ace-mati Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 (edytowane) Witam okazało się jednak że mam padniętą uszczelkę pod głowicą. Więc panowie jakiej firmy uszczelki głowicy polecacie?? uszczelkę pod pokrywkę mam pod kolektory też mam. Olej i płyn chłodniczy mam nowe. Co jeszcze by się opłacało od razu wymienić??? dodam że primera ma 204tys przebiegu i nie bierze oleju ogólnie chodzi równo i ładnie Proszę o szybką pomoc. Edytowane 24 Lipca 2010 przez ace-mati Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impaller Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Ja bym obstawiał termostat może być przycięty i albo się w ogolę nie otwiera labo się do końca nie otwiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ace-mati Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 (edytowane) Czyli samochód jakby cały czas chodził na małym obiegu wody. Dobrze rozumiem ?? Jaki jest koszt takiego termostatu i jakiej firmy najlepiej kupić??? Edytowane 14 Lipca 2010 przez ace-mati Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość philein Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Ja bym stawiał właśnie na korek chłodnicy. On automatycznie się otwiera lub zamyka przy odpowiednich temperaturach. Czy chłodnica jest gorąca? Jeżeli tak to termostat puszcza wodę. Może włącznik wentylatora. Sprawdź, czy się załącza wentylator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ace-mati Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 (edytowane) Witam chłodnica jest gorąca przewody też są jednakowo ciepłe, więc odpada termostat. Czy ten korek na chłodnicy powinien mieć odpowietrznik??? Bo na korku ze zbiorniczka nie zauważyłem jego. Wentylatory załączają się poprawnie. Witam przy okazji sprawdziłem napięci przepływomierza i na wolnych obrotach wyszło 1.40V a przy gazowaniu powyżej 3.2V czy to są prawidłowe napięcia??? Edytowane 14 Lipca 2010 przez ace-mati Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 a jak jest wpięty reduktor od LPG?? może tu jest problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 nie ma czegoś takiego jak włącznik wentylatorów Ecu steruje załączaniem wentyla przy odpowiedniej temp z czujnika wiem bo dziś mi fachmani usmażyli ten obwód w ECU .. i dalej nie mam autka brak poprawnej masy na silniku ,,do ecu niech kolega sobie dobrze odpowietrzy silnik i będzie po problemie chyba ,,, nalej płynu na maxa i wsadź kawałek grubego drutu pod korek na chłodnicy by było miejsce kształt litera C a nie O dzięki temu ew ciśnienie sprężania uleci przez zbiorniczek jeśli jest a jak jest zapowietrzony to sobie weźmie płyn i problem zniknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ace-mati Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Witam zrobiłem tak jak radził Tofu i bąbelki ze zbiorniczka wyrównawczego zniknęły, ale pojawił się teraz inny problem tzn przy spokojnej jeździe w mieście jest wszystko ok wskaźnik jest w położeniu poziomym ale gdy wyjadę w trasę to tak po ok 5km przy stałej prędkości 120km/h wskaźnik wędruje aż pod czerwone pole, gdy włączę nawiew ciepłego powietrza do środka wskaźnik po chwili spada do ok 3/4 skali. Czym to jest spowodowane??? Boję się że mogę przegrzać silnik. Wcześniej jeździłem golfem 3 i tam nie było praktycznie mowy o tym żeby wskaźnik wychylił się do 3/4 skali nawet przy ostrym butowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 ponawiam pytanie, jak wpiety reduktor LPG??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ace-mati Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Myślisz że te problemy mogą być spowodowane źle podpiętym czy źle umiejscowionym reduktorem??? Wstyd mi się przyznać ale nawet nie zaglądałem jak jest wpięty reduktor ale raczej nie ma tam nic niepokojącego bo byłem u znajomego na regulacji gazu i wymianie filterka i on nic nie zauważył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Myślisz że te problemy mogą być spowodowane źle podpiętym czy źle umiejscowionym reduktorem??? Wstyd mi się przyznać ale nawet nie zaglądałem jak jest wpięty reduktor ale raczej nie ma tam nic niepokojącego bo byłem u znajomego na regulacji gazu i wymianie filterka i on nic nie zauważył. ja tylko pytam jak jest wpięty, a problemy mogą właśnie być jak jest źle wpięty reduktor w układ chłodzenia podnieś maskę i zobacz, powinien być wpięty równolegle w przewody do nagrzewnicy do kabiny a jak jest inaczej to może być przyczyna grzania, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Jaki masz wlany płyn? Jeśli przedobrzyłeś i zamiast płynu wlałeś nierozcieńczonego koncentratu, to tu leży przyczyna. Inna mozliwość: CHłodnicę masz czystą? nie jest zapchana syfem/ owadami etc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ace-mati Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Płyn mam zalany Petrygo, Też właśnie zacząłem się zastanawiać że przyczyną może być zatkana chłodnica.. Dziś z nudów zrobiłem autodiagnosytkę silnika SR20De i się okazało że wyskakują mi dwa błędy: 21-Brak sygnału zapłonu. 34-Czujnik spalania stukowego. Gdzie szukać przyczyn?? Tych błędów??? Witam. I wszystko jasne okazało się że mam padniętą uszczelkę pod głowicą. Dzięki chłopaki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 nie ma czegoś takiego jak włącznik wentylatorów Ecu steruje załączaniem wentyla przy odpowiedniej temp z czujnika wiem bo dziś mi fachmani usmażyli ten obwód w ECU .. i dalej nie mam autka brak poprawnej masy na silniku ,,do ecu niech kolega sobie dobrze odpowietrzy silnik i będzie po problemie chyba ,,, nalej płynu na maxa i wsadź kawałek grubego drutu pod korek na chłodnicy by było miejsce kształt litera C a nie O dzięki temu ew ciśnienie sprężania uleci przez zbiorniczek jeśli jest a jak jest zapowietrzony to sobie weźmie płyn i problem zniknie Mam pytanie czy długo można jeździć z tym drutem pod korkiem chłodnicy ? Mi po wymianie pompy węże się zrobiły twarde podejżewam że korek chłodnicy niechce puszczać ciśnienia do zbiorniczka a tym samym silnik nie może sie odpowietrzyć podłożyłem drut i jest ok. Czy korek może być uszkodzony ? ktoś miał taki problem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.