adamo130 Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 (edited) Mam problem z wolnym obrotami czasami wszystko jest ok a czasami obroty wolne wzrastają do 1000 potem po chwili wracają na 800 czy miał ktoś taki problem i czym może być spowodowany nie krzyczymy !!!edit tofu Edited July 2, 2010 by Tofu Duze literki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 Możesz mieć zabrudzoną przepływkę lub silniczek krokowy,...chyba że nie zauważasz jak się klima załącza, a ona podnosi obroty w podanym zakresie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamo130 Posted July 1, 2010 Author Share Posted July 1, 2010 Możesz mieć zabrudzoną przepływkę lub silniczek krokowy,...chyba że nie zauważasz jak się klima załącza, a ona podnosi obroty w podanym zakresie. dzięki za odpowiedz objawy te sa bez włączonej klimy dzisiaj wyjezdzam na wczasy czy da sie z tym przez 7 dni wytrzynac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
was79 Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 a nie podbija Ci czasem wentylator obrotów? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamo130 Posted July 1, 2010 Author Share Posted July 1, 2010 (edited) a nie podbija Ci czasem wentylator obrotów? nie bo wychodziłem na zewnatrz zeby posluchac ta sytuacja tez mi sie powtarza w czasie jazdy jak wrzuce na luz Edited July 1, 2010 by adamo130 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
was79 Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 (edited) jak wykluczyłeś klimę/wentylator - to jedynie słuszna wydaje się sugestia Jacko. Pozostaje wizyta w warsztacie, w sumie przeczyszczenie to jest chwila roboty,a będziesz miał spokojną głowę na wyjeździe EDIT: po wrzuceniu na luz tak się dzieje, w 1.4 też, czasami podbija obroty, ale na postoju to tylko klima/wentylator Edited July 1, 2010 by was79 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamo130 Posted July 1, 2010 Author Share Posted July 1, 2010 jak wykluczyłeś klimę/wentylator - to jedynie słuszna wydaje się sugestia Jacko. Pozostaje wizyta w warsztacie, w sumie przeczyszczenie to jest chwila roboty,a będziesz miał spokojną głowę na wyjeździe DZIĘKI ZA POMOC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
was79 Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 Daj znać na forum, co i jak, żeby info zostało dla potomnych :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ranger Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 (edited) po wrzuceniu na luz tak się dzieje, w 1.4 też, czasami podbija obroty, ale na postoju to tylko klima/wentylator Dokładnie, w trakcie zmiany biegu, jak znajdujemy się w pozycji bieg jałowy, sterownik silnika podbija na chwilkę obroty. Myślę, że to coś na wzór stosowanego kiedyś przez kierowców "między gazu", w celu wspomożenia pracy synchronizatorów w skrzyni biegów. Swoją drogą przy redukcji biegu, warto stosować mały "między gaz". Zobaczycie różnicę . Jeżeli obroty pływają na postoju, bez wentylatora i klimy, to faktycznie coś jest. Albo to co mówi Jacko albo modulator EGR - choć nie jestem pewien, czy w silnikach nissanowskich zawór EGR wystepuje. Jeszcze tego nie sprawdziłem - zawsze gdzieś to jest "ukryte" w silniku . Edited July 1, 2010 by ranger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted July 2, 2010 Share Posted July 2, 2010 EGR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted July 2, 2010 Share Posted July 2, 2010 jest czujnik położenia neutralnego i on podbija na 1200 czy więcej miedzy zmianami biegów ponad to zapchanie spalinami czyli gorącym powietrzem na pewno nie podbije obrotów .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.