Gość Grammatik_2004 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Witam panowie kiedys juz pisałem w sprawie klimatyzacji ze nabiłem i zero reakcji ze strony wiatraków..Mianowice wczoraj nie zauważyłem ze przypadkowo wcisnął mi sie klawisz A/C i eureka klima chodzi śmiga...Tylku tu moja uwaga i zapytanie czy po każdym wciśnięciu guzika powinny startować wiatraki bo mam dziwne wrażenie ze po każdym wciśnięciu nie działa raz się załącza a raz porostu nie reaguje..Dzis podniosłem maskę w celu zdiagnozowania o co kaman włączyłem klimę wiatraki wystartowały po 30 sekundach najpierw wolno załączyła się sprężarka za 30 sekund wiatraki sie wyłączyły pochodził chwile i poszły całą mocą znowu....wiec nie wiem czy jakiś przewodzik gdzieś jest luźny ale lukałem dotykałem niby sa oki czy tak porostu działa klima może jakaś podpowiedz i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Masz automat czy manual Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grammatik_2004 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 manualna klima Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Mają się cyklicznie załączać i wyłączać. Sprężarka i wiatraki razem. Powinieneś słyszeć pstryknięcia przekaźnika po prawej stronie w puszcze i załączanie się sprężarki z wiatrakami Dodam, że kiedyś miałem problem z tym przekaźnikiem i musiałem go wymienić, bo załączanie nie było regilarne a czasami w ogóle nie się nie włączała. Obczaiłem to jak zacząłem ruszać tym przekaźnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Tak jak pisze Baciarek wiatraki idą ze sprężarką. Jak by Ci nie chłodziła a wręcz grzała to jest do przeczyszczenia zawór rozprężny tzw termostat klimy, ewentualnie sprężarka podaje za słabe ciśnienie. Sama sprężarka to najlepiej chłodzi jak masz obroty powyżej 1,5. Ważną sprawą jest czystość skraplacza (chłodnicy klimy), dobrze jest ją przedmuchać sprężarką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grammatik_2004 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Dobra koledzy poodciskałem przekaźniki zarazie niby oka chodzi za każdym pstryknięciem ale teraz mianowicie w porównaniu do innych autek moja klima i jej wydajność to absurd cos tam chłodzi ale to śmieszne klimę nabijałem 2 tyg temu i miałem kompleksowo sprawdzona niby oka>Dziś pojechałem na czyszczenie chłodnicy klimatyzacji po tym zabiegu niebo lepiej przynajmniej gruba aluminiowa rura była wyczuwalnie zimna ale to nie jakoś tez porażająco a teraz moje pytanie:Jeszcze moze obstawiam zawór rozprężny moze jest zapchany i teraz diagnozowałem i dwie rurki gruba i ciepła wchodzą do komory silnika jak mam się dostać do zaworu od strony filtra kabinowego czy od strony komory silnika i czy jak bym miał go czyścic to czynnik poleci do św Piotra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Tak jak pisze Baciarek wiatraki idą ze sprężarką. Jak by Ci nie chłodziła a wręcz grzała to jest do przeczyszczenia zawór rozprężny tzw termostat klimy, ewentualnie sprężarka podaje za słabe ciśnienie. Sama sprężarka to najlepiej chłodzi jak masz obroty powyżej 1,5. Ważną sprawą jest czystość skraplacza (chłodnicy klimy), dobrze jest ją przedmuchać sprężarką. Witam Możesz napisać trochę więcej na ten temat,chodzi o czyszczenie zaworu rozprężnego oraz skraplacza.Jak się do tego dobrać gdzie znaleźć i jak wykonać czyszczenie. Powiem szczerze ze już kilka razy korzystałem z porad jakie piszesz kolegom na tym forum i w większości się sprawdzały Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Panowie problem klimy i mnie dopadł a tu opisuję swój przypadek http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/67680-p11-i-p11144-klimatyzacja-slaba-wydajnosc/ Jest kupę "nabijaczy " co to walą jak małpy na automacie nie mając pojęcia. Ja skorzystałem z lewuchy na takim automacie w jednym z ASO i teraz mam. Czyszczenie zaworu jak i instalacji to jedynie w serwisie (nie punkcie nabijania) klimatyzacji za pomocą azotu. Zawór rozprężny znajduje się przed ścianą grodziową zaraz obok parownika od strony przedziału silnika Jak się odkręci przewody bez wyssania czynnika to wiadomo jaki będzie efekt PS Może też macie kisiel zamiast oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.