Gość shaty Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Objawy: Podczas wciskania pedału przyspieszania, Nissan bardzo powoli wchodził na obroty. Zdarzało się, że podczas wjazdu na wzniesienie musiałem redukować biegi. Żadnych innych objawów, typu czarny dym, czy hucząca turbina. Czynności: Na forum radzono aby: - wymienić filtr powietrza i benzyny - zrobione, bez rezultatów - wymienić przepływkę - zrobione, bez rezultatów - wyczyścić zawór EGR - zrobione i przy okazji czyszczenia znalazłem powód - pęknięty wężyk, który bierze udział w sterowaniu zaworem EGR. Wężyk został skrócony i zamocowany. Nissan odzyskał poprzedni wigor. Dołączam zdjęcie z pękniętym wężykiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 no czyli rozwiązanie jak najprostsze tylko nie wiem co z tym postem,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shaty Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Post dla potomnych. Może ktoś będzie miał podobny problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 fajny post byc moze sie kiedys przyda ale oby nie dzieki za foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.