Mibars Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 Witam, Mamy K11 1.0l z 20013 (czyli lifting) bez wspomagania kierownicy niestety, co daje się we znaki głównemu użytkownikowi auta... Czy da się zamontować wspomaganie z innej K11? Jeśli tak, to czego szukać? Co będzie pasować? (czy także z przedlifta) Czego potrzebuje? Domyślam się, że maglownicy/przekładni, pompy, przewodów plus zbiorniczka... Zastanawia mnie gdzie miałaby przyjść pompa do wspomagania, gdy mam klimę, widze, że pompa wody jest na jednym pasku, na drugim klimatyzacja + alternator... Potrzebowałbym kioła na 3 paski? (chyba by się nie zmieściło...) Jak to jest rozwiazane fabrycznie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest QXs Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 Sam się nad tym zastanawiałem a sprawa wygląda tak. Tak da się to zrobić czasami na alledrogo pojawiają się kompletne zestawy do przekladi po 300zł. Micra o tyle wdzięczne auto, że pod maską wiszą kable do wszystkiego co było montowane w aucie. Jeżeli masz swój garaż to dało by rade samemu zrobić taki zabieg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
walti Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Potwierdzam. Też się do tego przymierzam. Myślę, że tak jak napisał kolega QXs najlepiej kupić cały zestaw, autko "na kołki" i do roboty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mibars Posted July 12, 2010 Author Share Posted July 12, 2010 No to kolejne pytania 1)Części z przedlifta będą pasowac do polifta? 2)Części z 1.3 będą pasować do 1.0? 3)Gdzie seryjnie jest zamontowana pompa oleju? Na którym pasku? Ma ktoś może zdjęcie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
demano Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 No to kolejne pytania 1)Części z przedlifta będą pasowac do polifta? 2)Części z 1.3 będą pasować do 1.0? 3)Gdzie seryjnie jest zamontowana pompa oleju? Na którym pasku? Ma ktoś może zdjęcie? Czy przed liftem i po lifcie to nie wiem ale potrzebowac bedziesz : -Kolumne kierowniczą - pompe do oleju - zbiornik do oleju - napinacz paska :pasek z tego co pamiętam od koła zamachowego w góre z mocowaniem napinacza z przodu silnika - chlodnice do oleju - czujnik cisnienia zeby zaślepić dziurke w przewodach wysokiego cisnienia , a tam na PRAWDE jest wysokie ciśnienie ;-) - węże wysokociśnieniowe - pasek 1.0 i 1.3 to praktycznie to samo , otwory na silniku są takie same < te ktore mocują pompe >. u siebie jak montowałem klime to cała jest od 1.0 a mam 1.3 , wiec ze wspomatganieme bedzie analogicznie. i to chyba wszystko.. roboty z tym to na jeden dzień Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mibars Posted July 17, 2010 Author Share Posted July 17, 2010 Od koła zamachowego, w sensie od strony skrzyni wspomaganie, powiadasz... Nadal nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić, ale OK Ten czujnik ciśnienia oleju to mówimy o czujniku "zwykłym" wkręconym gdzieś do instalacji wspamagania robiący jako zatyczka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Ponawiam pytanie o montaz wspomagania do k11 1997r. Jesli ktos posiada art. w jezyku polskim ze zdjeciami to prosze o link. Moge oczywiscie kupic takie materialy. Chce to zrobic w garazu ale za malo jeszcze zebralem info na ten temat. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.