adamo130 Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 (edytowane) Mam problem z wolnym obrotami czasami wszystko jest ok a czasami obroty wolne wzrastają do 1000 potem po chwili wracają na 800 czy miał ktoś taki problem i czym może być spowodowany nie krzyczymy !!!edit tofu Edytowane 2 Lipca 2010 przez Tofu Duze literki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Możesz mieć zabrudzoną przepływkę lub silniczek krokowy,...chyba że nie zauważasz jak się klima załącza, a ona podnosi obroty w podanym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamo130 Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Możesz mieć zabrudzoną przepływkę lub silniczek krokowy,...chyba że nie zauważasz jak się klima załącza, a ona podnosi obroty w podanym zakresie. dzięki za odpowiedz objawy te sa bez włączonej klimy dzisiaj wyjezdzam na wczasy czy da sie z tym przez 7 dni wytrzynac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 a nie podbija Ci czasem wentylator obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamo130 Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 (edytowane) a nie podbija Ci czasem wentylator obrotów? nie bo wychodziłem na zewnatrz zeby posluchac ta sytuacja tez mi sie powtarza w czasie jazdy jak wrzuce na luz Edytowane 1 Lipca 2010 przez adamo130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 (edytowane) jak wykluczyłeś klimę/wentylator - to jedynie słuszna wydaje się sugestia Jacko. Pozostaje wizyta w warsztacie, w sumie przeczyszczenie to jest chwila roboty,a będziesz miał spokojną głowę na wyjeździe EDIT: po wrzuceniu na luz tak się dzieje, w 1.4 też, czasami podbija obroty, ale na postoju to tylko klima/wentylator Edytowane 1 Lipca 2010 przez was79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamo130 Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 jak wykluczyłeś klimę/wentylator - to jedynie słuszna wydaje się sugestia Jacko. Pozostaje wizyta w warsztacie, w sumie przeczyszczenie to jest chwila roboty,a będziesz miał spokojną głowę na wyjeździe DZIĘKI ZA POMOC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Daj znać na forum, co i jak, żeby info zostało dla potomnych :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 (edytowane) po wrzuceniu na luz tak się dzieje, w 1.4 też, czasami podbija obroty, ale na postoju to tylko klima/wentylator Dokładnie, w trakcie zmiany biegu, jak znajdujemy się w pozycji bieg jałowy, sterownik silnika podbija na chwilkę obroty. Myślę, że to coś na wzór stosowanego kiedyś przez kierowców "między gazu", w celu wspomożenia pracy synchronizatorów w skrzyni biegów. Swoją drogą przy redukcji biegu, warto stosować mały "między gaz". Zobaczycie różnicę . Jeżeli obroty pływają na postoju, bez wentylatora i klimy, to faktycznie coś jest. Albo to co mówi Jacko albo modulator EGR - choć nie jestem pewien, czy w silnikach nissanowskich zawór EGR wystepuje. Jeszcze tego nie sprawdziłem - zawsze gdzieś to jest "ukryte" w silniku . Edytowane 1 Lipca 2010 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 EGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 jest czujnik położenia neutralnego i on podbija na 1200 czy więcej miedzy zmianami biegów ponad to zapchanie spalinami czyli gorącym powietrzem na pewno nie podbije obrotów .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.