Guest Kazio :) Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Witam.Mam problem.Mianowicie auto zgasło w czasie jazdy.Po sprawdzeniu okazało sie ze nie ma iskry na świecach.Zrobiłem diagnostykę.Wykazało mi BRAK SYGNAŁU ZAPŁONU (błąd 21).Sprawdziłem juz cewkę i jest Ok i przewody wysokiego napięcia tez.I nie wiem co dalej robić??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gacek Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 [quote name=Kazio ' date='03 lipiec 2010, 19:05' timestamp='1278176744' post='739084] Witam.Mam problem.Mianowicie auto zgasło w czasie jazdy.Po sprawdzeniu okazało sie ze nie ma iskry na świecach.Zrobiłem diagnostykę.Wykazało mi BRAK SYGNAŁU ZAPŁONU (błąd 21).Sprawdziłem juz cewkę i jest Ok i przewody wysokiego napięcia tez.I nie wiem co dalej robić??? też mam ten sam problem w p11 1,6 97 r. tylko nie robilem diagnostyki jeszcze hjeżli może ktos pomóc będe wdzięczny [quote name=Kazio ' date='03 lipiec 2010, 19:05' timestamp='1278176744' post='739084] Witam.Mam problem.Mianowicie auto zgasło w czasie jazdy.Po sprawdzeniu okazało sie ze nie ma iskry na świecach.Zrobiłem diagnostykę.Wykazało mi BRAK SYGNAŁU ZAPŁONU (błąd 21).Sprawdziłem juz cewkę i jest Ok i przewody wysokiego napięcia tez.I nie wiem co dalej robić??? jak juz pisałem mam to samo, razem ze najomym który zna się na elektronice sprawdzaliśmy wszystko i okazało się że padł kondensator sterujacy cewką który niestety znajduje się w module aparatu zapłonowego. Wiem, że gdzieś naprawiają te modułu ale jak wyślesz swój i koszt ok. 200 zł a jak nie wyslesz swego to 300 zł. Jednak znajomy swierdził że da się to obejść tylko trzeba kupić kondensator koszt ok 5 zł i podpiąć się od zewnątrz udało się to zrobic i iskra wróciła jednak po włożeniu świeć i próbie odpalenia samochód odpalił na chwile i zgasł, wnioskuje że pad i ten kondensator który wstawiłem ponieważ blaszka aluminiowa do której ten tranzystor i zalałem silikonem była bardzo ciepła, ale będe próbował dalej z innym tranzystoremraczej po weekendzie. dam znać jakie będą rezultaty. ale myślę że uda się zaoszczędzić te 200 zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
pppiterek Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Mniemam że to problem z czujnikiem halla. Stara sprawa, małe ustrojstwo w aparacie zapłonowym. Miałem taki sam problem, niestety jedyne wyjście to naprawa (chyba firma w łodzi) lub wymiana aparatu. Samego czujnika nie byłem w stanie dostać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sidney Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Witam, Jestem laikiem w spawie samochodów, ale po przeglądnięciu forum wydaje mi się że pisze w dobrym temacie. Sprawa jest podobna jak opisywany wyżej przypadek (jechałem zgasł i nie odpala). Jednak w moim przypadku po włożeniu klucza do stacyjki (nie przekręcając) auto wydaje sygnał dźwiękowy (taki jak przy zgaszeniu na włączonych światłach) następnie po przekręceniu kluczyka do momentu zapalenia się kontrolek sygnał milknie. Słyszałem że może być to sprawa imobilajzera, słyszałem również że można obejść imobilajzer ale tylko w autach w których nie jest wmontowany fabrycznie. Proszę o poradę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniel zl1 Posted March 3, 2011 Share Posted March 3, 2011 też mam ten sam problem w p11 1,6 97 r. tylko nie robilem diagnostyki jeszcze hjeżli może ktos pomóc będe wdzięczny jak juz pisałem mam to samo, razem ze najomym który zna się na elektronice sprawdzaliśmy wszystko i okazało się że padł kondensator sterujacy cewką który niestety znajduje się w module aparatu zapłonowego. Wiem, że gdzieś naprawiają te modułu ale jak wyślesz swój i koszt ok. 200 zł a jak nie wyslesz swego to 300 zł. Jednak znajomy swierdził że da się to obejść tylko trzeba kupić kondensator koszt ok 5 zł i podpiąć się od zewnątrz udało się to zrobic i iskra wróciła jednak po włożeniu świeć i próbie odpalenia samochód odpalił na chwile i zgasł, wnioskuje że pad i ten kondensator który wstawiłem ponieważ blaszka aluminiowa do której ten tranzystor i zalałem silikonem była bardzo ciepła, ale będe próbował dalej z innym tranzystoremraczej po weekendzie. dam znać jakie będą rezultaty. ale myślę że uda się zaoszczędzić te 200 zł witam gdy w czasie jazdy zgasł świeciła się kontrolka olej akumulator i taki rysunek z silniczkiem bo mam taki sam problem i nie wiem co robić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.