Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

PŁYWAJĄCE OBROTY NOTE 1,6


adamo130
 Share

Recommended Posts

Mam problem z wolnym obrotami czasami wszystko jest ok a czasami obroty wolne wzrastają do 1000 potem po chwili wracają na 800 czy miał ktoś taki problem i czym może być spowodowany

 

nie krzyczymy !!!edit tofu

Edited by Tofu
Duze literki
Link to comment
Share on other sites

Możesz mieć zabrudzoną przepływkę lub silniczek krokowy,...chyba że nie zauważasz jak się klima załącza, a ona podnosi obroty w podanym zakresie.

Link to comment
Share on other sites

Możesz mieć zabrudzoną przepływkę lub silniczek krokowy,...chyba że nie zauważasz jak się klima załącza, a ona podnosi obroty w podanym zakresie.

 

dzięki za odpowiedz objawy te sa bez włączonej klimy dzisiaj wyjezdzam na wczasy czy da sie z tym przez 7 dni wytrzynac

Link to comment
Share on other sites

a nie podbija Ci czasem wentylator obrotów?

Link to comment
Share on other sites

a nie podbija Ci czasem wentylator obrotów?

 

nie bo wychodziłem na zewnatrz zeby posluchac

 

ta sytuacja tez mi sie powtarza w czasie jazdy jak wrzuce na luz

Edited by adamo130
Link to comment
Share on other sites

jak wykluczyłeś klimę/wentylator - to jedynie słuszna wydaje się sugestia Jacko.

Pozostaje wizyta w warsztacie, w sumie przeczyszczenie to jest chwila roboty,a będziesz miał spokojną głowę na wyjeździe

 

EDIT:

po wrzuceniu na luz tak się dzieje, w 1.4 też, czasami podbija obroty, ale na postoju to tylko klima/wentylator

Edited by was79
Link to comment
Share on other sites

jak wykluczyłeś klimę/wentylator - to jedynie słuszna wydaje się sugestia Jacko.

Pozostaje wizyta w warsztacie, w sumie przeczyszczenie to jest chwila roboty,a będziesz miał spokojną głowę na wyjeździe

 

DZIĘKI ZA POMOC

Link to comment
Share on other sites

Daj znać na forum, co i jak, żeby info zostało dla potomnych :-)

Link to comment
Share on other sites

po wrzuceniu na luz tak się dzieje, w 1.4 też, czasami podbija obroty, ale na postoju to tylko klima/wentylator

 

Dokładnie, w trakcie zmiany biegu, jak znajdujemy się w pozycji bieg jałowy, sterownik silnika podbija na chwilkę obroty. Myślę, że to coś na wzór stosowanego kiedyś przez kierowców "między gazu", w celu wspomożenia pracy synchronizatorów w skrzyni biegów. Swoją drogą przy redukcji biegu, warto stosować mały "między gaz". Zobaczycie różnicę :).

 

Jeżeli obroty pływają na postoju, bez wentylatora i klimy, to faktycznie coś jest. Albo to co mówi Jacko albo modulator EGR - choć nie jestem pewien, czy w silnikach nissanowskich zawór EGR wystepuje. Jeszcze tego nie sprawdziłem - zawsze gdzieś to jest "ukryte" w silniku ;).

Edited by ranger
Link to comment
Share on other sites

EGR

Link to comment
Share on other sites

Guest Tofu

jest czujnik położenia neutralnego i on podbija na 1200 czy więcej miedzy zmianami biegów ponad to zapchanie spalinami czyli gorącym powietrzem na pewno nie podbije obrotów ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...