na każdym biegu powyżej 4000tysięcy obrotów zaczyna się dławienie lecz samochód dokręca się do odcięcia ale to nie jest to co powinno byc ponieważ kolega ma identyczny pojazd i znacznie jest lepsze przyspieszenie niż w moim samochodzie co może być tego przyczyną bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam

 

witaj kolego

wygląda na to,że przepływka Ci pada. takie jest moje zdanie. a wyskakuje Ci check engine?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak przepływke już sprawdzałem i wygląda jak nowa i że jest ok ja osobiście jej nie wymieniałem. tak check engine mi świeci ale tu chyba nie z tego powodu ponieważ nie działa mi również licznik ponieważ nie ma chyba jakiegos kabla który idzie od skrzyni biegów i on jest za to odpowiedzialny że niue działa tak mi mechanik powiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka może wizualnie wyglądać dobrze, a i tak może nawalać.. na forum jest sporo takich postów. myślę,że dobry mechanik z kompem szybko zdiagnozuje usterkę. a przepustnice masz wyczyszczoną? może trzeba jej jakąś adaptację zrobić?;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego na temat przepustnicy nic mi nie wiadomo nie czyściłem może to tez to o czym mówisz a gdzie znajduje się ta przepustnica??

Przepustnica znajduje się za filtrem powietrza czyli aby się do niej dostać prawdopodobnie musisz zdemontować filtr z obudową. Jeszcze pytanko odnośnie twojego problemu dławi ci powyżej 4000 obrotów, a jak się to ma do prędkości samochodu. Nabiera prędkości czy dochodzi do pewnego momentu i dalej ni hu hu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normalnie nabiera predkości tylko gdy dochodzi do 4000 tysięcy i je przekracza minimalnie to wtedy jest dosyć odczuwalne dławienie i takie zająknięcie silnika. aha wielkie dzieki za info gdzie sie znajduje.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normalnie nabiera predkości tylko gdy dochodzi do 4000 tysięcy i je przekracza minimalnie to wtedy jest dosyć odczuwalne dławienie i takie zająknięcie silnika. aha wielkie dzieki za info gdzie sie znajduje.

 

Pozdro

A czy jak zaczynasz jazdę powiedzmy na pierwszym biegu przekroczysz 4000 obrotów to też ci dławi czy może to jest przy jakiejś konkretnej prędkości. Jeśli jest to przy konkretnej prędkości to może to być wina filtra paliwa a tak w ogóle to możesz posprawdzać filtr powietrza i świece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest na każdym biegi nawet na pierwszym po przekroczeniu 4000 tysięcy obrotów czuć to dławienie a filtry mam powymieniane powietrza oraz paliwa obydwa wymieniłem i ciągle to samo jest odczuwalne.

 

nie pamiętam jaki kolor ale filtr wymieniłem i to samo się dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak przepływke już sprawdzałem i wygląda jak nowa i że jest ok ja osobiście jej nie wymieniałem.

 

 

 

 

Sprawdz jeszcze raz czujnik przepływomierza, czy aby napewno nie ma żadnego osadu na elementach grzejnych. Nawet niewielki stopień zabrudzenia zakłóca prace , u mnie też wyglądał jak nowy, jednak gdy dokładnie się przyjrzałem okazało się iż "druciki" są zanieczyszczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jeszcze raz czujnik przepływomierza, czy aby napewno nie ma żadnego osadu na elementach grzejnych. Nawet niewielki stopień zabrudzenia zakłóca prace , u mnie też wyglądał jak nowy, jednak gdy dokładnie się przyjrzałem okazało się iż "druciki" są zanieczyszczone.

wg mnie sprawdza się miernikiem a nie na oko ,,, Volty na wolnych i na 2000rpm ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie sprawdza się miernikiem a nie na oko ,,, Volty na wolnych i na 2000rpm ..

 

Jak najbardziej :P

Jednak gdy ktoś nie ma takiej możliwości, wzrokowo również można ocenić czy to nie jest wina osadu na elementach grzejnych. :rolleyes2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda raczej na "usterkę" rozrządu...

ja mam usterkę rozrządu bo mi się łańcuch urwał choć mi kiedyś kichnął samochód i przestawił się o 2 zęby i nie było szans odpalić--PONTIAC SUNBIRD...

odepnij ....sondę ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bajczu66

Tofu czyli sądzisz że to nie wina rozrządu?? posprawdzam sobie jeszcze raz przepływomierz. a którą sonde musiałbym odpiąć bo są 2 jedna jest na przodzie silnika a druga chyba na katalizatorze??

 

 

Panowie mam jeszcze jedno pytanie do Was poniewaz nie mam przewodu który idzie od impulsatora prędkości który znajduje sie w szkrzyni biegów gdzie ona ma dokładnie iść???? pozdrawiam

 

Dokładnie chodzi mi o miejsce czy on idzie od skrzyni do licznika czy gdzieś do kumputera tego nie wiem i dlatego równiez proszę o pomoc.

Edytowane przez Tofu
coś sie po kopiowalo ,,, muli forum ,,pewnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak CHeck wyskakuje, przebieg to 230 000 a błąd żebym odczytał to musze do mechanika jechać żeby podpioł mi auto pod komputer??

 

Do mechanika, do kolegi, do kogokolwiek kto ma jakiś czytnik OBDII i uda mu się tym sprzętem odczytać błąd. Stawiam na błąd ubogiej mieszanki na sondzie 1. Słychać łańcuch rozrządu? Tak, à propos, mi mechanik krzyknął za wymianę rozrządu ok. 1500 - 2000 pln...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś gadałem z mechesem mi powiedział za wymianę 400 zł + graty choć wspomniał że w QG jak strzeli to miazgę robi z silnika mam impulsator z p11 jak jest pokrewny to ten co mam ma 3 piny wiec nie sądzę że chodzi o jeden kabelek na pewno idzie na zegary i na pewno idzie do ecu

zbadaj miernikiem sondę 1 wszą albo odepnij ecu sobie poradzi ma mapę "open loop ' a i sygnał też idzie do ecu jeśli chodzi o speed sensor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość bajczu66

Witam kolegów ponownie mam problem z licznikiem tak jak pisałem już wcześniej nie działa mi prędkościomierz oraz komputer pokładowy na liczniku nie pokazuje ani ile pozostało do przejechania na benzynie jak i spalania. Byłem z tym u mechanika i stwierdził że od skrzyni biegów nie ma kabli które powinny być połączone z licznikiem ale przy liczniku te piny z kablami są i mam ogromna prośbę jeżeli ktoś wie gdzie ja mogę tych kabli szukać żeby połączyć je ze skrzynią i czy tylko to jest przyczyna nie działającego licznika to bardzo proszę o pomoc oraz mam pytanie czy moj samochód pobiera sygnał prędkości tylko ze skrzyni czy jeszcze z czegoś innego???

 

Pozdrawiam i czekam na wasza Pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...