Gość remik_p12 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Witam wszystkich! Tak jak w temacie, nie wiem co to za chłodnica, wersja silnika to 2.0 benzyna hatchback. Od silnika są następujące chłodnice, chłodnica wody, chłodnica klimatyzacji oraz mała prostokątna chłodnica, która umieszczona jest blisko czujnika od tempomatu w zderzaku mierzący poprzedzający pojazd do 120m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bzyku888 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 może oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 CZASAMI SA CHYBA CHŁODNICE OLEJOWE ALBO WSPOMAGANIA .ALE NIE WIEM CZY O TO CHODZI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Foto ale raczej wspomaganie zresztą olej to chłodzi się płynem chłodniczym ,,, w starociach były żeberka na wiatr , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Jutro zrobię fotkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 a zapomniałem się o taga przyczepić regulaminek kolega sobie przeczyta oki ,,Pozdro czekamy na fotosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Sorka, zapomniałem ale miałem to dopisać. Poniżej fota: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 fotki pod słonko żle dla aparatu ,,,, ciekawe to nie wiem co to jest po prawej stronie takie okrągła rura czy to nie było wspomaganiem ale jak byś prześledził rurki to pewnie łatwo by dojść do czego to ... fotki pod słonko żle dla aparatu ,,,, ciekawe to nie wiem co to jest po prawej stronie takie okrągła rura czy to nie było wspomaganiem ale jak byś prześledził rurki to pewnie łatwo by dojść do czego to ... choć pewnie wspomaganie ,,no chyba że jakaś chłodniczka dla oleju do turbo ??? jak to dislak ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 (edytowane) Pod tą chłodnicą jest urwana taka rurka z prawej strony, taka sama jak ta z lewej. Prawdopodobnie to teraz nie działa bo jest zamknięty obieg na tym wężu z prawej strony, a powinien być jeszcze jeden taki wąż i oba te węże powinny być podłączone do tej chłodnicy. To jest benzyna 2.0, pisze w opisie tematu. Edytowane 3 Lipca 2010 przez remik_p12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nilk123 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Z tego co widzę to chłodnica oleju. Chłodnicy od wspomagania jeszcze nie widziałem i o takiej nie słyszałem. Może być jeszcze ale to bardzo mało prawdopodobne chłodnica oleju skrzyni ale automatu. A olej chłodzi sie powietrzem -nie wodą(płynem chłodniczym).Płyn krążący po silniku służy do chłodzenia cylindrów ,nie oleju.Tak jak w motorach chłodzi cylindry powietrze tak w samochodach płyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 nilk chyba masz rację, bo mam automat z sekwencją. Ale jak już mówiłem, te węże nie są podłączone pod tą chłodnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nilk123 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Może coś już było kombinowane ze skrzyną -wymieniana, lub poprostu zaczeła przeciekać ,to sie czesto gęsto zdarza ewentualnie zapchana ,po wypadku ,lub inne rzeczy np koszt naprawy, wymiany. A może gość uznał że mu nie potrzebna - za dużo oleju wchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 i wszystko jasne chłodnica oleju skrzyni http://www.allegro.pl/item1084073168_chlodnica_oleju_nissan_primera_p11_2_0_automat.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Tylko czy będzie pasować ta chłodnica do P12? A jak sprawdzić czy ta chłodnica może być uszkodzona, dziurawa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 no wiesz majstry alu też spawają wrazie co ... ja przeglądnąłem parę stron by to znaleźć wiec pewnie trafisz i taką samą ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 No szukałem i są tylko dwie, ta co mi posłałeś oraz taka za 199zł z P12, ale one są podobne. Mam jeszcze jedno pytanko, jakie mogą być konsekwencje braku tej chłodnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nilk123 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Teoretycznie można jeżdzić bez, ale producent przewidział , więc do czegoś służy. Przy sportowej jeździe przy maksymalnych prędkościach,wysokich temperaturach , olej robi sie rzadki czyli spadek ciśnienia ,smarności. Możesz odczuwac takie coś jak przy ślizgającym sie sprzęgle.Może ten model był robiony na cieplejszy region europy.Bo skoro w mercedesach są różne chłodnice - przy tym samym silniku -wielkość i pojemność , na skandynawie mała, na włochy i inne południowe duża. To mówie tak apropo.Najlepiej to sprawdzić w internecie, lub serwisie nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 jak jeździsz w zimie to pewnie nie ale w +30 ,,, w końcu po coś ją dali ,,, a tą co masz to nie wiesz czy zła może najpierw ją sprawdz ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 A jaki do niej płyn idzie? Podłącze i zobaczę czy nie przecieka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 chyba ATF ale nie wiem do tych nowych to może coś innego ale masz zaślepione czy co bo jakieś cisnienie musi być ,,, uciekam na zieloną trawę auto u mechanika ... nudzi mi się ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 No jest pusta bo nie są podłączone węże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nilk123 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Wymontuj , podepnij z jednej strony pompkę ewentualnie sprężarkę uwaga!!! nie za duże ciśnienie bo może rozwalić. Drugi koniec dobrze zaślepić i w wodę, patrzysz i patrzysz nie widać bąbelków wporzo, widać -problem . można lutować ,spawać ale na własną odpowiedzialność i potem oczywiście sprawdzić ponownie. Ciśnienie nie powinno być duże w układzie olejenia ,chyba jest zasilane z niskiego ciśniena, także luty powinny wytrzymać. olej prawdopodobnie dextronII około 7 litrów .Zobacz w instrukcjach na forum . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislaw140 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Wychodzi że jest to chłodnica oleju skrzyni biegów. Nr części 21606AV600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Dzięki wszystkim za pomoc. A tak odbiegając od tematu, czy jeden wentylator wystarczy aby schłodzić chłodnicę wody? Były zamontowane dwa ale jeden się uszkodził. Dodam że w tym czasie nie używałbym klimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Jeden wentylator jest od wody a drugi od klimy.I jeden powinien wystarczyc.Przynajmniej w p11,a w p12 pewnie tak samo jest.Tak mysle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.