Marler Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Witam, być może temat już był kiedyś ale niestety nie za bardzo mam czas na przeszukiwanie forum. Chodzi o to iż z dnia na dzień padły mi wycieraczki.. Przy ustawieniu im max prędkości słychać tylko silniczek ale wycieraczki ani drgną nawet jak im sie pomoże ręką, ot po prostu grzecznie i bez oporu sie wtenczas przesuwają.. Doradźcie cóż to może być i gdzie tego szukać, jak sie za to zabrać bo nie chce z każdą pierdołą jeździć do mechanika bo by człowiek zbankrutował. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Na stronie głównej klubu masz dział zrób to sam i zakładkę Primera, a w niej instrukcje do demontażu mechanizmu wycieraczek i naprawy silniczka. Oczywiście temat jest na forum, ale sądzę, że ty to z tych co to muszą mieć podane na talerzu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilk123 Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Jeżeli silnik chodzi to być może spadło ci cięgło ,ma ono zaczep kulowy.ale aby sie tam dostać to musisz zdemontować ramiona wycieraczek, potem plastik i dopiero możesz coś powiedzieć,jeżeli to cięgno to wystarczy wcisnąć.Powodzenia przy ściąganiu ramion-ciężko schodzą i raczej bez ściągacza nie pójdą, ale próbuj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marler Posted July 12, 2010 Author Share Posted July 12, 2010 @and_pec Dzięki wielkie, nie musze mieć wszysytkiego na talerzu tylko zwyczajnie nie mam czasu za wiele na szukanie.. nawet na zrobienie tego bede mial klopot z wygospodarowaniem czasu. Oby to było tylko cięgło.. jeśli nie to będę szukał waszej pomocy dalej Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Wycieraczki bezpłatnie ściągają szklarze samochodowi. Tylko pamiętaj abyś tak nie jeździł po mieście zbyt długo, bo może to zainteresować ponów w mundurkach z białymi czapkami. Po założeniu cięgna (jeśli spadło) pamiętaj włączyć wycieraczki bez założonych ramion, aby ustaliła się ich pozycja w stanie spoczynku Posprawdzaj tuleje czy nie są zatarte w nich sworznie, bo to może być przyczyną że wypiął się mechanizm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.