Guest shaty Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Objawy: Podczas wciskania pedału przyspieszania, Nissan bardzo powoli wchodził na obroty. Zdarzało się, że podczas wjazdu na wzniesienie musiałem redukować biegi. Żadnych innych objawów, typu czarny dym, czy hucząca turbina. Czynności: Na forum radzono aby: - wymienić filtr powietrza i benzyny - zrobione, bez rezultatów - wymienić przepływkę - zrobione, bez rezultatów - wyczyścić zawór EGR - zrobione i przy okazji czyszczenia znalazłem powód - pęknięty wężyk, który bierze udział w sterowaniu zaworem EGR. Wężyk został skrócony i zamocowany. Nissan odzyskał poprzedni wigor. Dołączam zdjęcie z pękniętym wężykiem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 no czyli rozwiązanie jak najprostsze tylko nie wiem co z tym postem,,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest shaty Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Post dla potomnych. Może ktoś będzie miał podobny problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
preston81 Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 fajny post byc moze sie kiedys przyda ale oby nie dzieki za foto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.